MÜZİK NEDİR VE HAYATIMIZIN NERESİNDEDİR Ü İmik, S Haşhaş İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 6 (2), 196-202, 2020 | 31 | 2020 |
Bağlama Eğitiminde Bağlama Tutuş, Mızrap (Tezene) Tutuş-Vuruş Yönlerinin Yeri ve Önemi Üzerine Bir İnceleme S Haşhaş Atatürk Üniversitesi, 2013 | 31 | 2013 |
Bağlama enstrümanının öğretim yöntemleri kapsamında yöresel tavırların değerlendirilmesi M Karkın, M Pelikoğlu, S Haşhaş Art-e Sanat Dergisi 7 (13), 129-148, 2014 | 25 | 2014 |
Türk müziğinde basit makamlar ve bu makamların bağlama sazında icrası İH Gerçek, S Haşhaş İstanbul: Bakanlar Medya, 2009 | 18 | 2009 |
BAĞLAMA ÖĞRETİMİ/ÖĞRENİMİNDE GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE USTA-ÇIRAK İLİŞKİSİ S Haşhaş İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 2 (2), 35-41, 2016 | 16 | 2016 |
BAĞLAMA İCRASINDA GELENEKSELLİK VE ‘YENİLİKÇİLİK’KONULARI ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME S Haşhaş İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 3 (1), 87-96, 2017 | 13 | 2017 |
Uzun Sap Bağlama Metodu-Bozuk Düzeni S Haşhaş Gece Kitaplığı, Ankara, 2017 | 12 | 2017 |
Türkiye'de müzisyen olmak Ü İmik, S Haşhaş Gece Kitaplığı, 2016 | 11 | 2016 |
GELENEKSEL TÜRK HALK MÜZİĞİNDE TÜR SINIFLANDIRMALARI, TERMİNOLOJİ VE AYAK KAVRAMI KONULARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. M KARKIN, S HAŞHAŞ Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2014 | 11 | 2014 |
Geleneksel Türk Halk Müziğinde Yörelere Özgü Müzikal Kimlik Saptamaları: Doğu Anadolu Bölgesi Örneği S Haşhaş Yayınlanmamış Doktora Tezi), İnönü Üniversitesi, Malatya, 2017 | 10 | 2017 |
ARGUVAN ÖRNEKLEMİNDE “DEDE SAZI” NIN ORGANOLOJİSİ VE İCRA ÖZELLİKLERİ S Haşhaş, Ü İmik, C Aydoğdu Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 39 (1 …, 2015 | 10 | 2015 |
ÇALGI KALİTESİNİN PERFORMANS VE BAŞARIYA ETKİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLER “BAĞLAMA ÖRNEĞİ” Ü İmik, S Haşhaş İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi 4 (9), 59-68, 2014 | 10 | 2014 |
Türk halk müziğinde enstrümantal (sözsüz) türler S Haşhaş Efe Akademi Yayınları, İstanbul, 2020 | 7 | 2020 |
GELİN ALMA HAVALARINDAKİ MÜZİKAL ÖZELLİKLER S Haşhaş İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 6 (2), 14-34, 2020 | 5 | 2020 |
GÖRSEL VE İŞİTSEL MEDYA ARAÇLARININ BAĞLAMA SAZININ ÖĞRENİMİNDE KULLANIMI Ü İmik, S Haşhaş İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 1 (1), 31-40, 2015 | 5 | 2015 |
MALATYA/ARGUVAN HALK MÜZİĞİ KÜLTÜRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA S Haşhaş, Ü İmik, C Aydoğdu Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, 201-213, 2015 | 5 | 2015 |
Türk Halk Müziği–THM Bilgileri–Uzun Havalar–Kırık Havalar S HAŞHAŞ Efe Akademik Yayıncılık, İstanbul, 2016 | 2 | 2016 |
KURULUŞUNDAN GÜNÜMÜZE KADAR GEÇEN SÜREÇTE TRT ERZURUM RADYOSU TÜRK HALK MÜZİĞİ ÇALIŞMALARINA GENEL BİR BAKIŞ/A GENERAL VIEW ON TRT ERZURUM RADIO TURKISH FOLK MUSIC WORKS IN THE … S Haşhaş, MR Alcan İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 2 (1), 83-91, 2016 | 2 | 2016 |
Geleneksel Türk Halk Müziğinde Tür Sınıflandırmaları M KARKIN, S HAŞHAŞ Terminoloji ve Ayak Kavramı Konuları Üzerine Bir Araştırma, Gümüşhane …, 2014 | 2 | 2014 |
İmik, Ü.(2016). Türk halk çalgı yapımcılığında yenilikçi denemeler;“cümba”,“yaylı bağlama”,“bas kabak kemane”,“kabak tekneli cura” S Haşhaş İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 2 (1), 93-106, 0 | 2 | |