Follow
Sena Altın
Sena Altın
Kayseri Üniversitesi'nde Dr. Öğr. Üyesi
Verified email at erciyes.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal medyanin tüketici davranişlari üzerine etkisinin belirlenmesi
S Keskin, BAŞ Mehmet
Gazi üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi 17 (3), 51-69, 2015
2082015
Kişilik özelliklerinin sporda ahlaktan uzaklaşma davranışını yordama etkisi
Y ALTIN, S ALTIN
Spor Bilimleri Dergisi 33 (4), 204-213, 2022
32022
Z Kuşağı Tüketicilerde Yeşil Reklam Tutumu ve Çevresel Duyarlılık İlişkisi
S Altin, S Ok
Third Sector Social Economic Review 58 (1), 97-117, 2023
12023
E-Memnuniyet Ölçeğinin Klasik Test Kuramı ve Madde Tepki Kuramına Göre Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi
S ALTIN
Uluslararası Akademik Birikim Dergisi 6 (4), 2023
2023
TÜKETİCİLERİN SPOR ÜRÜNLERİNE YÖNELİK TÜKETİCİ ETNOSENTRİK EĞİLİMLERİ VE MENŞE ÜLKE ETKİSİ
S ALTIN
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies 9 (34), 145-152, 2023
2023
DİJİTAL PAZARDA KAYBOLMAK: PUANLAR, AVANTAJLAR VE SATIN ALIMLAR
SY YILDIZ, S ALTIN
Yönetim Bilimleri Dergisi 21 (50), 1311-1339, 2023
2023
GETTING LOST IN THE DIGITAL MARKETPLACE: POINTS, BENEFITS, AND PURCHASES.
SY YILDIZ, S ALTIN
Journal of Administrative Sciences/Yonetim Bilimleri Dergisi 21 (50), 2023
2023
SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİMİ SAĞLAMAK İÇİN ÇEVRESEL DUYARLILIK ETKİLİ BİR FAKTÖR MÜDÜR?
S ALTIN
Erciyes Akademi 37 (3), 1062-1083, 2023
2023
Genç Tüketicilerde E-Ticaret Sitelerine Yönelik Marka Güveni ve Tüketici-Marka Özdeşleşmesinin Marka Evangelizmi Üzerine Etkisi
S ALTIN, ÖÖ Süzer
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 24 (3), 459-468, 2023
2023
Pandemi Döneminde Akıllı Telefon Kullanan Bireylerde Nomofobi, Kaygı ve Fiziksel Aktivite İlişkisinin İncelenmesi
S Altın, Y Altın
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 2 (3), 98-120, 2021
2021
Hizmet Beklentilerinin Kuşaksal Pazarlama Bağlamında Farklılaşması: Konaklama Sektörü Üzerine Bir Araştırma
S Altın, M Baş
Journal of Business Research- Turk 12 (4), 4380-4395, 2020
2020
Sporda ahlâki yönelim üzerinde kişilik özelliklerinin rolü
S Altın, Y Altın
18. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi 18, 2020
2020
Covid 19 pandemi sürecinde bireylerin nomofobi ve kaygı durumları üzerinde fiziksel aktivitenin rolü
S Altın, Y Altın
18. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi 18, 2020
2020
THE EFFECT OF MARKETING APPLICATIONS ON THE QUALITY OF SERVICE: AN APPLICATION IN COFFEE MARKET
S Altın, M Baş
XXIII. International Turkish Cooperative Congress, 2019
2019
Spor Pazarlamasında Bir Tutundurma Aracı Olarak Sponsorluk Faaliyetlerinin Bireylerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
S Altın
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2019
2019
Turizm Pazarlamasında Spor Turizmine Yönelik Tutumların İncelenmesi: Erciyes Üniversitesi Örneği
S Altın
17. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi, 2019
2019
Evren Dijitalleşiyor: Dijital Pazarlama
S Keskin
Yönetim ve Pazarlama Alanlarından Seçme Konular 1, 2018
2018
Organized Mall Customer a Study on the Purchase Preference
S Keskin, M Baş
2nd International Annual Meeting of Sosyoekonomi Society 2, 2016
2016
SOSYAL MEDYANIN TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
S Keskin, M Baş
1. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, 2015
2015
Kadın Tüketicilerin Dijital Okuryazarlıklarının E-Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi/The Effect of Female Consumers' Digital Literacy On E-Purchasing Intention
ÖÖ SÜZER, S ALTIN
Uluslararası Ekonomi İşletme ve Politika Dergisi 7 (2), 203-225, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20