Yazma eğitiminde karşılaşılan sorunlar üzerine bir inceleme. T Tağa, S Ünlü Electronic Turkish Studies 8 (8), 2013 | 117 | 2013 |
İlköğretim 7. Sınıf Türkçe dersinde kullanılan zihin haritası tekniğinin öğrencilerin yazma becerilerine etkisi T Tağa PQDT-Global, 2013 | 31 | 2013 |
Kelime öğretiminde hedef kelimelerin belirlenmesi T Tahir Milli Eğitim Dergisi 45 (210), 163-177, 2016 | 30 | 2016 |
Türkçe dersinde uygulanan sınavlar üzerine bir değerlendirme S Ünlü, H Öztürk, T Tağa | 23 | 2014 |
Ortaokul öğrencilerinin bir yıllık z-kütüphane deneyimleri: Bir durum çalışması H Öztürk, T Tahir Türk Kütüphaneciliği 32 (1), 7-18, 2018 | 20 | 2018 |
Türkçe dersine yönelik sınavlar ile ders kitaplarının metin türleri bakımından örtüşme düzeyleri H Öztürk, T Tağa, Ö Ünlü Milli Eğitim, 189-202, 2015 | 6* | 2015 |
Bilişsel stratejilerin okuma eğitiminde uygulanması M Özbay, T Tağa International Journal of Language Academy 2 (4), 1-21, 2014 | 6* | 2014 |
Yazma etkinlikleriyle bütünleştirilmiş kelime öğretiminin kelime öğrenme, hatırlama ve farkındalığına etkisi T Tağa | 5* | 2018 |
The case of composition questions in the examinations of Turkish lesson T Tahir, U Suleyman, H Ozturk Eurasian Journal of Educational Research 16 (65), 199-216, 2016 | 4 | 2016 |
Ortaokul öğrencilerinin sözlük kullanma alışkanlıkları üzerine bir araştırma T Tahir Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 26 (2), 521-532, 2022 | 2 | 2022 |
Türkçe öğretiminde uygulanan sözlük kullanımına ilişkin etkinliklerin değerlendirilmesi T Tağa 6. ASOS Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu (18-20 Nisan) Tam Metin …, 2019 | 2 | 2019 |
Liselere Giriş Sınavı’nda yer alan yeni nesil Türkçe soruları üzerine bir değerlendirme T Tağa 10. International Eurasian Educational Research Congress, 1627-1628, 2023 | | 2023 |
What Does PISA Assess in Reading Literacy? Misconceptions and Misuses. T Taga International Journal of Education and Literacy Studies 11 (4), 57-67, 2023 | | 2023 |
Yeni nesil Türkçe soruları üzerine akademisyen, öğretmen ve öğrenci görüşleri T Tağa 7. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2023 | | 2023 |
A crucial necessity for vocabulary development: Word awareness T Tağa, İ Kalenderoğlu Duvar Yayınları, 2022 | | 2022 |
Türkiye'de PISA okuma becerilerine ilişkin kavram ve rol kargaşası T Tağa International Education Congress (17-19 November 2022), 2022 | | 2022 |
Kelime öğretimi T Tağa, H Öztürk Türkçe Eğitimi, 221-266, 2020 | | 2020 |
Dil eğitiminin temel kavramları dersi üzerine bir değerlendirme T Tağa Türkçe Eğitimine Adanan Bir Ömür: Dr. Asiye Duman’a Armağan, 787-800, 2020 | | 2020 |
Ortaokul öğrencilerine gerçekten bilmedikleri kelimeleri mi öğretiyoruz? T Tağa, Ö Hüseyin Uluslararası Dede Korkut Bilgi Şöleni ve Deli Dönmez’e Ad Verme Çalıştayı …, 2020 | | 2020 |
Dünya ve Türk çocuk edebiyatı tarihine genel bir bakış H Öztürk, T Tağa Çocuklar İçin Edebiyat Eğitimi, 15-37, 2019 | | 2019 |