Takip et
Dilek ÖZBEK
Dilek ÖZBEK
Necmettin Erbakan Üniversitesi
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
FEN BİLİMLERİ DERSİ 2013 ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ORDU İLİ ÖRNEĞİ)
HŞ Ayvacı, D Özbek
Milli Eğitim Dergisi 43 (204), 214-231, 2014
242014
BİR ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI SÜRECİNİN FARKLI KATILIMCILAR TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
HŞ Ayvacı, D Özbek, S Bülbül
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 57-66, 2019
172019
FEN TEKNOLOJI TOPLUM DERSI KAPSAMINDA YAPILAN UYGULAMALARIN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI ALGILARINA ETKİSİ
H AYVACI, D ÖZBEK
HAYEF Journal of Education 12 (1), 93-108, 2015
16*2015
Zihinsel modellerin değişimine yönelik bir çalışma: Uzay kavramı
HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, D ÖZBEK, Ü Suat
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1355-1391, 2018
112018
Etkileşimli tahtaların öğretime entegrasyonu konusunda öğretmen görüşlerinin belirlenmesi: Trabzon ili örneği
HŞ Ayvacı, AGD Özbek, S Sevim
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 1-13, 2018
112018
The Effect of Documentary Films on Preservice Science Teachers' Views of Nature of Science.
HS Ayvaci, D Ozbek
Journal of Science Learning 2 (3), 97-107, 2019
102019
2013 Yılında Revize Edilen Fizik Dersi Öğretim Programı'nın Temel Düzeydeki Uygulamalarının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
H AYVACI, G BEBEK, D ÖZBEK, S YAMAK
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (3), 2015
102015
Fen teknoloji toplum dersi kapsamında yapılan uygulamaların öğretmen adaylarının bilimin doğasının unsurlarını algılama düzeylerindeki değişime etkisi
D Özbek
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
102013
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
D Özbek, F Özdaş, N Kavan
Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 785-806, 2021
62021
Okul öncesi dönemde bilimin doğasının eğitimi
HŞ Ayvacı, D Özbek
Pegem Atıf İndeksi, 92-110, 2017
62017
İlkokulda temel fen bilimleri
HŞ Ayvacı, D Özbek
Ankara: Pegem Akademi, 2018
52018
Türkiye’deki üniversitelerin sürekli eğitim merkezlerinde gerçekleştirilen eğitimlerin tematik analizi
HŞ Ayvacı, D Özbek
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 10 (1), 52-71, 2021
12021
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN YENİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, D ÖZBEK, M YILDIZ
ICEMST 2014, 951, 2014
12014
Addressing Challenges: Lesson Study Method in Teaching Practice Course
HŞ Ayvacı, D Özbek
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 69-98, 2024
2024
İlköğretim Öğrencilerinin Uzay Kavramına İlişkin Zihinsel Modelleri
HŞ Ayvacı, S Bülbül, D Özbek, S Ünal
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 951-955, 2014
2014
Orta ve lise düzeyi öğretmenlerinin olumsuz çocukluk çağı deneyimleri ile öğrencilere yönelik şiddet davranışları arasında duygu düzenleme becerilerinin aracılık etkisi
D Özbek
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
THE VIEWS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ON MODELING PROCESS
HŞ AYVACI, D ÖZBEK, S BÜLBÜL, G BEBEK, M ÜREY
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17