Takip et
Bekir YILDIRIM
Bekir YILDIRIM
Associate Professor, Muş Alparslan University, Science Education,
alparslan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
STEM eğitim ve mühendislik uygulamalarının fen bilgisi laboratuar dersindeki etkilerinin incelenmesi
B Yildirim, Y Altun
El-Cezeri Journal of Science and Engineering 2 (2), 28-40, 2015
4892015
Adaptation of STEM attitude scale to Turkish
B Yıldırım, M Selvi
1782015
An Analyses and Meta-Synthesis of Research on STEM Education
B Yildirim
Journal of Educational and Practice 7 (34), 23-33, 2016
1662016
STEM Uygulamaları Ve Tam Öğrenmenin Etkileri Üzerine Deneysel Bir Çalışma
B Yıldırım, M Selvi
Eğitimde Kuram ve Uygulama 13 (2), 183-210, 2017
1642017
Preschool education in Turkey during the Covid-19 pandemic: A phenomenological study
B Yıldırım
Early childhood education journal 49 (5), 947 - 963, 2021
1572021
Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri: Uygulamalı Bir Çalışma
B Yıldırım, C Türk
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 195-213, 2018
139*2018
7. sınıf fen bilimleri dersine entegre edilmiş fen, teknoloji, mühendislik, matematik (STEM) uygulamaları ve tam öğrenmenin etkilerinin incelenmesi
B Yildirim
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
131*2016
Examination of the effects of STEM education integrated as a part of science, technology, society and environment courses
B Yıldırım, M Selvi
Journal of Human Sciences 13 (3), 2016
1182016
STEM eğitimi üzerine derleme çalışması: Fen bilimleri alanında örnek ders uygulanmaları
B Yıldırım, Y Altun
VI. International Congress of Education Research 5 (8), 2014
1062014
Investigating the effect of STEM education and engineering applications on science laboratory lectures
B Yıldırım, Y Altun
El-Cezerî Journal of Science and Engineering 2 (2), 28-40, 2015
832015
An experimental research on effects of STEM applications and mastery learning
B Yildirim, M Selvi
Journal of Theory and Practice in Education 13 (2), 183-210, 2017
792017
Preschool STEM Activities: Preschool Teachers’ Preparation and Views
B Yıldırım
Early Childhood Education Journal 49 (2), 149 - 162, 2021
772021
Using virtual reality in the classroom: Reflections of STEM teachers on the use of teaching and learning tools
B Yıldırım, ES Topalcengiz, G Arıkan, S Timur
Journal of Education in Science Environment and Health 6 (3), 231-245, 2020
742020
Teoriden Pratiğe STEM Eğitimi Uygulama Kitabı
B Yıldırım
692018
STEM applications in mathematics education: the effect of STEM applications on different dependent variables
B Yıldırım, S Sidekli
Journal of Baltic Science Education 17 (2), 200-214, 2018
672018
Fen Bilimleri Öğrenme Kaygı Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
B Yıldırım
Journal of Social Sciences Mus Alparslan University 3 (1), 33-43, 2015
65*2015
The integration of a lesson study model into distance STEM education during the COVID-19 pandemic: Teachers’ views and practice
A Aykan, B Yıldırım
Technology, Knowledge and Learning 27 (2), 609-637, 2022
592022
STEM Pedagogical Content Knowledge Scale (STEMPCK): A Validity and Reliability Study.
B Yildirim, E Sahin-Topalcengiz
Online Submission, 2018
562018
Eğitsel oyun ve dönüt-düzeltmenin öğrenme düzeyi ve kalıcılığa etkisi
B Yıldırım
Necmettin Erbakan Üniversitesi, 2015
55*2015
STEM uygulamalarına yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
B Yıldırım
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi 4 (1), 42-53., 2018
542018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20