Takip et
Görkem Avcı
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
ABD ve Kanada’da Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanındaki Tezlerin Değerlendirilmesi
T Canbulat, G Avcı, S Sipahi
Ahi Evran Üniversitesi, 2016
40*2016
The Effect of Outdoor Education on the Achievement and Recall Levels of Primary School Students in Social Studies Course
A Görkem, N GÜMÜŞ
Review of International Geographical Education Online, 171-206, 2020
352020
Altıncı sınıflarda sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin coğrafi kavramları anlama düzeyleri ve kavram yanılgılarının belirlenmesi
N Gümüş, G Avcı
The Journal of Academic Social Science Studies, 2016
292016
Sınıf dışı eğitim etkinliklerine yönelik öğrenci görüşleri
G Avcı, N Gümüş
Turkish Studies, 2019
202019
Sınıf dışı eğitime dayalı etkinliklerle işlenen sosyal bilgiler dersine yönelik ilkokul 4. sınıf öğrenci tutumlarının incelenmesi
G Avcı, N Gümüş
182020
Sınıf dışı eğitimin ilkokul öğrencilerinin sosyal bilgiler dersine yönelik tutum, başarı ve hatırda tutma düzeyine etkisi
G Avci
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
152019
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) Kaygısının İncelenmesi.
Z DOĞAN ALTUN, G AVCI, S ÖZÜPEKÇE, N GÜMÜŞ
Electronic Turkish Studies 12 (33), 2017
15*2017
Altıncı sınıflarda sosyal bilgiler dersinde öğrencilerin coğrafi kavramları anlama düzeyleri ve kavram yanılgılarının belirlenmesi
G Avci
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
132015
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin “öğretmenlik uygulaması” dersine ilişkin görüş ve önerileri
N Gümüş, B Özbaş Çulha, AE Gülersoy, D Duman, H Türker, G Avcı, ...
Turkish Studies, 2018
92018
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Günümüz Dünya Sorunlarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi-Examining Candidate Social Studies Teachers’ Attitudes Towards Contemporary …
G Avcı, N Gümüş
Current Debates In Education 5, 485-506, 2017
92017
Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programındaki Becerilerin 7. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabında Yer Alan Etkinlikler Kapsamında İncelenmesi
N GÜMÜŞ, C AKYOL, G AVCI, Ö DİKİCİGİL
The Journal of Academic Social Science Studies, 219-229, 2019
72019
Prospective teachers’ views about creating websites for social studies teaching in distance education
C Akyol, G Avcı, Ö Dikicigil
Pegem Journal of Education and Instruction 11 (4), 9-19, 2021
62021
eğitim vizyonu ve okul dışı eğitim
G Avcı, N Gümüş
II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 2023
52023
Disaster education in primary school: A qualitative research based on teachers’ opinions
G Avcı
Psycho-Educational Research Reviews 11 (1), 125-146, 2022
52022
Social studies textbooks in Turkey in terms of citizenship and human rights: a critical discourse analysis: Social studies textbooks in terms of citizenship and human rights
D Gürel, G Avcı
International Journal of Curriculum and Instruction 14 (2), 1600-1628, 2022
52022
Afet Eğitiminde Afetlere Hazırlık: Üniversite Öğrencileriyle Tehlike Avı
G Avcı
Afet ve Risk Dergisi 6 (1), 84-100, 2023
42023
Comparative Analysis of Turkey and Germany (Bavaria) Secondary Education Curricula in Terms of Education for Sustainable Development
B Barak, G Avcı
Discourse and Communication for Sustainable Education 13 (2), 108 - 132, 2022
32022
Medya Okuryazarlığı Becerisinin Medya Okuryazarlık Öğretim Öz-Yeterliklerini Yordama Düzeyi
S Üztemur, G Avcı
3.Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi 55 (2), 651-672, 2020
32020
Arazi Kullanım Bilincinin Üniversite Öğrencileri Açısından Değerlendirilmesi
N GÜMÜŞ, AE GÜLERSOY, G AVCI
The Journal of Academic Social Science Studies, 351-367, 2017
32017
Determination Of Disaster Awareness Perception Levels Of Class Teachers
D Bulu, G Avcı
Gelecek Vizyonlar Dergisi 7 (1), 15-29, 2023
22023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20