Instagram fenomenleri ve reklam ilişkisi: Instagram fenomenlerinin gözünden bir değerlendirme A Aslan, DG Ünlü Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 3 (2), 41-65, 2016 | 194 | 2016 |
Çevrimiçi şiddet: Bir siber zorbalık alanı olarak “Potinss” örneği A Aslan, BÖ Doğan Marmara İletişim Dergisi, 95-119, 2017 | 52 | 2017 |
ONLINE HATE DISCOURSE: A STUDY ON HATRED SPEECH DIRECTED AGAINST SYRIAN REFUGEES ON YOUTUBE A Aslan Journal of Media Critiques, 2017 | 26 | 2017 |
WEB SİTELERİNİN BİRER DİYALOJİK İLETİŞİM ARACI OLARAK KULLANIMI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME: TÜRKİYE'DEKİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYELERİ ÖRNEĞİ A ASLAN Suleyman Demirel University Journal of Faculty of Economics & Administrative …, 2017 | 23 | 2017 |
Sosyal ağlar ve online (çevrimiçi) reklam üzerine bir değerlendirme A Aslan İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017 | 18 | 2017 |
Dijital Diaspora ve Kültürel Kimlik: Türkiye’de Yaşayan Çerkes Gençlerle Derinlemesine Bir Görüşme A ASLAN Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 66-82, 2020 | 9 | 2020 |
Türkiye’de Siyasal Partilerin Web Sayfalarının Diyalojik İletişim Açısından İncelenmesi T Eray, A Aslan İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 1 (1), 112-121, 2016 | 9* | 2016 |
Tarihin Arka Odası’nda “Kadın” A Aslan Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 2 (1), 77-94, 2015 | 6 | 2015 |
Avrupa Birliği ve medya: Türkiyede yazılı basında Avrupa Birliği haberleri A Aslan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008 | 5 | 2008 |
Toplumsal Seslerin Çoğulluğu: Alternatif-Aktivist Yeni Medya Ve Demokratik “Tarih” Anlatısı A ASLAN Alternatif Politika 13 (1), 51-74, 2021 | 3 | 2021 |
TÜRKİYE YAZILI BASININDA AVRUPA BİRLİĞİ HABERLERİ: 21 OCAK 2014 BRÜKSEL ZİRVESİ A Aslan İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2016 | 1 | 2016 |
Demokrasi Üzerine Düşünmek: Fatmagül Berktay ile Söyleşi A ASLAN 4. BOYUT Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi, 217-227, 2023 | | 2023 |
Kamusal müzakere süreçleri ve iletişim stratejileri: Anayasa platformu vatandaş toplantıları örneği A Aslan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 0 | | |