Takip et
Hale Fulya YÜKSEL
Hale Fulya YÜKSEL
aku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Factors affecting purchase intention in YouTube videos.
HF Yüksel
Journal of Knowledge Economy & Knowledge Management 11 (2), 2016
1202016
The impact of social influence on the decision-making process of sports consumers on Facebook
E Akar, HF Yüksel, ZA Bulut
Journal of Internet Applications and Management 6 (2), 5-27, 2015
522015
The Relationships among Influencer Credibility, Brand Trust, and Purchase Intention: The Case of Instagram.
U Kemeç, HF Yüksel
Journal of Consumer & Consumption Research/Tuketici ve Tuketim Arastirmalari …, 2021
322021
Tactics for influencing the consumer purchase decision process using instagram stories: Examples from around the world
HF Yüksel, E Akar
International Journal of Customer Relationship Marketing and Management …, 2021
132021
FİKİR LİDERLERİ AYNI ZAMANDA FİKİR ARAYANLAR MIDIR? TEKNOLOJİK ÜRÜNLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA.
Y KARACA, HF YÜKSEL
Journal of Economics & Administrative Sciences/Afyon Kocatepe Üniversitesi …, 2016
22016
Youtube videolarının tüketici satın alma niyetine etkisi: Makyaj/güzellik kanalları üzerine bir araştırma
HF Yüksel
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
2016
The Impact of Social Influence on the Decision-Making Process of Sports Consumers on Facebook Sosyal etkinin Facebook’taki spor tüketicilerinin karar alma süreci üzerindeki etkisi
A Erkan, HF YÜKSEL, ZA BULUT
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–7