Follow
Mümin Şen
Mümin Şen
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Verified email at aybu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Opinions of university students with disabilities on current regulations and adaptations at higher education institutions
N Kayhan, M Sen, G Akcamete
Procedia-Social and behavioral sciences 197, 635-639, 2015
412015
Çoklu zekâ kuramına göre yapılan İngilizce derslerinin öğrencilerin güdülenmesi, benlik saygısı, özgüveni ve çoklu zekâları üzerindeki etkisi
M Şen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006
332006
A comparison of EFL teachers' perceptions of language learning strategies (LLSS) and learners' reported use of LLSS in their English language classes
H Sen, M Sen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1846-1854, 2012
312012
Pre-school special education practices in European Union Countries and Turkey
AG Akcamete, N Kayhan, M Sen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1510-1516, 2012
142012
Özel Eğitim Öğretmenleri İçin Mesleki Etik İlkeleri
G Akçamete, N Kayhan, Fİ Karasu, AES Yıldırım, M Şen
SDU International Journal of Educational Studies 3 (1), 27-44, 2016
82016
Professional Ethical Principles for Special Education Teachers
ŞENM AKÇAMETE AYŞE GÖNÜL,KAYHAN HATİCE NİLAY,İŞCEN KARASU FADİME,SARDOHAN ...
SDU Interenational Journal of Educational Studies 3 (1), 27-11, 2016
82016
On the Road to Developing a Learning Advisory Program (LAP).
T Uzun, H Karaaslan, M Şen
Studies in Self-Access Learning Journal 7 (1), 2016
72016
Going beyond the regular curriculum: Towards the development of a Learning Advisory Program (LAP)
T Uzun, H Karaaslan, M Şen
Proceedings of the Self in Language Learning (SILL) International Conference …, 0
3
Independent learning advisory education and related applications
H KARAASLAN, M ŞEN
Erzincan University Journal of Education Faculty 21 (1), 90-112, 2019
22019
Learning advisor transformation: A collaborative and reflective collage
M Şen, H Karaaslan, M Akgedik-Can, T Uzun, G Güven-Yalçın, G Arslan, ...
Relay Journal 1 (1), 113-127, 2018
22018
Perceptions of English Language Instructors on the Effectiveness of Learning Advisory Training Programme (LATP).
H Şen, M Şen
Studies in Self-Access Learning Journal 12 (3), 2021
2021
“Çöz” mobil uygulamasının zihin yetersizliği olan öğrencilerin problem çözme becerilerinin gelişimine etkisi
M Şen
PQDT-Global, 2021
2021
Bağımsız Öğrenme Danışmanlığı Birimi Eğitim ve Uygulama Faaliyetleri
H Karaaslan, M Şen
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (1), 90-112, 2019
2019
Ortaöğretim İngilizce 9 sınıf Coursebook Power Up
M ŞEN, H Şen, Ö AKÇAY, Y İnan, E El
Milli Eğitim Bakanlığı, 2015
2015
Çoklu Zeka Kuramuna Göre Yapilan İngi̇li̇zce Dersleri̇ni̇n Öğrenci̇leri̇n Güdülenmesi̇, Benli̇k Saygisi, Özgüveni̇ ve Çoklu Zekalari Üzeri̇ndeki̇ Etki̇si̇
M Şen
PQDT-Global, 2006
2006
ÇOKLU ZEKA KURAMINA GÖRE YAPILAN İNGİLİZCE DERSLERİNİN ÖĞRENCİLERİN GÜDÜLENMESİ, BENLİK SAYGISI, ÖZGÜVENİ VE ÇOKLU ZEKALARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
M ŞEN, N TUTAŞ
ANKARA ÜNİVERSTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DİLBİLİM ANABİLİM DALI YABANCI …, 0
Ters-Yüz Sınıf Sistemi ve Sosyal-Duygusal Öğrenme İlkeleri ile Zenginleştirilmiş Eğitim Ortamlarına Dair Bir Vaka İncelemesi
H Karaaslan, P Üstündağ Algın, M Şen, M Akgedik, D Bülbüloğlu
In the process of self-regulation of advisors: Defining the Advisor-Self
G GÜVEN YALÇIN, E OMEROVIC, G KOTIK, M ŞEN, A GÜLER GÜLLÜ, ...
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18