Takip et
reha saydan
reha saydan
yyu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin online alişverişe yönelik risk ve fayda algilamalari: geleneksel ve online tüketicilerin karşılaştırılması
R Saydan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 7 (23), 386-402, 2008
1382008
Universite ogrencilerinin ogretim elemanlarindan kalite beklentileri: Yuzuncu Yil Universitesi IIBF Ornegi
R Saydan
Gazi Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakultesi Dergisi 10 (1), 63-79, 2008
104*2008
Relationship between country of origin image and brand equity: An empirical evidence in England market
R Saydan
International Journal of Business and Social Science 4 (3), 78-88, 2013
962013
The impact of social media advertisement awareness on brand awareness, brand image, brand attitude and brand loyalty: a research on university students
R SAYDAN, B DÜLEK
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences …, 2019
922019
Determining the antecedents of marketing competencies of SMEs for international market performance
H Kanibir, R Saydan, S Nart
Procedia-Social and Behavioral Sciences 150, 12-23, 2014
652014
Global pazarlamada toplumsal kültür farklılıklarının önemi (çokuluslu şirket ve yerel kültür örnekleri)
R Saydan, H Kanıbir
642007
Öğretim elemanlarının akademik kalite özelliklerinin değerlendirilmesi: Kafkas Üniversitesi İİBF örneği
R SAYDAN, A Bora
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (2), 225-253, 2009
622009
ALGILANAN HİZMET KALİTESİ KURUMSAL İMAJ VE SADAKAT İLİŞKİSİ (VAN BÖLGE HASTANESİ UYGULAMASI).
F İzci, R Saydan
Cumhuriyet Universitesi Journal of Economics & Administrative Sciences (JEAS …, 2013
492013
Müşteri memnuniyeti (ya memnun et ya da terk et)
R Saydan
İçinde İ. Varinli ve K. Çatı (Editörler), Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından …, 2008
402008
ŞEHİR PAZARLAMASINDA MARKA KİŞİLİĞİNİN ETKİSİ: ALGILANAN MARKA KİŞİLİĞİ-TURİSTLERİN TAVSİYE ETME DAVRANIŞI İLİŞKİSİ
H KANIBİR, N Sima, R SAYDAN
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 3 (6), 53-84, 2010
392010
Kars algısı imajı ve marka kimliği araştırması
L Gelibolu, H Kanıbir, R Saydan, H Tutar, MC Yavuz
Kars: TC Serhat Kalkınma Ajansı, 2014
222014
1900'LERIN İLK YILLARINDA FORD-GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması
R Saydan
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (11), 153-159, 2004
172004
‘Markanın Oluşturulmasında Konumlandırma Stratejisi Ve Mavi Jeans Örneği
AA Ar, R Sardan
Mevzuat Dergisi, Yıl 7, 2004
152004
Üniversiteli tüketicilerin ‘çevreci tüketim’tutumlari ve satin alma davranişlarina etkileri
R SAYDAN, H KANIBİR
Hacettepe Üniversitesi iktisadi ve idari bilimler fakültesi dergisi 25 (2 …, 2007
142007
Measurement customer-based Airline brand equity: An England based study
R Saydan
Akademik Bakış Dergisi 38, 1-17, 2013
132013
Müşteri memnuniyeti
R Saydan
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler, İkinci Baskı, Detay Yayınları …, 2010
122010
KURUMSAL İTİBAR ALGISININ ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
F KORKMAZER, R SAYDAN
Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi 6 (15), 542-561, 2018
112018
ÇEVRE BİLİNCİ VE ÇEVRECİ ÜRÜN SATINALMA DAVRANIŞINDA DEMOGRAFİK FAKTÖRLERİN ETKİSİ: VAN İLİ ÖRNEĞİ
LD YAŞAR, R SAYDAN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 4 …, 2019
102019
Tüketici etnosentrizmi etkisini ölçmede CETSCALE ölçeği: Yüzüncü Yıl ve Sakarya Üniversitesi uygulaması
R Saydan, N Sütütemiz
Finans Politik & Ekonomik Yorumlar 46 (534), 65-79, 2009
102009
Üç kuşak kadının alışveriş davranışı ve mağaza seçimini etkileyen faktörler: Van ili örneği. 13
R Saydan, N Sütütemiz
Ulusal Pazarlama Kongresi Kitabı, 366-380, 2008
102008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20