Bağlama öğretiminde tezene tutuş/vuruş yönlerinin yeri ve önemi S Haşhaş, Ü İmik İnönü Üniversitesi, 2015 | 34 | 2015 |
MÜZİK NEDİR VE HAYATIMIZIN NERESİNDEDİR Ü İmik, S Haşhaş | 29 | 2020 |
Bağlama enstrümanının öğretim yöntemleri kapsamında yöresel tavırların değerlendirilmesi M Karkın, M Pelikoğlu, S Haşhaş Art-e Sanat Dergisi 7 (13), 129-148, 2014 | 22 | 2014 |
Türk müziğinde basit makamlar ve bu makamların bağlama sazında icrası İH Gerçek, S Haşhaş İstanbul: Bakanlar Medya, 2009 | 19 | 2009 |
BAĞLAMA ÖĞRETİMİ/ÖĞRENİMİNDE GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE USTA-ÇIRAK İLİŞKİSİ S Haşhaş İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 2 (2), 35-41, 2016 | 17 | 2016 |
ÇALGI KALİTESİNİN PERFORMANS VE BAŞARIYA ETKİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLER “BAĞLAMA ÖRNEĞİ” Ü İmik, S Haşhaş İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi 4 (9), 59-68, 2014 | 14 | 2014 |
Türkiye'de müzisyen olmak Ü İmik, S Haşhaş Gece Kitaplığı, 2016 | 13 | 2016 |
BAĞLAMA İCRASINDA GELENEKSELLİK VE ‘YENİLİKÇİLİK’KONULARI ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME S HAŞHAŞ İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 3 (1), 87-96, 2017 | 12 | 2017 |
Uzun Sap Bağlama Metodu-Bozuk Düzeni S Haşhaş Gece Kitaplığı, Ankara, 2017 | 11 | 2017 |
Geleneksel Türk halk müziğinde yörelere özgü müzikal kimlik saptamaları, Doğu Anadolu Bölgesi örneği S Haşhaş İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017 | 11 | 2017 |
Geleneksel Türk halk müziğinde tür sınıflandırmaları, terminoloji ve ayak kavramı konuları üzerine bir araştırma M Karkın, S Haşhaş Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi 10 (1), 118-130, 2014 | 9 | 2014 |
Türk Halk Müziğinde Enstrümantal (Sözsüz) Türler S Haşhaş Efe Akademi Yayınları, İstanbul, 2020 | 8 | 2020 |
ARGUVAN ÖRNEKLEMİNDE “DEDE SAZI” NIN ORGANOLOJİSİ VE İCRA ÖZELLİKLERİ S Haşhaş, Ü İmik, C Aydoğdu Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi 39 (1 …, 2015 | 8 | 2015 |
Konularına göre yapılmış türkü sınıflandırmalarının geleneksel Türk halk müziği nazariyatı açısından değerlendirilmesi B Mustan Dönmez, S Haşhaş Turkish Studies International Periodical For the Languages, Literature and …, 2014 | 8 | 2014 |
Türk Halk Müziği-THM Bilgileri-Uzun Havalar-Kırık Havalar S Haşhaş Efe akademi Yayınları, 2022 | 5 | 2022 |
GELİN ALMA HAVALARINDAKİ MÜZİKAL ÖZELLİKLER S Haşhaş İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 6 (2), 14-34, 2020 | 5 | 2020 |
MALATYA/ARGUVAN HALK MÜZİĞİ KÜLTÜRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA S Haşhaş, Ü İmik, C Aydoğdu Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Velî Araştırma Dergisi, 201-213, 2015 | 5 | 2015 |
Medya araçlarının bağlama sazının öğreniminde kullanımı Ü İmik, S Haşhaş İnönü Üniversitesi, 2015 | 5 | 2015 |
Geleneksel Türk Halk Müziğinde Tür Sınıflandırmaları M KARKIN, S HAŞHAŞ Terminoloji ve Ayak Kavramı Konuları Üzerine Bir Araştırma, Gümüşhane …, 2014 | 5 | 2014 |
KURULUŞUNDAN GÜNÜMÜZE KADAR GEÇEN SÜREÇTE TRT ERZURUM RADYOSU TÜRK HALK MÜZİĞİ ÇALIŞMALARINA GENEL BİR BAKIŞ/A GENERAL VIEW ON TRT ERZURUM RADIO TURKISH FOLK MUSIC WORKS IN THE … S HAŞHAŞ, MR Alcan İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi 2 (1), 83-91, 2016 | 2 | 2016 |