Takip et
Sinan Haşhaş
Sinan Haşhaş
inönü üniversitesi devlet konservatuvarı
inonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
MÜZİK NEDİR VE HAYATIMIZIN NERESİNDEDİR
Ü İmik, S Haşhaş
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 6 (2), 196-202, 2020
312020
Bağlama Eğitiminde Bağlama Tutuş, Mızrap (Tezene) Tutuş-Vuruş Yönlerinin Yeri ve Önemi Üzerine Bir İnceleme
S Haşhaş
Atatürk Üniversitesi, 2013
312013
Bağlama enstrümanının öğretim yöntemleri kapsamında yöresel tavırların değerlendirilmesi
M Karkın, M Pelikoğlu, S Haşhaş
Art-e Sanat Dergisi 7 (13), 129-148, 2014
252014
Türk müziğinde basit makamlar ve bu makamların bağlama sazında icrası
İH Gerçek, S Haşhaş
İstanbul: Bakanlar Medya, 2009
182009
BAĞLAMA ÖĞRETİMİ/ÖĞRENİMİNDE GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE USTA-ÇIRAK İLİŞKİSİ
S Haşhaş
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 2 (2), 35-41, 2016
162016
BAĞLAMA İCRASINDA GELENEKSELLİK VE ‘YENİLİKÇİLİK’KONULARI ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME
S Haşhaş
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 3 (1), 87-96, 2017
132017
Uzun Sap Bağlama Metodu-Bozuk Düzeni
S Haşhaş
Gece Kitaplığı, Ankara, 2017
122017
Türkiye'de müzisyen olmak
Ü İmik, S Haşhaş
Gece Kitaplığı, 2016
112016
GELENEKSEL TÜRK HALK MÜZİĞİNDE TÜR SINIFLANDIRMALARI, TERMİNOLOJİ VE AYAK KAVRAMI KONULARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
M KARKIN, S HAŞHAŞ
Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2014
112014
Geleneksel Türk Halk Müziğinde Yörelere Özgü Müzikal Kimlik Saptamaları: Doğu Anadolu Bölgesi Örneği
S Haşhaş
Yayınlanmamış Doktora Tezi), İnönü Üniversitesi, Malatya, 2017
102017
ARGUVAN ÖRNEKLEMİNDE “DEDE SAZI” NIN ORGANOLOJİSİ VE İCRA ÖZELLİKLERİ
S Haşhaş, Ü İmik, C Aydoğdu
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 39 (1 …, 2015
102015
ÇALGI KALİTESİNİN PERFORMANS VE BAŞARIYA ETKİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLER “BAĞLAMA ÖRNEĞİ”
Ü İmik, S Haşhaş
İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi 4 (9), 59-68, 2014
102014
Türk halk müziğinde enstrümantal (sözsüz) türler
S Haşhaş
Efe Akademi Yayınları, İstanbul, 2020
72020
GELİN ALMA HAVALARINDAKİ MÜZİKAL ÖZELLİKLER
S Haşhaş
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 6 (2), 14-34, 2020
52020
GÖRSEL VE İŞİTSEL MEDYA ARAÇLARININ BAĞLAMA SAZININ ÖĞRENİMİNDE KULLANIMI
Ü İmik, S Haşhaş
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 1 (1), 31-40, 2015
52015
MALATYA/ARGUVAN HALK MÜZİĞİ KÜLTÜRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S Haşhaş, Ü İmik, C Aydoğdu
Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, 201-213, 2015
52015
Türk Halk Müziği–THM Bilgileri–Uzun Havalar–Kırık Havalar
S HAŞHAŞ
Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, 2016
22016
KURULUŞUNDAN GÜNÜMÜZE KADAR GEÇEN SÜREÇTE TRT ERZURUM RADYOSU TÜRK HALK MÜZİĞİ ÇALIŞMALARINA GENEL BİR BAKIŞ/A GENERAL VIEW ON TRT ERZURUM RADIO TURKISH FOLK MUSIC WORKS IN THE …
S Haşhaş, MR Alcan
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 2 (1), 83-91, 2016
22016
Geleneksel Türk Halk Müziğinde Tür Sınıflandırmaları
M KARKIN, S HAŞHAŞ
Terminoloji ve Ayak Kavramı Konuları Üzerine Bir Araştırma, Gümüşhane …, 2014
22014
İmik, Ü.(2016). Türk halk çalgı yapımcılığında yenilikçi denemeler;“cümba”,“yaylı bağlama”,“bas kabak kemane”,“kabak tekneli cura”
S Haşhaş
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 2 (1), 93-106, 0
2
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20