Güven Büyükbaykal
Güven Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi
istanbul.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
BaşlıkAlıntı yapanlarYıl
Televizyonun çocuklar üzerindeki etkileri
G Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2007
662007
Geçmişten günümüze Türkiye'deki yazılı spor basınında futbolun yeri ve önemi
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi, 2004
212004
Günümüzde türk basınındaki magazinleşme olgusu
G Büyükbaykal, CI Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 29, 51-62, 2007
102007
Kurumsal Kimliğin Tanımı ve Bankacılık Sektöründe Kurumsal Kimlik ile Halkla İlişkiler Arasındaki Etkileşim
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi 2 (12), 793-812, 2002
82002
Türkiye’de Yerel Basının İşlevi ve Önemi
G Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 23, 83-88, 2005
62005
Reklam Araçlarının Seçimi ve Önemi
G BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 473-483, 2000
62000
Günümüzde Kurumsal Kimlik Olgusunun Yeri ve Önemi
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi; Sayı 22 (2005 …, 2012
52012
Bankacılık Sektöründe Halkla İlişkiler Aracı Olarak Sponsorluğun Yeri ve Önemi
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 9, 427-433, 1999
51999
Basın Alanında Ombudsman Uygulaması
GN Büyükbaykal
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 19, 169-175, 2004
42004
Pazarlama Halkla İlişkileri Nedir?
GN BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2002
42002
GÜNÜMÜZDE TUTUNDURMA KAVRAMI VE ÖNEMİ
GN BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2002
42002
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE BAŞLICA ÖZELLİKLERİ
GN BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2001
32001
TÜRKİYE'DEKİ İLETİŞİM FAKÜLTELERİNDE EĞİTİM VE YAŞANILAN İSTİHDAM SORUNLARI.
G BÜYÜKBAYKAL, I BÜYÜKBAYKAL, A Ceyda
Electronic Turkish Studies 13 (18), 2018
12018
Türkiye’deki Yazılı Basının ve Elektronik Basının Genel Görünümü
G BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi 2 (8), 13-31, 2010
12010
TURİZM-HALKLA İLİŞKİLER İLİŞKİSİNİN BOYUTLARI
GN BÜYÜKBAYKAL
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2005
12005
Importance of Sports Journalism Education
G Büyükbaykal
Journalism and Mass Communication 6 (11), 661-668, 2016
2016
sayısal ve sanal ortam ürünlerinin spor programlarına yansımaları ve geleceğe yönelik beklentiler
AEİ Güven Büyükbaykal
İletişim Çalışmaları 2016 1, 141-155, 2016
2016
Football economy in Turkey
G Büyükbaykal
Football in Turkey 1, 45-63, 2016
2016
News on children related to education in the Turkish printed media
GN Büyükbaykal
Procedia-Social and Behavioral Sciences 174, 641-646, 2015
2015
Türkiye'de Basın-İktidar İlişkileri Bağlamında 1946-1960 Dönemi
CIB Güven Büyükbaykal
1946'dan Günümüze Medya ve Siyaset 1, 73-90, 2015
2015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20