Takip et
Erdi Okan YILMAZ
Erdi Okan YILMAZ
usak.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Vizyon 2023 strateji belgesi ve fırsatları artırma ve teknolojiyi iyileştirme hareketi (FATİH) projesi: Karşılaştırmalı bir inceleme
E Akgün, EO Yılmaz, SS Seferoğlu
Akademik Bilişim 2 (4), 115-122, 2011
1542011
Uzaktan eğitimde çevrimiçi ders veren öğretim elemanlarının uzaktan eğitimde etkileşim ve iletişim üzerine görüşleri
EO Yılmaz, S Aktuğ
Akademik Bilişim, 501-512, 2011
442011
COVID-19 Salgını Öğretmenlerin Dijital Yeterliliklerini Nasıl Etkiledi?
EO Yılmaz, T Toker
Milli Eğitim Dergisi 51 (235), 2713-2730, 2022
13*2022
Pandemi Sürecinde Google Classroom Uzaktan Eğitim Sisteminin Entegrasyonu ve Öğrenci Memnuniyet Düzeylerinin İncelenmesi
EO Yılmaz
Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal 4 (12), 42-55, 2020
72020
The perception of learning in asynchronous online discussions: A scale development study
EO Yılmaz, H Yurdugül
Procedia-Social and Behavioral Sciences 83, 776-780, 2013
72013
O. ve Seferoğlu, S., S.(2011). Vizyon 2023 strateji belgesi ve fırsatları artırma ve teknolojiyi iyileştirme hareketi (fatih) projesi: karşılaştırmalı bir inceleme
E Akgün, E Yılmaz
Akademik Bilişim 2011, 2-4, 0
7
HOW DID THE COVID-19 OUTBREAK AFFECTED THE DIGITAL COMPETENCIES OF TEACHERS?
EO Yilmaz, T Toker
Milli Egitim, 2713-2730, 2022
52022
Analysing the effects of assessment and evaluation applications and exam formats in distance education
EO Yılmaz, T Toker
International Journal of Psychology and Educational Studies 9 (1), 165-176, 2022
52022
Türkiye’deki konaklama işletmelerine ait sürdürülebilirlik raporlarının GRI raporlama standartlarıyla karşılaştırmalı analizi
E Yılmaz, R Bayrak Oğuz
Journal of Social and Humanities Sciences Research 7 (54), 1381-1405, 2020
52020
Design and Effects of a Concept Focused Discussion Environment in E-Learning
EO YILMAZ, H YURDUGUL
Eurasian Journal of Educational Research, 353-374, 2016
52016
Tartışma odaklı tersdüz öğrenme ortamlarının etkililiğinin incelenmesi
EO Yılmaz
Ankara: Ankara Üniversitesi: Eğitim Bilimleri Enstitüsü: Bilgisayar ve …, 2019
32019
Comparison of the Satisfaction of Students who Use Different Learning Management Systems in Distance Education Processes
EO YILMAZ
Open Praxis 14 (2), 96-109, 2022
22022
Uygulamalı Fotoğrafçılık Derslerinin Uzaktan Eğitim Yoluyla Yürütülmesine İlişkin Bir Değerlendirme
EO Yılmaz
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi - International Journal of …, 2021
22021
Examining the effectiveness of discussion-oriented flipped learning environments
EO YILMAZ, N ŞİMŞEK
International Journal of Assessment Tools in Education 9 (Special Issue …, 2022
12022
A Scale Development Study for Socio-Technical Pedagogical Usability of Mobile Applications
EO Yılmaz
Malaysian Online Journal of Educational Technology 11 (1), 59-76, 2023
2023
Ses Tabanlı Eşzamanlı Sosyal Mobil Öğrenme Ortamı Olarak Clubhouse Uygulaması ve Eğitsel Bağlamda Kullanımı
EO YILMAZ
Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler 1, 93-110, 2022
2022
Uzaktan Eğitimde Çevrimiçi Destekli Yüz Yüze Gözetimli Sınav Uygulaması: Bir Model Önerisi
EO Yılmaz
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler 1, 91-104, 2022
2022
COVID-19 SALGINI ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL YETERLİLİKLERİNİ NASIL ETKİLEDİ?
EO Yılmaz, T Toker
Milli Eğitim, 2022
2022
Design and Development of Discussion-Oriented Flipped Learning Environment
Yılmaz, E Okan, N Şimşek
Information Technologies and Learning Tools 83 (3), 164-175, 2021
2021
Bilgisayar Programcılığı Öğrencilerinin Dijital Oyun Tasarım ve Geliştirme Sektöründe Çalışma Eğilim Durumlarının İncelenmesi
EO Yılmaz
9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi 1 (9), 61-68, 2021
2021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20