Arttırılmış gerçeklik kitap (AG-kitap) kullanımının öğrencilerin akademik başarısına etkisi ve ortamla ilgili öğrenci görüşleri. E Baysan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 38 | 2015 |
Arttırılmış Gerçeklik Kitabının (AG-KİTAP) Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi ve Eğitim Ortamlarında Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri E Baysan, Ç Uluyol Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama 7 (14), 55-78, 2016 | 30 | 2016 |
Uzaktan eğitim öğrencilerinin dersleri tâkip etme durumlarinin dönemsonu başarilarina etkisi Ö Demirkan Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 20 (1), 47-75, 2016 | 26 | 2016 |
Teknoloji destekli işbirliğine dayalı eğitim ortamları araştırmalarına ilişkin içerik analizi (2010-2015) E Baysan, E Bayra, Ö Demirkan Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-22, 2018 | 9 | 2018 |
Determining the training needs of teachers in ethical use of information technologies E Baysan, Ş Çetin Journal of Theoretical Educational Science 14 (3), 476-497, 2021 | 7 | 2021 |
Eğitimde bilişim teknolojilerinin etik kullanımı ölçeğinin geliştirilmesi çalışması E Baysan, Ş Çetin Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 17 (2), 394-417, 2019 | 4 | 2019 |
Ortaokul düzeyindeki öğrencilerin dijital oyun bağımlılığı düzeylerinin farklı değişkenlere göre incelenmesi B Yavuz, L Çelik, E Baysan International Congress on Science and Education, 23-25, 2018 | 4 | 2018 |
Gerçek Yaşam Durumu Senaryolarıyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilişim Etiği Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi E BAYRA, E BAYSAN Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1), 82-107, 2022 | | 2022 |
ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK KİTABININ (AG-KİTAP) ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ VE EĞİTİM ORTAMLARINDA KULLANIMI HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Ç ULUYOL, E BAYSAN EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA 7 (14), 55-78, 2016 | | 2016 |
Augmented Reality Technologies and Fields of Use E Baysan, Ç Uluyol IDEAL 2015, 90, 2015 | | 2015 |
21 yy. Öğrenci Becerileri ve Öğretmen Adaylarının Farkındalığı: Karahisar BÖTE Örneği E Baysan, M Kahraman ITTES 2015, 191, 2015 | | 2015 |
Arttırılmış Gerçeklik Kitap (AG-Kitap) ve Eğitim Ortamlarında Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri E Baysan, Ç Uluyol ITTES 2015, 18, 2015 | | 2015 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ DİJİTAL VATANDAŞLIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ E Baysan, E Bayra | | |
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN ETİK KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRETMENLERİN EĞİTİM İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ E Baysan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 0 | | |
UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN DERSLERİ TÂKİP ETME DURUMLARININ DÖNEMSONU BAŞARILARINA ETKİSİ (AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) Ö Demirkan, E Bayra, E Baysan | | |
Arttırılmış Gerçeklik Kitap ve Eğitim Ortamları Kullanımı Hakkında Öğrenci Görüşleri E BAYSAN, Ç ULUYOL | | |