Follow
Nurhan Atalay
Nurhan Atalay
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi
Verified email at ohu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmen adaylarına yönelik 21. yüzyıl becerileri yeterlilik algıları ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
ŞS ANAGÜN, N ATALAY, Z KILIÇ, S YAŞAR
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 160-175, 2016
284*2016
A scale development for 21st century skills of primary school students: A validity and reliability study
ŞD Boyacı, N Atalay
Eskisehir Osmangazi University, Fac Education, 2016
1312016
Fen öğretiminde teknoloji entegrasyonunun 21. yüzyıl beceri boyutunda değerlendirilmesi: Yavaş geçişli animasyon uygulaması
N Atalay, ŞS ANAGÜN, EG Kumtepe
Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (2), 405-424, 2016
52*2016
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINI UYGULAMAYA HAZIR MI?
ŞS ANAGÜN, Z KILIÇ, N ATALAY, S YAŞAR
Electronic Turkish Studies 10 (11), 2015
48*2015
The views of classroom teachers working in rural areas about using information and communication technologies
N Atalay, ŞS Anagün
Journal of Qualitative Research in Education 2 (3), 9-27, 2014
47*2014
Fen ve teknoloji dersinde bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin başarılarına ve bilimsel düşünme becerilerine etkisi
N Derviş, Ö Tezel
The First International Congress of Educational Research, 1-13, 2009
47*2009
Fen bilimleri dersinde öğrencilerin öğrenme ve yenilenme becerilerinin gelişiminde yavaş geçişli animasyon (slowmation) uygulaması
N Atalay
PQDT-Global, 2015
412015
Sınıf öğretmeni adaylarının girişimcilik becerisine ilişkin yeterlik algıları
N ATALAY, ŞS ANAGÜN
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 298-313, 2017
392017
İLKÖĞRETİMDE SERBEST ETKİNLİKLERE YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
N ATALAY, AY Yusuf, M GÜLTEKİN
Kastamonu eğitim dergisi 22 (2), 419-437, 2016
38*2016
Öğretmen adaylarının ses konusundaki kavram yanılgılarının incelenmesi
N Öztürk, N Atalay
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 43-58, 2012
27*2012
Slowmation Application in Development of Learning and Innovation Skills of Students in Science Course.
N Atalay, S Boyaci
International Electronic Journal of Elementary Education 11 (5), 507-518, 2019
242019
Sınıf öğretmeni adaylarının sosyobilimsel konular hakkındaki görüşlerinin ve tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
N Atalay, B Çaycı
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2017
232017
Spor yapan çocukların performansla ilgili fiziksel uygunluk test sonuçları ile antropometrik özellikleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi
AH Pekel, E Balcı, NG Atalay, M Onay
VIII. Spor Bilimleri Kongresi Özet Kitapçığı 110, 17-20, 2004
222004
Suriyeli mülteci çocukların Türk okullarındaki eğitimleri: İlkokul öğretmenlerinin deneyimleri
N ATALAY, Z KILIÇ, B ANILAN, H ANILAN, ŞS ANAGÜN
Journal of Qualitative Research in Education, 2022
112022
The Effect of the Augmented Reality Applications in Science Class on Students’ 21st Century Skills and Basic Skills
I Dilmen, N Atalay
Journal of Science Learning 4 (4), 337-346, 2021
92021
E-Portfolio Implementation Experiences of Prospective Primary School Teachers
ŞS Anagün, N Atalay, CM Kandemir
9*2018
Teacher Candidates' Levels of Relating the Scientific Knowledge to Their Daily Lives.
B Anilan, N Atalay, Z Kiliç
International Journal of Instruction 11 (4), 733-748, 2018
82018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Proje Performansı ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
N ATALAY, Y AY
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
8*2016
Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi
ŞS Anagün, N Atalay
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5, 158-168, 2016
82016
Augmented reality experiences of preservice classroom teachers in science teaching
N Atalay
International Technology and Education Journal 6 (1), 28-42, 2022
72022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20