The Effect of Digital Storytelling in Improving the Third Graders' Writing Skills. A Yamac, M Ulusoy International Electronic Journal of Elementary Education 9 (1), 59-86, 2016 | 278* | 2016 |
Examination of the relationships between fifth graders' self-regulated learning strategies, motivational beliefs, attitudes, and achievement. G Ocak, A Yamaç Educational Sciences: Theory and Practice 13 (1), 380-387, 2013 | 256* | 2013 |
İlkokul ve ortaokul öğrencileri için okuma kaygısı ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması Z ÇELİKTÜRK, A YAMAÇ Elementary Education Online 14 (1), 2015 | 72* | 2015 |
Effect of digital writing instruction with tablets on primary school students’ writing performance and writing knowledge A Yamaç, E Öztürk, N Mutlu Computers & Education 157, 103981, 2020 | 57 | 2020 |
Relationships among Fourth Graders' Reading Anxiety, Reading Fluency, Reading Motivation, and Reading Comprehension A Yamac, ZC Sezgin EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 43 (194), 225-243, 2018 | 50* | 2018 |
İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF DÜZEYİNDE BİR ÖĞRENCİNİN SESLİ OKUMA AKICILIĞINI ARTIRMAYA YÖNELİK BİR UYGULAMA A Yamaç Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (2), 631-644, 2015 | 45 | 2015 |
The Effect of The Teaching Practice Course on Pre-Service Elementary Teachers’ Technology Integration Self-Efficacy E Ünal, A Yamaç, AM Uzun Malaysian Online Journal of Educational Technology 5 (3), 39-53, 2017 | 41 | 2017 |
Service teachers’ academic achievements in online distance education: The roles of online self-regulation and attitudes AM Uzun, E Unal, A Yamac Turkish Online Journal of Distance Education 14 (2), 131-140, 2013 | 34 | 2013 |
How Digital Reading Differs from Traditional Reading: An Action Research. A Yamaç, E Öztürk International Journal of Progressive Education 15 (3), 207-222, 2019 | 33 | 2019 |
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Dersi Sınavlarında Sordukları Metne Dayalı Anlama Sorularının İncelenmesi M KOCAARSLAN, A Yamaç Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 431-448, 2018 | 30 | 2018 |
Yeni okuryazarlığa genel bir bakış: karar alıcılar, araştırmacılar ve öğretmenler için bazı öneriler A Yamaç Journal of Theoretical Educational Science 11 (3), 383-410, 2018 | 27 | 2018 |
Classroom Emotions Scale For Elementary School Students (Ces-Ess). A Yamac Mevlana International Journal of Education 4 (1), 2014 | 22 | 2014 |
Dijital Okuma ve Yazma Uygulamalarının İlkokul Düzeyinde Kullanımına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Algıları A Yamaç MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (1/1), 1-25, 2019 | 21 | 2019 |
Türkiye’deki İlkokul Öğretmenlerinin Yazma Öğretimi Uygulamaları ve Algılarının Değerlendirilmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması An Evaluation of Turkish Primary School Teachers … A YAMAÇ, E ÖZTÜRK Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (4), 846-867, 2018 | 20* | 2018 |
Birinci Sınıf Öğretmeni Olmak (Fenomenolojik Bir Çalışma). A Yamaç Ilkogretim Online 13 (2), 2014 | 9* | 2014 |
Öğrenme stratejileri, denetim odağı ve akademik başarı arasındaki ilişkilerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi G Ocak, A Yamaç Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 467-486, 2011 | 9 | 2011 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAZMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN DENEYİM VE İNANÇLARI. A Yamaç, Z ÇELİKTÜRK SEZGİN, M KOCAARSLAN Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 7 | 2016 |
Sınıf öğretmenleri için bir öğretim aracı: Etkileşimli kelime duvarı ve etkinlikleri M Kocaarslan, A Yamaç Eğitimde Kuram ve Uygulamalar 11 (3), 834-850, 2015 | 7 | 2015 |
Sınıf öğretmeni adaylarının gözüyle öğretmen eğitimcilerinin özellikleri N Fidan, N Duban, A Yüksel, K Kasapoğlu, A Yamaç | 7* | 2013 |
6. Sınıf İngilizce ders kitaplarında yer alan metinlerin değerler açısından incelenmesi D Özyuva, A Yamaç Erciyes Journal of Education 6 (2), 145-165, 2022 | 3 | 2022 |