Takip et
Ayda Sabuncuoğlu İnanç
Ayda Sabuncuoğlu İnanç
sakarya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sosyal medyadaki yeni kanaat önderlerinin birer reklam aracı olarak kullanımı: Twitter fenomenleri üzerine bir araştırma
A Sabuncuoğlu, G Gülay
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2014 (38), 1-23, 2014
1292014
Televizyon reklamlarında toplumsal cinsiyet
A Sabuncuoğlu
Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım …, 2006
842006
Sosyal medyada görsel paylaşımından reklamcılığa: Instagram reklamlarının genç kullanıcılar üzerine etkisine dair bir araştırma
A Sabuncuoğlu, G Gülay
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 7 (15 …, 2016
702016
BİR STATÜ TÜKETİMİ GÖSTERGESİ OLARAK IPHONE MARKALI AKILLI TELEFON ALGISI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Gökaliler, A Aybar, G Gülay
Selçuk İletişim 7 (1), 36-48, 2011
592011
Sosyal Medyanın Bir Gösteriş Tüketimi Mecrası Olarak Kullanımı
A Sabuncuoğlu
502015
Bilgi iletişim teknolojileri ve ütopyan bakış açısı
B VURAL
Selçuk İletişim 5 (3), 5-19, 2008
402008
BÜYÜK İŞLETMELERİN WEB SİTELERİNDE YER ALAN MİSYON VE VİZYON İFADELERİNİN PAZAR ODAKLILIK AÇISINDAN İNCELENMESİBÜYÜK İŞLETMELERİN WEB SİTELERİNDE YER ALAN MİSYON VE VİZYON …
A Sabuncuoğlu, GÖK Osman
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 10 …, 2008
332008
Do bumper ads bump consumers?: An empirical research on YouTube video viewers
A SabuncuoÄŸlu-Ä, E Gí
Profesional de la información/Information Professional 29 (1), 2020
242020
EĞLENCE TEMELLİ ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN REKLAM MESAJLARI İLE VAAT ETTİKLERİ ALIŞVERİŞ DEĞERLERİ: FORUM BORNOVA ÖRNEĞİ
AS Aybar
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6 (23), 2011
172011
İdealize Edilmiş Erkek Bedeninin Bir Reklam Çekiciliği Olarak Kullanımına Yönelik Bir Araştırma.
E Saatçioğlu, A Sabuncuoğlu
Global Media Journal: Turkish Edition 6 (12), 2016
152016
BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ İLE REKLAM AJANSLARININ DEĞİŞEN YÜZÜ: İNTERAKTİF AJANSLAR AVENUE A/RAZORFISH İNTERAKTİF AJANS ÖRNEĞİ
ÖGE GÖKALİLER, ÖGA SABUNCUOĞLU
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 3 (10), 1313-1330, 2008
132008
GENÇLERİN GÖSTERİŞ TÜKETİMİ EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI: KONYA ÖRNEĞİ
N ÖZDEMİR, AS İNANÇ
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi 1 (2), 6-19, 2018
112018
Günümüz yeni marka elçileri olarak vlogger’ların tüketici kanaatleri üzerindeki rolü: tüketici/takipçi yorumları üzerine bir araştırma
DK CESUR, AS İNANÇ
International Journal of Social Science 1 (2), 68-77, 2018
102018
Mahrem mekanlarını reklam alanına dönüştüren kadınlar: Instagram’ın yemek fenomenleri üzerine bir araştırma
A Sabuncuoğlu İnanç, M Yağlıcı
Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 1 (2), 166-180, 2018
92018
Bir Siyasal İletişim Aracı Olarak Sosyal Medyada 2019 Yerel Seçimlerindeki Muhtar Adaylarının Instagram Kullanımları
AS İNANÇ, Y BOZDEMİR, E DOĞAN
Anadolu Akademi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (1), 141-162, 2020
82020
More Effective Way To Advertise The Distance Education Programmes: Mobile Marketing Approach
AS Aybar, E Gokaliler
Turkish Online Journal of Distance Education 12 (2), 91-101, 2011
72011
Nazar İnancının Sosyal Medyaya Yansıması: Instagram'da Nazardan Korunma Pratikleri Olarak Hashtagler Üzerine Bir Araştırma.
A SABUNCUOĞLU İNANÇ, E Saatçioğlu
Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches 6 (5), 2017
62017
Televizyon Reklamlarında Toplumsal Cinsiyet,(Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi)
A Sabuncuoğlu
Ege Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İzmir, 2006
62006
Covid-19 pandemi döneminde kullanılan reklam çekicilikleri üzerine göstergebilimsel bir inceleme
DA Yalçınkaya, AS İnanç
Sakarya İletişim 1 (1), 70-89, 2021
52021
Televizyon ve televizyon reklamlarından aktarılan Toplumsal Cinsiyet Mesajları
A Sabuncuoğlu
Medya Analizleri, 81-108, 2008
52008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20