Bir grup ilköğretim öğrencisinin bazı psiko-sosyal değişkenlere göre empatik beceri düzeyleri H Küçükkaragöz, YAT CANBULAT Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (2), 88-100, 2011 | 56 | 2011 |
ABD VE KANADA’ DA SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ALANINDAKİ TEZLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ T Canbulat, A Görkem, S Sipahi Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 351-370, 2016 | 47* | 2016 |
Rotter iç-dış kontrol odağı ölçeğinin öğretmen adaylarında geçerlik ve güvenirlik çalışması H Küçükkaragöz, Y Akay, T Canbulat Akademik Bakış Dergisi 35 (3), 1-12, 2013 | 35 | 2013 |
Assessment of educational neuromyths among teachers and teacher candidates. T Canbulat, H Kiriktas Journal of Education and Learning 6 (2), 326-333, 2017 | 34 | 2017 |
ÖĞRETMEN ADAYLARINDA ATILGANLIK DÜZEYİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ H Küçükkaragöz, T Canbulat, Y Akay Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (22), 123-133, 2013 | 34 | 2013 |
İlkokula hazır bulunuşluk ölçeği’nin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenilirlik çalışması T Canbulat, H Kırıktaş Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 26-35, 2016 | 33 | 2016 |
Kesintili zorunlu eğitimden etkilenen ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin okula uyum ve okula hazır bulunuşluk düzeylerinin değerlendirilmesi T Canbulat Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (4), 1573-1586, 2017 | 31 | 2017 |
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin bilişsel gelişim alanındaki bilgi düzeyleri ile öğrencilerinin akademik başarıları arasındaki ilişki AGT CANBULAT, A İLĞAN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 169-189, 2011 | 28 | 2011 |
Eğitimde ölçme ve değerlendirme S Baştürk, A Ustaoğlu, BK Doruk, B Aytaç, B Yiğit, C Tüysüz, E Tatar, ... Nobel Yayınları, 2014 | 26 | 2014 |
Sınıf öğretmeni adaylarında empatik eğilim düzeyi ve geleceğe dönük beklenti T Canbulat, H Küçükkaragöz, F ERDOĞAN, A YEŞİLOĞLU Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 651-665, 2015 | 15 | 2015 |
BEYİN UYUMLU ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKÖĞRETİM 5. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE AKADEMİK BENLİK SAYGILARINA ETKİSİ1 T CANBULAT, H KÜÇÜKKARAGÖZ Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi (BAED) 1 (5), 13-45, 2014 | 15* | 2014 |
Okul zorbalığı ve sınıf içi istenmeyen davranışlara ilişkin öğretmen tutumlarının değerlendirilmesi FM Özbilen, T Canbulat, Y Soylu Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 7 (47), 1-15, 2017 | 14 | 2017 |
Preservice Teachers' Perceived Self-Efficacy in Selection of Teaching Methods and Techniques. H Hamurcu, T Canbulat Pedagogical Research 4 (3), 2019 | 10 | 2019 |
Kesintili zorunlu eğitimden etkilenen ilkokul öğrencilerinin okula bağlanma ve akademik özyeterlik düzeylerinin değerlendirilmesi T Canbulat, U Cipcevizci, B Kalfa, E Fahlioğulları Ege Eğitim Dergisi 18 (1), 105-123, 2017 | 9 | 2017 |
Comparative Study of Turkey and Germany Life Science Teaching Programs. T Canbulat Educational Research and Reviews 13 (13), 526-533, 2018 | 8 | 2018 |
Etkileşimli kitap okuma programının (EKOP) ilkokul birinci sınıf öğrencilerinin temel dil becerilerine etkisi E İlhan, T Canbulat Başkent University Journal of Education 8 (1), 40-56, 2021 | 7 | 2021 |
Sınıf öğretmeni adaylarının özyeterlik ve sosyal girişimcilik düzeylerinin değerlendirilmesi FM ÖZBİLEN, T CANBULAT, O ÇEKİÇ Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 274-297, 2020 | 7 | 2020 |
Öğretmenlerin çokkültürlülük algıları ile sınıf içi istenmeyen öğrenci davranışlarına yönelik tutumlarının değerlendirilmesi FM Özbilen, T Canbulat, H Hamurcu Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (4), 1867-1881, 2020 | 6 | 2020 |
Evaluation of preservice classroom teachers’ self-efficacy and social entrepreneurship levels FM Özbilen, T Canbulat, O Çekiç The Journal of Buca Faculty of Education 50, 274-297, 2020 | 5 | 2020 |
A STUDY ON CLASSROOM TEACHER CANDIDATES’CONCERN FOR NON-APPOINTMENT AND THEIR TEACHING MOTIVATION H Hamurcu, T Canbulat, N Beyhan, E İlhan European Journal of Education Studies, 2018 | 5 | 2018 |