Takip et
Aysel Çetinkaya
Aysel Çetinkaya
kocaeli.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal ağların pazarlama disiplinleri içinde kullanımı: Instagram üzerine bir inceleme
A Çetinkaya, Z Özdemir
Digital Communicafion Impact, 581-598, 2014
312014
Sosyal pazarlama bağlamında covid-19 salgını sürecinde gsm operatörlerinin Youtube reklamlarının analizi
GY Cılızoğlu, Z Dondurucu, A Çetinkaya
Uluslararası Kültürel ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 6 (1), 280-299, 2020
292020
Sivil Toplum Örgütlerinin Instagram Kullanımı
Cılızoğlu, Gamze, A Çetinkaya
Asos Journal, 161-181, 2016
24*2016
Uluslararası Havayolları Şirketlerinin Covid-19 Salgını Sürecinde Instagram’da Marka İletişimi Stratejilerinin Analizi.
ZB Dondurucu, A Çetinkaya
Electronic Turkish Studies 15 (4), 2020
232020
Müşteri etkileşimi yaratma açısından sosyal medya: türkiye’deki hazır giyim lovemark’ları üzerine bir inceleme
Z Özdemir, A Çetinkaya
I. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi bildiriler …, 2014
222014
Çevrimiçi gazetelerin Instagram üzerinden haber paylaşımı
A Çetinkaya
Kritik İletişim Çalışmaları Dergisi 1 (2), 1-28, 2019
202019
Çevrimiçi gazetecilikte yeni bir reklam modeli olarak doğal reklamlar
A Çetinkaya
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 7 (25), 123-136, 2016
172016
İçerik üretiminden reklama çevrimiçi gazetecilik
A Çetinkaya
Ankara, Nobel Yayıncılık, 2018
152018
Magazin haberciliğinin yeni platformu: Instagram
A ÇETİNKAYA
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 8 (1), 104-132, 2020
122020
BASIN İŞLETMELERİNDE ÇEVRİMİÇİ GAZETECİLİK İLE İSTİHDAM VE İŞGÜCÜ BECERİLERİNİN DÖNÜŞÜMÜ
A ÇETİNKAYA
Erciyes İletişim Dergisi 5 (1), 380-398, 2017
92017
TÜRKİYE'DE SOSYAL MEDYA'DA KİMLIK İNŞASI: ÖZÇEKİM KULLANIMI.
Z ÖZDEMİR, A ÇETİNKAYA
Electronic Turkish Studies 10 (14), 2015
82015
SELFIE’DEN REKLAMA: INSTAGRAM’DA E-KAYNAKLARIN PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
GY CILIZOĞLU, A Çetinkaya
İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi 6 (12), 71-106, 2019
72019
Medyanın Ekonomisi Youtube Facebook
S Koçer, A Çetinkaya
Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi 2, 694-724, 2014
72014
Twitter’da otantik marka aktivizmi faaliyetlerinin halkla ilişkiler perspektifinden analizi: Ben&Jerry’s ve Patagonia örneği
A ÇETİNKAYA, Z DONDURUCU
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 73-103, 2022
62022
Dijital çağda oyun
A Çetinkaya
Erişim adresi: https://www. egitimreformugirisimi. org/dijital-cagda-oyun, 2019
62019
Çevrimiçi Gazetecilikte Fikri Mülkiyet Hakları Sorunu
A ÇETİNKAYA
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 8 (30), 71-90, 2017
62017
Toplumsal Yarar Amaçlı Örgütlerin Yeni Medya Aracılığıyla Baskı Grubu Olma Süreci.
G YETKİN CILIZOĞLU, A Çetinkaya
Global Media Journal: Turkish Edition 8 (15), 2017
52017
BENİ BAŞTAN YARAT! BEDENİN İDEALİZE EDİLEREK SOSYAL MEDYA ARACILIĞIYLA YENİDEN YARATILMASI
A Çetinkaya, GY CILIZOĞLU
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (38), 33-54, 2019
42019
Gazetecilik pratiğinin dönüşümü: haber üretiminde çoklu yetenek
A Çetinkaya
Dijital Çağda Habercilik–Kuram Ve Uygulamada Yeni Yönelimler 143, 2019
42019
Haberciliğin değişen pratikleri: Çoklu ortam, çoklu yetenek, çevrimiçi gazetecilik
A Çetinkaya, İ Karlı
AJIT-e: Academic Journal of Information Technology 9 (35), 17-30, 2018
42018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20