Follow
Hasan Ceyhun Can
Hasan Ceyhun Can
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa
Verified email at iuc.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Sporcuların ve E-spor Oyuncularının Dijital Oyun Bağımlılığı ve Dijital Oyun Bağımlılığına İlişkin Farkındalık Düzeyleri
HC Can, G Tekkurşun Demir
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 5 (4), 364-384, 2020
312020
Üniversite Öğrencilerinin İnternet Bağımlılık Düzeylerinin Spor ve Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
HC Can, E Tozoğlu
Spor Eğitim Dergisi 3 (3), 102-118, 2019
182019
Oryantiring Sporu Yapan Lise Öğrencilerinin Sporda Güdülenme Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
K Akman, HC Can
İnönü Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 6 (3), 12-21, 2019
18*2019
E-Öğrenme Beden Eğitimi Öğretmen Adayları İçin Ne İfade Ediyor: Karma Yöntem Araştırması
HC CAN, H ÖZDEMİR, AT IŞIM
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (3), 1374-1386, 2020
172020
Triatlon Sporcularının Zihinsel Dayanıklılıklarının Karar Verme Stilleri ile İlişkisinin İncelenmesi
B Güvendi, HC Can, A Türksoy Işım
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 146 - 160, 2020
132020
Beden Eğitimi Öğretmenlerine Göre Öğretim Yöntemleri
HC Can, B Güvendi, A Türksoy Işım
Atatürk Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 22 (3), 33-43, 2020
72020
Koruma Altında Yetişmiş Bireylerin Görüşleri Doğrultusunda Sporun Yaşam Becerilerine Etkisi
A Pelin, HC Can
Herkes için Spor ve Rekreasyon Dergisi 2 (1), 10-17, 2020
62020
Investigation of university students' internet addiction levels in terms of sports and different variables
HC Can, E Tozoğlu
Journal of Sports Education 3 (3), 102-118, 2019
5*2019
Türkiye’de yaygın olmayan bir spor branşı: Netbol
HC Can, H Özdemir, A Bayrakdar
Herkes için Spor ve Rekreasyon Dergisi 1 (2), 27-33, 2020
32020
Korunma İhtiyacı Olan Çocuklar Hakkında Spor Değişkeniyle Yapılan Çalışmalar
HC Can, M Ozan
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 136 - 145, 2020
22020
Öğretmen Eğitiminde Harmanlanmış Öğrenme Modelinin Kullanıldığı Lisansüstü Tez Çalışmalarının İncelenmesi
HC Can, E Zorba, A Türksoy Işım
Trakya Eğitim Dergisi 12 (3), 1656 - 1672, 2022
1*2022
Beden Eğitimi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Öğretim Modelleri Algısı: Metafor Analizi
HC Can, A Türksoy Işım, E Zorba
Milli Eğitim Dergisi 51 (235), 2179-2196, 2022
1*2022
Profile of Department of the Exercise and Sports Education for Disabilities in Terms of Graduate Views.
HC Can, EL Ilhan
12020
Mezun Görüşleri Bakımından Engellilerde Egzersiz ve Spor Eğitimi Bölümünün Profili
HC Can, EL İlhan
CBÜ Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 15 (1), 2-17, 2020
12020
Uluslararası Spor Organizasyonunda Görev Alan Gönüllülerinin Görüşlerinin İncelenmesi
HC Can, E Zorba
Sportif Bakış: Spor ve Eğitim Bilimleri Dergisi 6 (3), 341-352, 2019
12019
Harmanlanmış Öğrenme: Güçlerin Birleşimi
HC Can
https://www.nobelyayin.com/harmanlanmis-ogrenme-guclerin-birlesimi-19805.html, 2023
2023
Pandemi Spor Gönüllülüğü Yapısını Değiştirdi Mi?: Örnek Bir Proje “Sanal Spor Gönüllülüğü’’
HC Can
Spor Bilimlerinde Yenilikçi Araştırmalar, 47-67, 2022
2022
A traditional children's play: "Seeker, do not give me to the wolf''
HC Can, M Hazar, AE Fakazlı, ÖT Tuzcuoğlu
Journal of Human Sciences 19 (2), 185-189, 2022
2022
Beden eğitimi öğretmeni yetiştirmede harmanlanmış öğrenmenin 21. yüzyıl becerilerine ve akademik başarıya etkisi: Bir karma yöntem araştırması
HC Can
Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022
2022
Beden Eğitimi Öğretmen Adayları Çevrim İçi Öğretmenlik Uygulaması Hakkında Ne Düşünüyorlar?
HBA YANCI, HC CAN
The Journal of Social Sciences 55 (55), 196-210, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20