Öğretmen adaylarının bireysel yenilikçilik özellikleri ile teknopedagojik eğitim yeterlikleri arasındaki ilişkinin incelenmesi C Çuhadar, T Bülbül, G Ilgaz İlköğretim Online 12 (3), 2013 | 246* | 2013 |
Öğretmen adaylarının eğitim inançları ile öz-yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi G Ilgaz, T Bülbül, C Çuhadar Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013 | 146 | 2013 |
Okul yöneticilerinin teknoloji liderliği öz-yeterlik algıları ile bilgi ve iletişim teknolojilerine yönelik kabulleri arasındaki ilişkinin incelenmesi T Bülbül, C Çuhadar Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012 | 139 | 2012 |
Exploration of problematic Internet use and social interaction anxiety among Turkish pre-service teachers C Çuhadar Computers & Education 59 (2), 173-181, 2012 | 118 | 2012 |
Yabancı dil öğretmeni adaylarının bilgi ve iletişim teknolojilerinin öğretim amaçlı kullanımına yönelik özyeterlik algıları C Çuhadar, M Yücel Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (27), 199-210, 2010 | 111 | 2010 |
Investigation of Pre-Service Teachers' Levels of Readiness to Technology Integration in Education. C Cuhadar Contemporary Educational Technology 9 (1), 61-75, 2018 | 110 | 2018 |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Siber Zorbalığa İlişkin Duyarlılık Düzeylerinin İncelenmesi1 DM GEZGİN, C ÇUHADAR | 88* | |
Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğrencilerinin ders çalışma yaklaşımları ve akademik öz-yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi C Çuhadar, Ş Gündüz, T Tanyeri Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 251-259, 2013 | 83* | 2013 |
Reflections of preservice information technology teachers regarding cyberbullying Y Akbulut, C Çuhadar Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 2 (3), 67-76, 2011 | 62 | 2011 |
Öğretmen Adaylarının İletişim Becerileri ve İletişimci Biçimleri C ÇUHADAR, H ÖZGÜR, F AKGÜN, Ş GÜNDÜZ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 2014 | 57 | 2014 |
Improving Interaction through Blogs in a Constructivist Learning Environment. C Cuhadar, A Kuzu Turkish Online Journal of Distance Education 11 (1), 134-161, 2010 | 56 | 2010 |
Information technologies pre-service teachers’ acceptance of Tablet PCs as an innovative learning tool C Çuhadar Educational Sciences: Theory & Practice 14 (2), 741-753, 2014 | 51 | 2014 |
Bilişim teknolojileri öğretmen adaylarının mesleki benlik saygıları ÖÖ Dursun, C Çuhadar, T Tanyeri Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (1), 131-142, 2014 | 47 | 2014 |
Oluşturmacılığa Dayalı Öğretimde Etkileşimin Blog Aracılığı ile Geliştirilmesi C Cuhadar Anadolu Universitesi Egitim Bilimleri Enstitusu, 2008 | 37 | 2008 |
BİLGİSAYAR ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN DÜŞÜNCELERİ VIEWS OF PRESERVICE COMPUTER TEACHERS REGARDING TEACHING PROFESSION ÖÖ DURSUN, C ÇUHADAR PROCEEDINGS of 9 th INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 2009 | 33* | 2009 |
Reflections of Hearing Impaired Students on Daily and Instructional PDA Use. HF Odabasi, A Kuzu, C Girgin, C Cuhadar, M Kiyici, T Tanyeri International Journal of Special Education 24 (1), 8-19, 2009 | 26 | 2009 |
Mobil teknolojilerin eğitimde kullanımı C Çuhadar, F Odabaşı Uluslararası 2. Balkan Eğitim Bilimleri Kongresi, 317-321, 2004 | 26 | 2004 |
Cognitive absorption levels of social network users ÖÖ DURSUN, C ÇUHADAR Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (1), 241-253, 2015 | 23* | 2015 |
Reflections of Undergraduate Students Regarding PDA Use for Instructional Purposes. C Cuhadar, A Kuzu, Y Akbulut Online Submission, 2007 | 22* | 2007 |
Eğitimde Oyunlaştırma Araştırmalarında Güncel Eğilimler H Özgür, C Çuhadar, F Akgün Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 99 (99), 1-9, 0 | 21* | |