FEN BİLİMLERİ DERSİ 2013 ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ORDU İLİ ÖRNEĞİ) HŞ Ayvacı, D Özbek Milli Eğitim Dergisi 43 (204), 214-231, 2014 | 24 | 2014 |
BİR ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI SÜRECİNİN FARKLI KATILIMCILAR TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ HŞ Ayvacı, D Özbek, S Bülbül Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 57-66, 2019 | 17 | 2019 |
FEN TEKNOLOJI TOPLUM DERSI KAPSAMINDA YAPILAN UYGULAMALARIN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI ALGILARINA ETKİSİ H AYVACI, D ÖZBEK HAYEF Journal of Education 12 (1), 93-108, 2015 | 16* | 2015 |
Zihinsel modellerin değişimine yönelik bir çalışma: Uzay kavramı HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, D ÖZBEK, Ü Suat Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1355-1391, 2018 | 11 | 2018 |
Etkileşimli tahtaların öğretime entegrasyonu konusunda öğretmen görüşlerinin belirlenmesi: Trabzon ili örneği HŞ Ayvacı, AGD Özbek, S Sevim E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 1-13, 2018 | 11 | 2018 |
The Effect of Documentary Films on Preservice Science Teachers' Views of Nature of Science. HS Ayvaci, D Ozbek Journal of Science Learning 2 (3), 97-107, 2019 | 10 | 2019 |
2013 Yılında Revize Edilen Fizik Dersi Öğretim Programı'nın Temel Düzeydeki Uygulamalarının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi H AYVACI, G BEBEK, D ÖZBEK, S YAMAK Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (3), 2015 | 10 | 2015 |
Fen teknoloji toplum dersi kapsamında yapılan uygulamaların öğretmen adaylarının bilimin doğasının unsurlarını algılama düzeylerindeki değişime etkisi D Özbek Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 10 | 2013 |
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI D Özbek, F Özdaş, N Kavan Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 785-806, 2021 | 6 | 2021 |
Okul öncesi dönemde bilimin doğasının eğitimi HŞ Ayvacı, D Özbek Pegem Atıf İndeksi, 92-110, 2017 | 6 | 2017 |
İlkokulda temel fen bilimleri HŞ Ayvacı, D Özbek Ankara: Pegem Akademi, 2018 | 5 | 2018 |
Türkiye’deki üniversitelerin sürekli eğitim merkezlerinde gerçekleştirilen eğitimlerin tematik analizi HŞ Ayvacı, D Özbek Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 10 (1), 52-71, 2021 | 1 | 2021 |
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN YENİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, D ÖZBEK, M YILDIZ ICEMST 2014, 951, 2014 | 1 | 2014 |
Addressing Challenges: Lesson Study Method in Teaching Practice Course HŞ Ayvacı, D Özbek İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 69-98, 2024 | | 2024 |
İlköğretim Öğrencilerinin Uzay Kavramına İlişkin Zihinsel Modelleri HŞ Ayvacı, S Bülbül, D Özbek, S Ünal XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 951-955, 2014 | | 2014 |
Orta ve lise düzeyi öğretmenlerinin olumsuz çocukluk çağı deneyimleri ile öğrencilere yönelik şiddet davranışları arasında duygu düzenleme becerilerinin aracılık etkisi D Özbek Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0 | | |
THE VIEWS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ON MODELING PROCESS HŞ AYVACI, D ÖZBEK, S BÜLBÜL, G BEBEK, M ÜREY | | |