Ayda Uzunçarşılı Soydaş
Ayda Uzunçarşılı Soydaş
Professor, Communication, Marmara University
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Does the use of English-language questionnaires in cross-national research obscure national differences?
AW Harzing
International Journal of Cross Cultural Management 5 (2), 213-224, 2005
2012005
Rating versus ranking: What is the best way to reduce response and language bias in cross-national research?
AW Harzing, J Baldueza, W Barner-Rasmussen, C Barzantny, A Canabal, ...
International Business Review 18 (4), 417-432, 2009
1592009
Standardization and contextualization: A study of language and leadership across 17 countries
L Zander, AI Mockaitis, AW Harzing, J Baldueza, W Barner-Rasmussen, ...
Journal of World Business 46 (3), 296-304, 2011
1062011
Kültürlerarası iletişim: farklı kültürel ortamlarda çalışma ve iletişim
AU Soydaş
Parşömen yayıncılık, 2010
42*2010
Instagram stories from the perspective of narrative transportation theory
M Seyfi, AU SoydaS
The Turkish online journal of design, art and communication 7 (1), 47-60, 2017
192017
Farklılıların Yönetimi ve Cinsiyet Ayrımcılığı: İş Dünyasında Kadın Olmak
A Uzunçarşılı Soydaş, Ü Uzunçarşılı
Beta Basım Yayım Dağıtım, 2007
13*2007
Halkla ilişkiler uygulamaları ve yönetim kavramına farklı bir yaklaşım: kuantum ve kaos teorisi
AU Soydaş
İletişim Fakültesi Dergisi 12 (2), 657-672, 2002
92002
Bullying among Turkish bank employees and its relation with sick leave
G Yilmaz, A UZUNÇARŞILI-SOYDAŞ
Proceedings of Asia Pacific Management Conference, 1 4, 2006
72006
Global İşletmelerde Kurum Kimliği ve Kurumsal Marka
AU Soydaş
Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler, Kurumsal İletişim ve Yönetim. ed …, 2005
72005
Çokuluslu İşletmelerde Kurum Kültürü ve Halkla İlişkiler Uygulamaları
A Uzunçarşılı Soydaş
Yayımlanmamış Doktora Tezi. Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü …, 2001
62001
The use of English questionnaires in cross-national research: Does cultural accommodation obscure national differences
AW Harzing
International Journal of Cross-Cultural Management 5 (2), 213-224, 2005
52005
Sivil toplum kuruluşlarında hikayeleştirme
M Seyfi, AUUA SoydAş
Marmara İletişim Dergisi, 163-182, 2014
42014
The relationship between autobiographical memory and social media: Sharing childhood photographs on social media
M Seyfi, AU Soydaş
Global Media Journal TR Edition 8 (15), 57-70, 2017
32017
Evaluating crowdfunding from the perspective of Public Relations
M Seyfi, AU Soydaş, D Güven
Turkish Online Journal Of Design Art And Communication 7 (2), 150-162, 2017
32017
Socio-Spatial Segregations in Social Media Segregaciones Socio-Espaciales en los Medios Sociales
M Seyfi, AU Soydaş
Fonseca, Journal of Communication, 153-168, 2016
32016
Global Reklam: Global Reklamlar ve Kültürün Reklama Etkisi
AU SOYDAŞ
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2005
32005
Action intent: getting closer to leadership behavior in 22 countries
L Zander, AI Mockaitis, AW Harzing, W Barner-Rasmussen, C Barzantny, ...
Research Handbook of Global Leadership, 2020
12020
ANLATI AKTARIM TEORİSİ PERSPEKTİFİNDE INSTAGRAM HİKAYELERİ
M Seyfi, AU Soydaş
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication 7 (1), 47-60, 2017
2017
HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDE KİTLESEL FONLAMANIN DEĞERLENDİRİLMESİ
M Seyfi, AU Soydaş, D Güven
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication 7 (2), 150-162, 2017
2017
Segregaciones Socio-Espaciales en los Medios Sociales
M Seify, A Uzunçarsili Soydas
Ediciones Universidad de Salamanca (EspaÑa), 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20