Follow
Sertan Talas
Sertan Talas
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Verified email at gop.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Destek eğitim odaları ve öğretmenler üzerine betimsel bir çalışma: Tokat ili örneği
S Talas, F Kaya, N Yıldırım
Journal of European Education 6 (3), 31-42, 2016
432016
Evde eğitim alan öğrencilerin eğitim süreçlerinin değerlendirilmesi (Tokat İli Örneği)
N YILDIRIM, S TALAS, L YAZICI, H NURAL, İ ÇELEBİ, K ÇETİN, A Ömür, ...
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 1 (1), 33-52, 2015
33*2015
BİLİM SANAT MERKEZLERİNE DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENKELİ ÖĞRENCİLERİN OKULLARINDA YAŞADIKLARI PROBLEMLER
S TALAS, Y TALAS, A SÖNMEZ
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2013 (1), 42-50, 2013
272013
Okul öncesi öğretmen adaylarının “kaynaştırma öğrencisi” kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi
S Talas
Journal of International Management, Educational and Economics Perspectives …, 2017
16*2017
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Sosyal Öykülerin Tekli Sunumuyla Çoklu Sunumunun Karşılaştırılması
S Talas, O Kurt
EĞİTİM VE BİLİM 44 (199), 2019
7*2019
Türkiye’de Destek Eğitim Odası Üzerine Sistematik Bir Derleme
S Talas, G Türkoğlu, ES KARAMUKLU
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 11 (3), 575-586, 2022
42022
Polis kolejlerinde kurumsal kimlik oluşumuna itibar ve güven yönetiminin etkilerine ilişkin paydaş görüşlerinin değerlendirilmesi
S Talas
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
42009
Özel eğitimde alternatif yönelimler: birlikte öğretime (co-teaching) genel bakış
S Talas, ES Karamuklu, G Türkoğlu
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2441-2470, 2022
32022
The views of preservice teachers studying at undergraduate programs and receiving pedagogical formation program towards the inclusion
S Talas, T Aydemir
Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017
12017
CONTENT AND BIBLIOMETRIC ANALYSES OF ARTICLES REGARDING GIFTED/ADHD STUDIES.
S Talas, MD Gül, S Sönmez
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 8 (24), 2023
2023
THE EFFECTIVENESS OF FIXED-TIME INTERVAL INSTRUCTION IN TEACHING PATTERN FORMATION SKILLS TO STUDENTS WITH MILD INTELLECTUAL DISABILITIES
S Ağaoğlu, S TALAS
International Journal of Eurasian Education and Culture 8 (23), 2751-2771, 2023
2023
Alternative Directions in Special Education: Co-Teaching Overview.
S Talas, ES Karamuklu, G Türkoğlu
Journal of Kirsehir Education Faculty 23 (3), 2022
2022
Evde Eğitimde Model Arayışı
B SUSAM, S TALAS, MŞ BÜLBÜL
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (1), 234-251, 2022
2022
A Systematic Review on The Resource Room in Türkiye
S Talas, G Türkoğlu, E Seçil-Karamuklu
Cumhuriyet International Journal of Education 11 (3), 575-586, 2022
2022
ÖZEL EĞİTİMDE MESLEKİ EĞİTİM, İSTİHDAM VE PERSONEL YETİŞTİRME
M ÇİTİL, S TALAS
TÜRK EĞİTİM-SEN GENEL MERKEZİ YAYINLARI, 2021
2021
Effect of training program implemented with a maze-balance board on the developmental areas of preschool children
MK Yöntem, S Akpınar, S Talas, IH Altunsöz, A Kılıçarslan
Journal of Pedagogical Research, 2021
2021
Zihin Yetersizliği İle İlgili Temel Kavramlar, Sınıflandırma, Nedenler, Görülme Sıklığı
Ü ŞAHBAZ, S RAKAP, A GİRLİ, E ÜNLÜ, F ÖZBEY, S TALAS, M ÇİTİL, ...
Vize Yayıncılık, 2017
2017
BİLİM SANAT MERKEZLERİNE DEVAM EDEN ÜSTÜN YETENKELİ ÖĞRENCİLERİN OKULLARINDA YAŞADIKLARI PROBLEMLER
S TALAS, Y TALAS, A Sönmez
Otizm Spektrum Bozukluğu Bulunan Çocuklara Basit Toplama İşlemi Öğretiminde Nokta Belirleme Tekniğinin Tablet ile Sunumunun Etkililiği
A Demir, S Talas, Y Gökbulut
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 7 (3), 846-872, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19