Öğretmen adaylarına yönelik 21. yüzyıl becerileri yeterlilik algıları ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması ŞS ANAGÜN, N ATALAY, Z KILIÇ, S YAŞAR Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 40 (40), 160-175, 2016 | 284* | 2016 |
A scale development for 21st century skills of primary school students: A validity and reliability study ŞD Boyacı, N Atalay Eskisehir Osmangazi University, Fac Education, 2016 | 131 | 2016 |
Fen öğretiminde teknoloji entegrasyonunun 21. yüzyıl beceri boyutunda değerlendirilmesi: Yavaş geçişli animasyon uygulaması N Atalay, ŞS ANAGÜN, EG Kumtepe Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (2), 405-424, 2016 | 52* | 2016 |
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARI FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİM PROGRAMINI UYGULAMAYA HAZIR MI? ŞS ANAGÜN, Z KILIÇ, N ATALAY, S YAŞAR Electronic Turkish Studies 10 (11), 2015 | 48* | 2015 |
The views of classroom teachers working in rural areas about using information and communication technologies N Atalay, ŞS Anagün Journal of Qualitative Research in Education 2 (3), 9-27, 2014 | 47* | 2014 |
Fen ve teknoloji dersinde bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin başarılarına ve bilimsel düşünme becerilerine etkisi N Derviş, Ö Tezel The First International Congress of Educational Research, 1-13, 2009 | 47* | 2009 |
Fen bilimleri dersinde öğrencilerin öğrenme ve yenilenme becerilerinin gelişiminde yavaş geçişli animasyon (slowmation) uygulaması N Atalay PQDT-Global, 2015 | 41 | 2015 |
Sınıf öğretmeni adaylarının girişimcilik becerisine ilişkin yeterlik algıları N ATALAY, ŞS ANAGÜN Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 298-313, 2017 | 39 | 2017 |
İLKÖĞRETİMDE SERBEST ETKİNLİKLERE YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENİ VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ N ATALAY, AY Yusuf, M GÜLTEKİN Kastamonu eğitim dergisi 22 (2), 419-437, 2016 | 38* | 2016 |
Öğretmen adaylarının ses konusundaki kavram yanılgılarının incelenmesi N Öztürk, N Atalay İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 13 (1), 43-58, 2012 | 27* | 2012 |
Slowmation Application in Development of Learning and Innovation Skills of Students in Science Course. N Atalay, S Boyaci International Electronic Journal of Elementary Education 11 (5), 507-518, 2019 | 24 | 2019 |
Sınıf öğretmeni adaylarının sosyobilimsel konular hakkındaki görüşlerinin ve tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi N Atalay, B Çaycı Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi …, 2017 | 23 | 2017 |
Spor yapan çocukların performansla ilgili fiziksel uygunluk test sonuçları ile antropometrik özellikleri arasındaki ilişkilerin incelenmesi AH Pekel, E Balcı, NG Atalay, M Onay VIII. Spor Bilimleri Kongresi Özet Kitapçığı 110, 17-20, 2004 | 22 | 2004 |
Suriyeli mülteci çocukların Türk okullarındaki eğitimleri: İlkokul öğretmenlerinin deneyimleri N ATALAY, Z KILIÇ, B ANILAN, H ANILAN, ŞS ANAGÜN Journal of Qualitative Research in Education, 2022 | 11 | 2022 |
The Effect of the Augmented Reality Applications in Science Class on Students’ 21st Century Skills and Basic Skills I Dilmen, N Atalay Journal of Science Learning 4 (4), 337-346, 2021 | 9 | 2021 |
E-Portfolio Implementation Experiences of Prospective Primary School Teachers ŞS Anagün, N Atalay, CM Kandemir | 9* | 2018 |
Teacher Candidates' Levels of Relating the Scientific Knowledge to Their Daily Lives. B Anilan, N Atalay, Z Kiliç International Journal of Instruction 11 (4), 733-748, 2018 | 8 | 2018 |
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Proje Performansı ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki N ATALAY, Y AY Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 8* | 2016 |
Laboratuvarda deneylerle ilişkilendirilmiş öykülerin kullanımının sınıf öğretmeni adaylarının argümantasyon becerilerine etkisi ŞS Anagün, N Atalay Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5, 158-168, 2016 | 8 | 2016 |
Augmented reality experiences of preservice classroom teachers in science teaching N Atalay International Technology and Education Journal 6 (1), 28-42, 2022 | 7 | 2022 |