Takip et
Ayhan Bulut
Ayhan Bulut
bayburt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEKNOLOJİ KULLANIMLARINA İLİŞKİN ALIŞKANLIKLARININ GELİŞİM ÖZELLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
A BULUT
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 1 (1), 52-69, 2018
222018
Teacher Opinions about Children’s Awareness of Zero-Waste and Recycling in the Pre-School Education Years
A Bulut
Review of International Geographical Education Online 10 (3), 351-372, 2020
202020
Sınıf yönetimi becerisinin ölçümü: okul öncesi öğretmenleri üzerine kesitsel bir tarama
A BULUT
Journal of Computer and Education Research 8 (16), 590-607, 2020
142020
Raising awareness of disaster and giving disaster education to children in preschool education period
A Bulut
Acta Educationis Generalis 10 (2), 162-179, 2020
112020
Okul öncesi öğrencilerinin mekân algısı ve yön becerilerine yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Y Değirmenci, A Bulut, M Kuzey
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (31), 21-38, 2021
82021
Okul öncesi öğretmenlerinin sanat ve yaratıcılık kavramlarına ilişkin algıları
A Bulut
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 8 (3), 913-920, 2020
82020
Investigation of Metaphorical Perceptions of Preschool Teachers on the Concept of Language Development.
A Bulut
International Journal of Research in Education and Science 7 (2), 351-366, 2021
72021
Okul öncesi eğitim paydaşlarının çocuk haklarına ilişkin tutumlarının incelenmesi
A BULUT
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (4), 2067-2078, 2020
72020
7 Türkçe dersinde uygulanan aktif öğrenme modelinin öğrencilerin eleştirel düşünme eğilimleri üzerindeki etkileri
A BULUT
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018
72018
TÜRKİYE VE ŞANGAY EĞİTİM SİSTEMLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
AB Emin Tamer Yenen, Şefik Kartal
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 9 (22), 1-24, 2018
7*2018
Metaphorical Perceptions of Preschool Teachers on the Concept of Nature.
A Bulut
International Journal on Social and Education Sciences 3 (2), 237-251, 2021
62021
Okul öncesi eğitime başlangıçta yaşanılan uyum sürecine ilişkin ebeveynlerin görüşleri
A Bulut
OPUS International Journal of Society Researches 13 (19), 656-681, 2019
62019
Türkçe Dersi Öğretiminin Başarısının Değerlendirilmesi ve Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
A Bulut
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Ankara: Ankara Üniversitesi, 2002
62002
Metaphoric perceptions of preschool teachers towards inclusive education
A Bulut
Acta Educationis Generalis 11 (2), 112-128, 2021
52021
Yaşam boyu öğrenme ile ilgili lisansüstü tezlerin incelenmesi
ET Yenen, HH Kılınç, A Bulut
Researcher 4 (1), 85-93, 2016
52016
Atasözü ve Deyimlerin Çoklu Ortam Materyalleriyle Somutlaştırılmasının Okul Öncesi Eğitime Etkisi
A Kaban, A Bulut
OPUS International Journal of Society Researches 16 (30), 2684-2709, 2020
32020
Aday öğretmen yetiştirme sürecine yönelik aday ve danışman öğretmenlerin görüşleri
F DURSUN, ET YENEN, A BULUT
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 1-17, 2018
32018
Aktif öğrenme modelinin eleştirel düşünme eğilimleri üzerindeki etkisinin belirlenmesine yönelik öğrenci ve öğretmen görüşleri
A BULUT, F DURSUN
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (3), 610-626, 2019
22019
Evaluation of the Place of Nature and Environment in Educational Life in Accordance with the Opinions of Teachers.
A Bulut
International Society for Technology, Education, and Science, 2022
12022
Examination of Preferences of Teachers for Educational Program Design Approaches.
A Bulut
International Journal of Research in Education and Science 8 (3), 513-528, 2022
12022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20