Follow
Dilek ÖZBEK
Dilek ÖZBEK
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Verified email at erbakan.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
FEN BİLİMLERİ DERSİ 2013 ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ORDU İLİ ÖRNEĞİ)
HŞ Ayvacı, D Özbek
Milli Eğitim Dergisi 43 (204), 214-231, 2014
242014
BİR ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI SÜRECİNİN FARKLI KATILIMCILAR TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
HŞ Ayvacı, D Özbek, S Bülbül
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 57-66, 2019
172019
FEN TEKNOLOJI TOPLUM DERSI KAPSAMINDA YAPILAN UYGULAMALARIN FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMİN DOĞASI ALGILARINA ETKİSİ
H AYVACI, D ÖZBEK
HAYEF Journal of Education 12 (1), 93-108, 2015
16*2015
Etkileşimli tahtaların öğretime entegrasyonu konusunda öğretmen görüşlerinin belirlenmesi: Trabzon ili örneği
HŞ Ayvacı, AGD Özbek, S Sevim
E-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 1-13, 2018
112018
Zihinsel modellerin değişimine yönelik bir çalışma: Uzay kavramı
HŞ Ayvacı, S Bülbül, D Özbek, S Ünal
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1355-1391, 2018
112018
The Effect of Documentary Films on Preservice Science Teachers' Views of Nature of Science.
HS Ayvaci, D Ozbek
Journal of Science Learning 2 (3), 97-107, 2019
102019
2013 Yılında Revize Edilen Fizik Dersi Öğretim Programı'nın Temel Düzeydeki Uygulamalarının Fizik Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
H Ayvacı, G Bebek, D Özbek, S Yamak
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 4 (3), 2015
102015
Fen teknoloji toplum dersi kapsamında yapılan uygulamaların öğretmen adaylarının bilimin doğasının unsurlarını algılama düzeylerindeki değişime etkisi
D Özbek
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
102013
BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖÇMEN ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
D Özbek, F Özdaş, N Kavan
Milli Eğitim Dergisi 50 (1), 785-806, 2021
62021
Okul öncesi dönemde bilimin doğasının eğitimi
HŞ Ayvacı, D Özbek
Pegem Atıf İndeksi, 92-110, 2017
62017
İlkokulda temel fen bilimleri
HŞ Ayvacı, D Özbek
Ankara: Pegem Akademi, 2018
52018
Türkiye’deki üniversitelerin sürekli eğitim merkezlerinde gerçekleştirilen eğitimlerin tematik analizi
HŞ Ayvacı, D Özbek
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 10 (1), 52-71, 2021
12021
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN YENİ FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
HŞ AYVACI, S BÜLBÜL, D ÖZBEK, M YILDIZ
ICEMST 2014, 951, 2014
12014
Addressing Challenges: Lesson Study Method in Teaching Practice Course
HŞ Ayvacı, D Özbek
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 69-98, 2024
2024
İlköğretim Öğrencilerinin Uzay Kavramına İlişkin Zihinsel Modelleri
HŞ Ayvacı, S Bülbül, D Özbek, S Ünal
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 951-955, 2014
2014
Orta ve lise düzeyi öğretmenlerinin olumsuz çocukluk çağı deneyimleri ile öğrencilere yönelik şiddet davranışları arasında duygu düzenleme becerilerinin aracılık etkisi
D Özbek
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0
THE VIEWS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ON MODELING PROCESS
HŞ AYVACI, D ÖZBEK, S BÜLBÜL, G BEBEK, M ÜREY
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17