COVİD-19 SALGINI VE UZAKTAN EĞİTİM: UYGULAMADAKİ SORUNLAR E ERZEN, M CEYLAN EKEV Akademi Dergisi, 229-248, 2020 | 51 | 2020 |
Examination of reading skills of students who are poor readers in different text genres M Ceylan, B Baydık Cypriot Journal of Educational Sciences 13 (2), 178-191, 2018 | 18 | 2018 |
COVİD-19 DÖNEMİNDE ZİHİN YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERİN DENEYİMLERİ HAKKINDA AİLELERİN GÖRÜŞLERİ M CEYLAN, K AFACAN, M GÖRMEZ Trakya Eğitim Dergisi 12 (1), 335-350, 2022 | 6 | 2022 |
TEKRARLI OKUMA YÖNTEMİNİN OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA HATALARINA VE OKUMA HIZLARINA ETKİSİ M CEYLAN, E LAÇİN, E ÇETİN International Journal of New Approaches in Special Education 1 (1), 22-45, 2018 | 5* | 2018 |
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Yazılı Ürünlerinin Okunabilirlik ve Okunaklılık Açısından İncelenmesi M CEYLAN e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 14 (2), 141-155, 2023 | 1 | 2023 |
Türkçe Eğitimi Alanında Üstün Yetenekli Öğrenciler Konusunda Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri A KIRCI, M CEYLAN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 150-179, 2023 | 1 | 2023 |
What Do Theses and Dissertations Tell Us about Learning Disabilities?. M Ceylan, E Çetin, C Karadas International Online Journal of Education and Teaching 9 (1), 308-332, 2022 | 1 | 2022 |
Öğrenci metinleriyle yürütülen çalışmaların metinsellik açısından incelemesi M CEYLAN RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 56-70, 2021 | 1 | 2021 |
İlk Gençlik Çağı Romanlarında Özel Gereksinimli Karakterlerin İncelenmesi H ÖZTÜRK, K AFACAN, M CEYLAN, A KIRCI Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 25 (1), 17-32, 2024 | | 2024 |
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Dinlediğini ve Okuduğunu Anlama Becerilerinin İncelenmesi M CEYLAN Ana Dili Eğitimi Dergisi 12 (1), 25-38, 2024 | | 2024 |
Social Acceptence: Variables Predicting Social Acceptance of Teachers Working with Special Needs E Laçin, M Ceylan Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 7 (2), 462-482, 2023 | | 2023 |
Analysis of Cohesion and Coherence of Written Products by Reading Performance and Developmental Levels M CEYLAN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 24 (3 …, 2023 | | 2023 |
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerde Dinleme Becerisinin Değerlendirilmesi M CEYLAN Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi, 43-64, 2022 | | 2022 |
Okuma Güçlüğü Olan Öğrencilerin Öykü Yazma Becerilerinin Gelişimsel Bakış Açısıyla İncelenmesi M Ceylan Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 11 (3), 488-499, 2022 | | 2022 |
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuğumun Öğretmenleri ile Nasıl Etkili İletişim ve İş Birliği Kurabilirim M CEYLAN Özel Öğrenme Güçlüğü Aile Rehberi, 87-113, 2021 | | 2021 |