Sosyal bilgiler öğretimi V Sönmez PEGEM, 1994 | 167 | 1994 |
Değerler Eğitimi’ne Genel Bir Bakiş K YAZICI Türklük Bilimi Araştırmaları, 499-522, 2006 | 66 | 2006 |
ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİNDE SANAL MÜZELERİN KULLANIMINA İLİŞKİN SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARI NE DÜŞÜNÜYOR? B Çiftçi, N Önal, K YAZICI Turkish Studies (Elektronik) 11 (3), 689-706, 2016 | 43 | 2016 |
SOSYAL BİLGİLERDE ÖĞRENCİLERİN OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİNDE METİN YAPISINA BAĞLI OLARAK KULLANILABİLECEK STRATEJİ VE TEKNİKLER C Dönmez Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (16), 137-154, 2006 | 38 | 2006 |
The relationship between learning style, test anxiety and academic achievement. K Yazici Universal Journal of Educational Research 5 (1), 61-71, 2017 | 30 | 2017 |
TÜRKİYE CUMHURİYETİ İNKILÂP TARİHİ VE ATATÜRKÇÜLÜK DERS KİTAPLARINDA TARİHİ KARAKTERLERİN KULLANIMINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER C Dönmez Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 243-265, 2013 | 29 | 2013 |
Ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi ve sosyal bilgiler öğretmenlerinin tutum düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi H Çalışkan, K Yazıcı International Journal of Human Sciences 10 (1), 398-415, 2013 | 26* | 2013 |
Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirmeye yönelik yeterlik algılarının incelenmesi O Sabancı Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 2017 | 24 | 2017 |
TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük konularının öğretimi C DÖNMEZ, K YAZICI Nobel Yayınevi, 2008 | 19 | 2008 |
TARİH ÖĞRETMENLERİNE GÖRE HATIRATLARIN EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRECİNDE KULLANILABİLİRLİK DURUMLARI C Dönmez, S Uslu Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (1), 255-270, 0 | 15 | |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarinin, demokratik değerlerinin çeşitli değişkenler açisindan incelenmesi K Yazici Eğitim ve Bilim 36 (59), 165-178, 2011 | 9* | 2011 |
SOSYAL BİLGİLERDE KULLANILAN GÖRSEL ARAÇLAR: HARİTALAR-KÜRELER, RESİMLER, TABLOLAR VE GRAFİKLER K Yazici Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 651-662, 2006 | 9 | 2006 |
SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE GRAFİK DÜZENLEYİCİLERİN KULLANIMININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BİLGİYİ ELDE ETMELERİNE ETKİSİ C Dönmez, O Sabancı Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (3), 437-462, 2007 | 8 | 2007 |
Sosyal bilgiler ve okuma becerileri K YAZICI Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 26 (1), 273-283, 2006 | 8 | 2006 |
Atatürkçülüğün Bir Üst Değer Olarak Öğretimi C DÖNMEZ, K YAZICI Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009 | 6 | 2009 |
The Effect of the Use of the Flipped Learning Model in the Social Studies Course on the Students' Academic Success and Higher-Order Thinking Skills TG İşçi International e-Journal of Educational Studies 7 (13), 46-64, 2023 | 5 | 2023 |
THE ANALYSIS OF SOCIAL STUDIES PRE-SERVICE TEACHERS'INTERPERSONAL SELF-EFFICACY BELIEFS. K Yazici Education 131 (2), 2010 | 5 | 2010 |
Yeni Zelanda Sosyal Bilgiler Öğretim Programı ve Bu Programın Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Öğretim Programı İle Karşılaştırılması K YAZICI Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 423-435, 2009 | 5 | 2009 |
Sosyal Bilgiler Derslerinde Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesinde BB-Ö (Bildiklerim-Bilmek İstediklerim-Öğrendiklerim) Stratejisinin Kullanımının Öğrencilerin … K YAZICI Yayınlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2006 | 5 | 2006 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖZÜNDEN TERS YÜZ EDİLMİŞ ÖĞRENME MODELİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI TG İŞÇİ, K YAZICI Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 12 (46), 1159-1173, 2021 | 4 | 2021 |