Vizyon 2023 strateji belgesi ve fırsatları artırma ve teknolojiyi iyileştirme hareketi (FATİH) projesi: Karşılaştırmalı bir inceleme E Akgün, EO Yılmaz, SS Seferoğlu Akademik Bilişim 2 (4), 115-122, 2011 | 154 | 2011 |
Uzaktan eğitimde çevrimiçi ders veren öğretim elemanlarının uzaktan eğitimde etkileşim ve iletişim üzerine görüşleri EO Yılmaz, S Aktuğ Akademik Bilişim, 501-512, 2011 | 44 | 2011 |
COVID-19 Salgını Öğretmenlerin Dijital Yeterliliklerini Nasıl Etkiledi? EO Yılmaz, T Toker Milli Eğitim Dergisi 51 (235), 2713-2730, 2022 | 13* | 2022 |
Pandemi Sürecinde Google Classroom Uzaktan Eğitim Sisteminin Entegrasyonu ve Öğrenci Memnuniyet Düzeylerinin İncelenmesi EO Yılmaz Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal 4 (12), 42-55, 2020 | 7 | 2020 |
The perception of learning in asynchronous online discussions: A scale development study EO Yılmaz, H Yurdugül Procedia-Social and Behavioral Sciences 83, 776-780, 2013 | 7 | 2013 |
O. ve Seferoğlu, S., S.(2011). Vizyon 2023 strateji belgesi ve fırsatları artırma ve teknolojiyi iyileştirme hareketi (fatih) projesi: karşılaştırmalı bir inceleme E Akgün, E Yılmaz Akademik Bilişim 2011, 2-4, 0 | 7 | |
HOW DID THE COVID-19 OUTBREAK AFFECTED THE DIGITAL COMPETENCIES OF TEACHERS? EO Yilmaz, T Toker Milli Egitim, 2713-2730, 2022 | 5 | 2022 |
Analysing the effects of assessment and evaluation applications and exam formats in distance education EO Yılmaz, T Toker International Journal of Psychology and Educational Studies 9 (1), 165-176, 2022 | 5 | 2022 |
Türkiye’deki konaklama işletmelerine ait sürdürülebilirlik raporlarının GRI raporlama standartlarıyla karşılaştırmalı analizi E Yılmaz, R Bayrak Oğuz Journal of Social and Humanities Sciences Research 7 (54), 1381-1405, 2020 | 5 | 2020 |
Design and Effects of a Concept Focused Discussion Environment in E-Learning EO YILMAZ, H YURDUGUL Eurasian Journal of Educational Research, 353-374, 2016 | 5 | 2016 |
Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi EO Yılmaz Ankara: Ankara Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Bilgisayar ve …, 2019 | 3 | 2019 |
Comparison of the Satisfaction of Students who Use Different Learning Management Systems in Distance Education Processes EO YILMAZ Open Praxis 14 (2), 96-109, 2022 | 2 | 2022 |
Uygulamalı Fotoğrafçılık Derslerinin Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülmesine İlişkin Bir Değerlendirme EO Yılmaz OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi - International Journal of …, 2021 | 2 | 2021 |
Examining the effectiveness of discussion-oriented flipped learning environments EO YILMAZ, N ŞİMŞEK International Journal of Assessment Tools in Education 9 (Special Issue …, 2022 | 1 | 2022 |
A Scale Development Study for Socio-Technical Pedagogical Usability of Mobile Applications EO Yılmaz Malaysian Online Journal of Educational Technology 11 (1), 59-76, 2023 | | 2023 |
Ses Tabanlı Eşzamanlı Sosyal Mobil Öğrenme Ortamı Olarak Clubhouse Uygulaması ve Eğitsel Bağlamda Kullanımı EO YILMAZ Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler 1, 93-110, 2022 | | 2022 |
Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Destekli Yüz Yüze Gözetimli Sınav Uygulaması: Bir Model Önerisi EO Yılmaz Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1, 91-104, 2022 | | 2022 |
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ? EO Yılmaz, T Toker Milli Eğitim, 2022 | | 2022 |
Design and Development of Discussion-Oriented Flipped Learning Environment Yılmaz, E Okan, N Şimşek Information Technologies and Learning Tools 83 (3), 164-175, 2021 | | 2021 |
Bilgisayar Programcılığı Öğrencilerinin Dijital Oyun Tasarım ve Geliştirme Sektöründe Çalışma Eğilim Durumlarının İncelenmesi EO Yılmaz 9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi 1 (9), 61-68, 2021 | | 2021 |