Probleme dayalı öğrenme yönteminin fen konularının öğretilmesinde ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına ve fen bilimleri dersine yönelik tutumlarına etkisi … T Yılmaz Bozok Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 22 | 2016 |
Probleme dayalı öğrenmenin 5. sınıf öğrencilerinin fen bilimleri dersi akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi T Yılmaz, M Çavuş Bilim Eğitim Sanat ve Teknoloji Dergisi 5 (1), 1-24, 2021 | 3 | 2021 |
Examination of studies on artificial intelligence and chatbots in the context of secondary school science course: content analysis T Yılmaz, İ Dökme Computers and Informatics 4 (2), 2024 | | 2024 |
Eğitsel amaçlı chatbotların fen eğitiminde kullanılmasının ortaokul öğrencilerinin akademik başarıları fen dersine yönelik ilgileri ve bilişüstü becerileri üzerindeki rolü T Yılmaz Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Matematik ve Fen Bilimleri …, 2024 | | 2024 |
7.Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Fizik Konularına Ait Etkinliklerin 21.Yüzyıl Beceri Düzeyleri Açısından İncelenmesi T Yılmaz Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Uluslararası Genç …, 2021 | | 2021 |
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİNE AİT FİZİK KONULARI İLE İLGİLİ YAPILMIŞ DOKTORA TEZLERİNİN İNCELENMESİ T Yılmaz, H Polat 8. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRE, İstanbul, Türkiye …, 2020 | | 2020 |
6. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDA YER ALAN FEN İLE İLGİLİ KAVRAMLARIN FEN BİLİMLERİ DERSİ İLE İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ E Terzi, T Yılmaz 8.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ-2020, İstanbul …, 2020 | | 2020 |
Açık Öğretim Ortaokulu 6. Sınıf Fen Bilimleri, Sosyal Bilgiler Ve Türkçe Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanlarının Belirlenmesi T Yılmaz, E Terzi, AU Çelik 3. Uluslararası Uzaktan Öğrenme Ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı …, 2020 | | 2020 |