OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİ KULLANIMLARINA İLİŞKİN ALIŞKANLIKLARININ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ A BULUT Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 1 (1), 52-69, 2018 | 22 | 2018 |
Teacher Opinions about Children’s Awareness of Zero-Waste and Recycling in the Pre-School Education Years A Bulut Review of International Geographical Education Online 10 (3), 351-372, 2020 | 20 | 2020 |
Sınıf yönetimi becerisinin ölçümü: okul öncesi öğretmenleri üzerine kesitsel bir tarama A BULUT Journal of Computer and Education Research 8 (16), 590-607, 2020 | 14 | 2020 |
Raising awareness of disaster and giving disaster education to children in preschool education period A Bulut Acta Educationis Generalis 10 (2), 162-179, 2020 | 11 | 2020 |
Okul öncesi öğrencilerinin mekân algısı ve yön becerilerine yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi Y Değirmenci, A Bulut, M Kuzey Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (31), 21-38, 2021 | 8 | 2021 |
Okul öncesi öğretmenlerinin sanat ve yaratıcılık kavramlarına ilişkin algıları A Bulut Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (3), 913-920, 2020 | 8 | 2020 |
Investigation of Metaphorical Perceptions of Preschool Teachers on the Concept of Language Development. A Bulut International Journal of Research in Education and Science 7 (2), 351-366, 2021 | 7 | 2021 |
Okul öncesi eğitim paydaşlarının çocuk haklarına ilişkin tutumlarının incelenmesi A BULUT Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (4), 2067-2078, 2020 | 7 | 2020 |
7 Türkçe dersinde uygulanan aktif öğrenme modelinin öğrencilerin eleştirel düşünme eğilimleri üzerindeki etkileri A BULUT Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 7 | 2018 |
TÜRKİYE VE ŞANGAY EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI AB Emin Tamer Yenen, Şefik Kartal Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 9 (22), 1-24, 2018 | 7* | 2018 |
Metaphorical Perceptions of Preschool Teachers on the Concept of Nature. A Bulut International Journal on Social and Education Sciences 3 (2), 237-251, 2021 | 6 | 2021 |
Okul öncesi eğitime başlangıçta yaşanılan uyum sürecine ilişkin ebeveynlerin görüşleri A Bulut OPUS International Journal of Society Researches 13 (19), 656-681, 2019 | 6 | 2019 |
Türkçe Dersi Öğretiminin Başarısının Değerlendirilmesi ve Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi A Bulut Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Ankara: Ankara Üniversitesi, 2002 | 6 | 2002 |
Metaphoric perceptions of preschool teachers towards inclusive education A Bulut Acta Educationis Generalis 11 (2), 112-128, 2021 | 5 | 2021 |
Yaşam boyu öğrenme ile ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi ET Yenen, HH Kılınç, A Bulut Researcher 4 (1), 85-93, 2016 | 5 | 2016 |
Atasözü ve Deyimlerin Çoklu Ortam Materyalleriyle Somutlaştırılmasının Okul Öncesi Eğitime Etkisi A Kaban, A Bulut OPUS International Journal of Society Researches 16 (30), 2684-2709, 2020 | 3 | 2020 |
Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik aday ve danışman öğretmenlerin görüşleri F DURSUN, ET YENEN, A BULUT Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 1-17, 2018 | 3 | 2018 |
Aktif öğrenme modelinin eleştirel düşünme eğilimleri üzerindeki etkisinin belirlenmesine yönelik öğrenci ve öğretmen görüşleri A BULUT, F DURSUN Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 610-626, 2019 | 2 | 2019 |
Evaluation of the Place of Nature and Environment in Educational Life in Accordance with the Opinions of Teachers. A Bulut International Society for Technology, Education, and Science, 2022 | 1 | 2022 |
Examination of Preferences of Teachers for Educational Program Design Approaches. A Bulut International Journal of Research in Education and Science 8 (3), 513-528, 2022 | 1 | 2022 |