üniversite öğrencilerinin yaşam kalitesi düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi HM Eriş, D Anıl Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 71* | 2012 |
Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetiminde Kullandıkları Güç Türleri Ölçeğinin Geliştirilmesi/The Scale Development of Power Sources that Lecturers’ Applied in Class Management at … E Aslanargun, HM Eriş Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (2), 2013 | 26 | 2013 |
5. sınıf Türkçe ders kitabındaki metinlerin ilettiği değerler açısından incelenmesi G Uzun, B Şahin, EB Özberk, HME Hasırcı Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi 4 (1), 83-95, 2014 | 24 | 2014 |
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI İLKOKULLARDA GÖREVLİ ÖĞRETMENLERİN STRES DÜZEYLERİ S Göksoy, K Arıcan, HM Eriş Asian Journal of Instruction (E-AJI) 3 (1), 92-106, 2015 | 20 | 2015 |
Teknik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ve Öğrenme Stilleri /Technical teacher candidates' critical thinking dispositions and learning styles. Ş Ay, P Serkan, EH Merve 1. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi /I. National Congress on …, 2010 | 15* | 2010 |
Kağıt-kalem ve bilgisayar formunda uygulanan testlerde öğrenci başarısının karşılaştırıldığı çalışmaların meta-analizi EC Aybek, DB Şahin, HM Eriş, AS Şimşek, M Köse Asya Öğretim Dergisi 2 (2), 18-26, 2014 | 11 | 2014 |
Eğitim denetmenlerine yönelik öğretmen bakış açısını belirleme ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması E ASLANARGUN, A KILIÇ, HM ERİŞ Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (4), 1419-1430, 2013 | 11 | 2013 |
Student centered education scale: A validity and reliability study. Z Boyacı, Ş Şahin, EHH Merve, A Kılıç European Journal of Educational Research 6 (1,), 93-103, 2017 | 9 | 2017 |
Üniversite yaşam kalitesi ölçeğini geliştirilmesi HM Eriş, D Anıl V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2013 | 9 | 2013 |
Etkinlik temelli bir öğretim modeli: Mikrodünyaya yolculuk-3 projesi S Uğraş, N Sipahi, H Dursun, ÖÜF Keçeli, HME Hasırcı, A Fidan Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2021 (17), 31-44, 2021 | 6 | 2021 |
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENMEYE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI Ş ŞAHİN, Z ARSEVEN, B ÖKMEN, HM ERİŞ, A İLĞAN Kırıkkale Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 73-88, 2017 | 6 | 2017 |
Attitude scale towards collaborative learning: A validity and reliability study Ş Şahin, Z Arseven, B Ökmen, HM Eriş, A İlğan Kırıkkale University Journal of Social Sciences 7 (1), 73-88, 2017 | 5 | 2017 |
Determining visions related to the flipped learning Ş Şahin, Z Boyacı, B Ökmen, Ş Danişman, HME Hasırcı, A Kılıç Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 18 (3), 62-84, 2020 | 4 | 2020 |
Öz Düzenlemeli Haritalar Yöntemi ile Elde Edilen Yapı Geçerliği Kanıtlarının Faktör Analizi ve Kümeleme Analizi ile Karşılaştırılması HM ERİŞ HASIRCI Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 4 | 2019 |
An Examination of the levels of university student's quality of life in terms of some variables H Eris, D Anil HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2016 | 3 | 2016 |
PISA 2022 Türkiye Örnekleminin Matematik, Okuma ve Fen Bilişsel Alanına ait Makul Değerlerin Cinsiyet ve Ebeveyn Eğitim Düzeyi ile İlişkisi AE Koçak, EHH Merve International Education Congress 2024, 2024 | | 2024 |
Açımlayıcı Faktör Analizine Bir Alternatif : Öz Düzenlemeli Haritalar HM Eriş Hasırcı ERPA International Congresses on Education 2024, 2024 | | 2024 |
Madde Tepki Kuramı Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi HM Eriş Hasırcı, AE Koçak International EJER Congress 2024, 2024 | | 2024 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÜSTÜN YETENEKLİLERE VERİLEN DESTEK EĞİTİM ODASI EĞİTİMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ B Aydın, HM Eriş Hasırcı, D Arabacı 8. ULUSAL ÜSTÜN YETENEKLİLERİN EĞİTİMİ KONGRESİ, 2023 | | 2023 |
Development of a Scale of Contribution of Educational Supervision to Occupational and Institutional Ethics S Göksoy, T ARGON, HM ERİŞ HASIRCI International Journal of Social Science & Education 10 (1), 71-79, 2020 | | 2020 |