Remote assessment in higher education during COVID-19 pandemic S Şenel, HC Şenel International Journal of Assessment Tools in Education 8 (2), 181-199, 2021 | 165 | 2021 |
EĞİTİMDE AĞ GÜNLÜĞÜ UYGULAMALARI: İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNDEN ÖRNEKLER BLOG ACTIVITIES IN EDUCATION: EXAMPLES FROM ELEMENTARY SCHOOL COMPUTER COURSES HC ŞENEL, SS SEFEROĞLU PROCEEDINGS of 9 th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 2009 | 25 | 2009 |
Examining the attitudes and intention to use synchronous distance learning technology among pre-service teachers: A qualitative perspective of technology acceptance model M Sarıtaş, E Yıldız, H Şenel American Journal of Educational Research 3 (10A), 17-25, 2015 | 22 | 2015 |
Use of take-home exam for remote assessment: A case study from Turkey S Şenel, HC Şenel Journal of Educational Technology and Online Learning 4 (2), 236-255, 2021 | 15 | 2021 |
Herkes için mobil öğrenme: Mobil uygulamaların evrensel tasarım ilkelerine göre incelenmesi S Şenel, H Şenel, S Günaydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (1), 73-92, 2019 | 14 | 2019 |
Avrupa bilgisayar yetkinlik sertifikası (ECDL): Türkiye’deki uygulamalar HC Şenel, SS Seferoğlu Akademik Bilişim’09-XI. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, 395-402, 2009 | 10 | 2009 |
2.2. 7 Examining the Attitudes and Intention to Use Synchronous Distance Learning Technology among Pre-service Teachers A Qualitative Perspective of Technology Acceptance Model MT Saritas, E Yıldız, HC ŞENEL American Journal of Education Research 3 (10A), 17-25, 2015 | 5 | 2015 |
Bilgisayar tabanlı testlerde evrensel tasarım: Özel gereksinimli öğrenciler için düzenlemeler S Şenel, HC Şenel Pegem Atıf İndeksi, 113-124, 2018 | 2 | 2018 |
Comparing the effect of tablet, desktop, paper-pencil based drill practices on spatial skills of vocational high school students HC Şenel Middle East Technical University, 2019 | 1 | 2019 |
Mobile learning for everyone: Investigation of language learning applications according to universal design principles S Şenel, HC Şenel, S Günaydın Ankara Univ, 2019 | 1 | 2019 |
Öğrenci Sadakati Ölçeğinin Geliştirilmesi HC ŞENEL Researcher: Social Science Studies 6 (3), 175-186, 2018 | 1 | 2018 |
BİLGİSAYAR TABANLI TESTLERDE EVRENSEL TASARIM: ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER İÇİN DÜZENLEMELER S ŞENEL, HC ŞENEL Değ şen Dün, 113, 2018 | | 2018 |
Flipping the Automotive Class in a Vocational College HC Şenel, A Topçu Intelligent Environments 2016, 265-274, 2016 | | 2016 |
Böte Bölümü Öğrencilerinin Mesleki Algıları Nasıl Değişmektedir: Fenomenolojik Bir Çalışma HC Şenel 22. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, 2013 | | 2013 |
Eğitimde Wiki Uygulamaları: Bilişim Teknolojileri Dersinden Örnekler HC Şenel XVIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 2009 | | 2009 |
ÖĞRENCİLERİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE ERİŞEBİLİRLİĞİNİN FEN BAŞARISINA ETKİSİ-PISA 2018 TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ ÖÜHC ŞENEL يوبترلا عمتجملل رشع ثلاثلا ليودلا رتمؤلما ثابحلأ ةلماكلا نوتلما باتك, 657, 0 | | |
Kongre ve Sempozyum Duyuruları Özel Eğitim Dergisi Yazım Kuralları Hakemler Kuruluna Teşekkür Ö ÇETİNER, ER ÖZMEN, BAŞ Güldest, HC ŞENEL, A KOCA, ... | | |
ÖĞRENCİLERİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE ERİŞEBİLİRLİĞİNİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ-PISA 2018 TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ HC ŞENEL يوبترلا عمتجملل رشع ثلاثلا ليودلا رتمؤلما ثابحلأ ةلماكلا نوتلما باتك, 609, 0 | | |