Çok kültürlü eğitim ve yansımaları İ Cırık Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 34 (34), 27-40, 2008 | 489* | 2008 |
Yapılandırmacı öğrenme kuramdan uygulamaya S Fer, I Cirik Morpa, 2009 | 307 | 2009 |
Öğretmenlerde ve öğrencilerde yapılandırmacı öğrenme ortamı ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması nedir S Fer, İ CIRIK Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (1), 2006 | 111 | 2006 |
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları S Fer, İ Cırık, S Altun, E Çolak, R Özkılıç, E Şahin, S Avcı, S Yüksel, ... içinde, Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımlarına giriş (ss. xiii), Anı …, 2011 | 48 | 2011 |
Constructivist learning environments: the teachers’ and students’ perspectives İ Cirik, E Colak, D Kaya International Journal on New Trends in Education and Their Implications 6 (2 …, 2015 | 46 | 2015 |
Relationships between social support, motivation, and science achievement: Structural equation modeling I Cirik Anthropologist 20 (1-2), 232-242, 2015 | 43 | 2015 |
İlköğretim 5. sınıf Sosyal Bilgiler dersi" Güzel Yurdumuz Türkiye" ünitesi için sosyokültürel oluşturmacı ve geleneksel öğrenme ortamının öğrenenlerin akademik başarılarına … İ Cırık Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. İstanbul: Yıldız Teknik Üniversitesi, 2005 | 33 | 2005 |
İlköğretim 5., 6., 7., Ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Algıladıkları Sosyal Destek Düzeylerinin Incelenmesi İ Cırık PQDT-Global, 2010 | 31 | 2010 |
Dijital öykülemenin okul öncesi çocukların sosyal-duygusal davranışlarına etkisi G Gözen, İ Cırık İlköğretim Online 16 (4), 1882-1896, 2017 | 28 | 2017 |
Psychometric characteristics of the social justice scale’s Turkish form and a structural equation modeling İ Cırık Eurasian Journal of Educational Research, 2015 | 22 | 2015 |
Investigation of the relations between objectives of Turkish primary school curriculums and multiculturalism I Cirik Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 74-76, 2014 | 22 | 2014 |
Ortaokul öğrencilerinin motivasyon kaynaklarının incelenmesi E Çolak, İ Cırık İlköğretim Online 14 (4), 1307-1326, 2015 | 21 | 2015 |
K12 beceriler çerçevesi Türkiye bütüncül modeli P Aşkar, Hİ Topçu, A Altun, İ Cırık, M Kandırmaz Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, 2023 | 11 | 2023 |
Analysis of motivational orientation of secondary school students E Çolak, İ Cırık Elementary Education Online 14 (4), 1307-1326, 2015 | 11 | 2015 |
Constructivist learning: From theory to practice S Fer, I Cırık İstanbul: Morpa Publishing house, 2007 | 10 | 2007 |
Lise öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları profili E Çolak, İ Cırık Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 2016 | 9 | 2016 |
İlköğretim öğrencilerinin algıladıkları sosyal destek düzeyleri İ Cırık, A Oktay, S Fer Eğitim ve Bilim 39 (173), 2014 | 9 | 2014 |
Yapılandırmacı öğrenme kuramdan uygulamamya İ Cırık, S Fer Ankara: Morpa Kültür Yayınları, 2007 | 8 | 2007 |
Perceived social support levels of elementary school students I Cirik, A Oktay, S Fer Egitim ve Bilim 39 (173), 2014 | 5 | 2014 |
Stil ve strateji etkileşimi. Fer, S İ Cırık Öğrenme-öğretme kuram ve yaklaşımları, 2011 | 5 | 2011 |