Takip et
Muhammed Bilgehan Aytaç
Muhammed Bilgehan Aytaç
Diğer adlarBilgehan Aytaç, MB Aytac, Muhammed Bilgehan Aytac
aksaray.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
TELE PAZARLAMA VERİLERİNİN BİRLİKTELİK KURALLARIYLA VE CRISP-DM YÖNTEMİYLE ANALİZ EDİLMESİ
MB Aytaç, HŞ Bilge
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 5 (2), 25-40, 2013
182013
Hatzfeld syndrome: Narcissistic postpurchase state of mind
MB Aytaç, E Akın
Canadian Journal of Administrative Sciences/Revue Canadienne des Sciences de …, 2021
82021
Makeup Consumption and Islamic Religiosity
F Karabulut, AM Bilgehan, E Akin
Human Arenas, 2020
72020
Tüketicilerin narsisizm üzerinden markaya yönelik tutum ve davranışlarının incelenmesi
MB Aytaç
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
62019
Doğrudan Pazarlama Aracı Olarak Telepazarlama için Veri Madenciliği Çözümleri: Banka Müşterileri Üzerine Bir Uygulama
MB Aytaç
Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi, Bilişim Enstitüsü, Ankara, 2013
62013
Ends justify the means! Attitude toward ambush marketing
MB Aytaç
Marketing Intelligence & Planning 39 (3), 485-499, 2021
52021
SİNSİ VEYA UYANIK PAZARLAMA (?); KAVRAMSAL ÇERÇEVE VE ÖRNEK OLAYLAR
MB Aytaç
Öneri Dergisi 12 (47), 111-131, 2017
42017
KARANLIK DÖRTLÜ (THE SHORT DARK TETRAD-SD4) ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI VE KARANLIK DÖRTLÜNÜN PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDAKİ YERİNİN TARTIŞILMASI
MB AYTAÇ
İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 129-149, 2022
32022
Evaluating Turkish Banks’ Complaint Management Performance Using Multi-Criteria Decision Analysis
T Arsu, MB Aytaç
Data Analytics for Management, Banking and Finance: Theories and Application …, 2023
12023
Analyzing the Role of Mystic Appeals on Donation Intention
MB Aytaç
İşletme 2 (2), 61-73, 2021
12021
The Rise of Islamic Luxury: Current Trends
MB Aytaç
Building Consumer-Brand Relationship in Luxury Brand Management, 199-222, 2021
12021
Analyzing factors distinguishing e-buyers from brick and mortar buyers
E Yaraş, MB Aytaç
Journal of Internet Applications and Management 7 (1), 5-19, 2016
12016
YÖNETİM MUHASEBESİ ve PAZARLAMA UYGULAMALARININ OTELCİLİK İŞLETMELERİNİN PERFORMANSLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ: KAPADOKYA BÖLGESİ ÖRNEĞİ
H DUMAN, Y POLAT, MB AYTAÇ
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2015
12015
A Decolonizing or Recolonizing Mindset? Semiotic Analysis of a Qurban Donation Appeal to Africa in Turkey
MB Aytaç
Postcolonial Marketing Communication: Images from the Margin, 117-136, 2024
2024
Child images affect sports fans' prosociality and aggression
MB Aytaç, H Bilir
Journal of Behavioral and Experimental Economics 108, 102150, 2024
2024
HYGIENE ANXIETY AND BRAND LOVE OF CONSUMERS: LESSONS FROM COVID-19 PANDEMIC
MB AYTAÇ, A Eyup, Ö Halit
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 14 (28 …, 2023
2023
Fatalism and donation intention: who is more in control of their own life?
MB Aytaç
International Review on Public and Nonprofit Marketing, 1-17, 2023
2023
The role of overt and covert narcissism in virtual goods purchase motivations and intention
A Türkmen, MB Aytaç
Electronic Commerce Research, 1-31, 2023
2023
Narsistik Tüketim
MB Aytaç
ISBN-10 : ‎ 9758396226, 2019
2019
KREDİ KARTLI - MAĞAZA AYRIMINDA SATIŞ PROMOSYONLARININ PLANSIZ SATIN ALMA ÜZERİNE ETKİLERİNİN İNCELENMESİ
YP Eyup AKIN, Muhammed Bilgehan AYTAÇ
JOURNAL OF SOCIAL AND HUMANITIES SCIENCES RESEARCH 6 (33), 652-665, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20