Karma yöntem araştırmalarına giriş JW Creswell, M Sözbilir, S Çelik Pegem Akademi, 2017 | 654 | 2017 |
Aktif öğrenme stratejileri üzerine bir derleme çalışması S Çelik, E Şenocak, S Bayrakçeken, Y Taşkesenligil, K Doymuş Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 155-185, 2005 | 125 | 2005 |
The effect of a ‘science, technology and society’course on prospective teachers’ conceptions of the nature of science S Celik, S Bayrakçeken Research in Science & Technological Education 24 (2), 255-273, 2006 | 97 | 2006 |
Chemical literacy levels of science and mathematics teacher candidates S Celik Australian Journal of Teacher Education (Online) 39 (1), 1-15, 2014 | 93 | 2014 |
İLKÖĞRETİM OKUL ÖĞRETMENLERİNİN MOTİVASYONLARI: FARKLILIKLARIN VE SORUNLARIN ARAŞTIRILMASI Ö Barlı, B Bilgili, S Çelik, S Bayrakçeken Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (1), 391-417, 2005 | 86 | 2005 |
An exploratory study on the perspectives of prospective computer teachers following project-based learning S Karaman, S Celik International Journal of Technology and Design Education 18, 203-215, 2008 | 79 | 2008 |
The Influence of an Activity-Based Explicit Approach on the Turkish Prospective Science Teachers’ Conceptions of the Nature of Science S Celik, S Bayrakceken Australian Journal of Teacher Education 37 (4), 2012 | 37 | 2012 |
Öğretmen Adaylarının Bilim Anlayışları ve “Fen, Teknoloji ve Toplum” Dersinin Bu Anlayışlara Etkisi S ÇELİK Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2003 | 23 | 2003 |
Projeye Dayalı Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Ve Teknolojinin Doğası Anlayışlarına Ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi S ÇELİK Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2009 | 20 | 2009 |
ġenocak, E., Bayrakçeken, S., TaĢkesenligil, Y. & DoymuĢ, K.(2005). Aktif öğrenme stratejileri üzerine bir derleme çalıĢması S Çelik Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi 11, 155-185, 0 | 16 | |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL MODELLER İLE İLGİLİ ANLAYIŞLARI S Celik Erzincan University Journal of Science and Technology 8 (1), 9-26, 2015 | 15 | 2015 |
Teknoloji destekli öğrenme ortamlarında öğretmenler ve öğrencilerin karşılaştığı pedagojik problemler: FATİH Projesi örneği S Çelik, T Karakuş, E Kurşun, Y Göktaş, M Özben Journal of Education and Future, 67-83, 2017 | 14* | 2017 |
Changes in Nature of Science Understandings of Preservice Chemistry Teachers in an Explicit, Reflective, and Contextual Nature of Science Teaching. S Çelik International Journal of Research in Education and Science 6 (2), 315-326, 2020 | 12 | 2020 |
Karma yöntem araştırmaların temel özellikleri S Çelik Pegem Atıf İndeksi, 1-9, 2017 | 11 | 2017 |
Öğretmen adaylarının bilimin doğasına yönelik anlayışları ile öğrenim gördükleri alanlar arasındaki ilişki S ÇELİK, FÖ KARATAŞ Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (2), 755-772, 2015 | 11* | 2015 |
Kimyanın Doğası ve Öğretimi S BAYRAKÇEKEN, N CANPOLAT, S ÇELİK Türkiye’de Kimya Eğitimi 1, 155-175, 2013 | 11 | 2013 |
Fen Öğreti̇mi̇ Programlarindaki̇ Etki̇nli̇kleri̇n Rubri̇k Kullanilarak Bi̇li̇mi̇n Doğasi Açisindan Değerlendi̇ri̇lmesi̇ İ Avinç, F Ağgül, S Bayrakçeken, N Canpolat, S Çelik Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2008 | 10 | 2008 |
Challenge accepted: experiences of Turkish faculty members at the time of emergency remote teaching FÖ Karatas, S Akaygun, S Çelik, M Kokoç, SN Yılmaz CEPS Journal 11 (Special Issue), 141-163, 2021 | 7 | 2021 |
Orta öğretim ve yüksek öğretim düzeyinde kimya öğretimi için yapılandırmacı yaklaşıma uygun aktif öğrenme etkinliklerinin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi N CANPOLAT, S BAYRAKÇEKEN, S KARAMAN, S ÇELİK, AF YALÇIN, ... | 7 | 2009 |
Orta Öğretim ve Yüksek Öğretim Düzeyinde Kimya Öğretimi İçin Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygun Aktif Öğrenme Etkinliklerinin Hazırlanması S Bayrakçeken, N Canpolat, S Karaman, S Çelik, F Ağgül Yalçın, ... Uygulanması ve Değerlendirilmesi, TÜBİTAK Araştırma Projesi, 2009 | 6 | 2009 |