Follow
Prof .Dr. Dilber Polat
Prof .Dr. Dilber Polat
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Verified email at ahievran.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
İlköğretim öğrencilerinin bilim insani ve bilimsel bilgi hakkindaki görüşleri Kirşehir ili örneği
VH Kaya, Ö Afacan, D Polat, A Urtekin
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 305-325, 2013
662013
Preservice science teachers’ efficacy regarding a socioscientific issue: A belief system approach
A Kılınç, T Kartal, B Eroğlu, Ü Demiral, Ö Afacan, D Polat, ...
Research in Science Education 43, 2455-2475, 2013
632013
Anatomi dersinde portfolyo kullanmanın öğrencilerin bilişsel ve duyuşsal özellikleri üzerine etkisi
D Bahçeci
Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi, Ankara, 2006
602006
Portfolyo Değerlendirmenin Üniversite Öğrencilerinin Öz-Yeterlik Algısı ve Yaşam Becerileri Üzerine Etkisi
D Bahçeci, M Kuru
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 97-111, 2008
522008
The relationship between primary school students’ scientific literacy levels and scientific process skills
VH Kaya, D Bahceci, YG Altuk
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 495-500, 2012
392012
Fen bilimleri öğretimi
MPD Güler
Pegem Atıf İndeksi, 1-392, 2017
342017
Portfolyo Değerlendirmenin Sınav Kaygısı, Çalışma Davranışı ve Tutum Üzerine Etkisi
D Bahçeci
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 169-182, 2009
33*2009
Fen Bilimleri Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik Ölçeği Geliştirme Çalışması
VH Kaya, D Polat, İÖ Karamüftüoğlu
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS). Doinumber: http://dx …, 2014
282014
Preservice science teachers' belief systems about teaching a socioscientific issue
A Kilinç, O Afacan, D Polat, PD Güler, K Yilditim, U Demiral, B Eroglu
Ekip Buro Makineleri A., 2014
222014
A study on developing “microteaching scale” for student teachers
YG Altuk, VH Kaya, D Bahceci
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 2964-2969, 2012
202012
PORTFOLYO DEĞERLENDİRMENİN İNSAN İSKELET SİSTEMİ KONUSUNDA ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİ
D BAHÇECİ, M KURU
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi; 7 (2), 2006
20*2006
Fen bilgisi öğretiminde kavram yanılgıları, kavram yanılgılarının tespiti giderilmesi ve uygulamalı örnekler
Y Gödek, D Polat, VH Kaya
Ankara: Pegem Akademi, 2018
182018
Fen Bilgisi Öğretiminde Kavram Yanılgıları
Y Gödek, VH Polat, Dilber, Kaya
https://www.pegem.net/kitabevi/228093-Fen-Bilgisi-Ogretiminde-Kavram …, 2018
162018
Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının fen bilgisi öğretmen adaylarının pedogojik gelişimine etkisi
V Aşci
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2014
142014
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
VH KAYA, D POLAT, İO KARAMÜFTÜOĞLU
The Journal of Academic Social Science Studies 30 (1), 569-584, 2014
142014
Elementary School Students’ Views and Images Concerning Science Teachers
VH Kaya, YG Altuk, D Bahceci
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 433-438, 2012
122012
Kavramsal algılamalar ve kavram yanılgıları
D Bahçeci, VH Kaya
Bilim ve Teknik Dergisi 515, 30-33, 2010
122010
Anxiety Scale For Science Teachers’ Laboratory Work And Teaching: Validity and Reliability Analyses1
M KAHRAMAN, D POLAT
https://dergipark.org.tr/download/article-file/388007 30 (2), 757-780, 2017
82017
PISA 2012 Verilerine Göre Matematik Okuryazarlığı ve Matematik Alan Bilgisinin Fen Bilimleri Okuryazarlığı ile İlişkisinin Belirlenmesi: Türkiye Örneği
D POLAT, Y GÖDEK, VH KAYA
72016
Fen bilgisi öğretmen adaylarının tamamlayıcı ölçme araçları farkındalıkları ile girişimcilik ve yenilikçilik düzeylerinin belirlenmesi
A Şahin
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018
62018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20