İşbirlikli öğrenme yöntemi “Birleştirme I” tekniğinin sosyal bilgiler derslerinde öğrenci başarısına etkisi Z Avşar, S Alkış İlköğretim Online 6 (2), 197-203, 2007 | 148* | 2007 |
Sosyal bilgiler öğretiminde müze gezilerinin iletişimsel boyutu S Güleç, S Alkış Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 63-78, 2003 | 131 | 2003 |
İlkögretim birinci kademe öğrencilerinin derslerdeki başarı düzeylerinin birbiri ile ilişkisi S Güleç, S Alkış İlköğretim Online 2 (2), 2003 | 120 | 2003 |
Coğrafya öğretiminde inceleme gezileri ve arazi çalışmaları S Alkış Coğrafya öğretiminde yöntem ve yaklaşımlar. İstanbul: Aktif Yayınevi, 2008 | 87* | 2008 |
Sosyal bilgilerde kavram öğretimi S Alkış Sosyal bilgiler öğretimi, 67-90, 2009 | 84* | 2009 |
Öğretmenlerin sınıf ortamında kullandıkları davranış değiştirme stratejileri S Güleç, S Alkış Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 247-266, 2004 | 77 | 2004 |
Ülkemiz koşullarında tarihi çevre eğitiminin önemini ve gerekliliğini arttıran etkenler S Alkış, Y Oğuzoğlu Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (2), 347-361, 2005 | 71 | 2005 |
Turkish geography trainee teachers' perceptions of geography S Alkis International Research in Geographical and Environmental Education 18 (2 …, 2009 | 70 | 2009 |
Sınıf öğretmeni adaylarının coğrafya ile ilgili algılamaları M Öztürk, S Alkış İlköğretim Online 8 (3), 782-797, 2009 | 58* | 2009 |
Coğrafya eğitiminde yükselen paradigma: Sürdürülebilir bir dünya S Alkış Marmara Coğrafya Dergisi, 55-64, 2007 | 56* | 2007 |
İlköğretim öğrencilerinin tarihi çevre bilgisinin değerlendirilmesi S Alkış, Y Oğuzoğlu Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 23-46, 2005 | 44 | 2005 |
Sürdürülebilir bir dünya için coğrafya eğitimi S Alkış Aktif Yayınevi, 2009 | 40 | 2009 |
Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri Y Doğan, S Alkış Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 327-339, 2007 | 40 | 2007 |
İlköğretim öğrencilerinin yağış kavramını algılamaları üzerine bir araştırma S Alkış PQDT-Global, 2006 | 40* | 2006 |
İlköğretim öğrencilerinin yağış kavramını algılama biçimleri S Alkış İlköğretim Online 5 (2), 126-140, 2006 | 39* | 2006 |
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA COĞRAFYA KONULARIYLA İLGİLİ KAVRAMLARIN BELİRLENMESİ (2004 PROGRAMINA GÖRE) S Alkış Marmara Coğrafya Dergisi, 83-92, 2005 | 34 | 2005 |
İLKÖĞRETİM SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MEVSİMLERİN OLUŞUMUYLA İLGİLİ FİKİRLERİNİN İNCELENMESİ S Alkış Marmara Coğrafya Dergisi, 107-120, 2006 | 30* | 2006 |
Sustainable development in opinions of primary student teachers and pre-service teacher education in Turkey S Alkış, M Öztürk Geographiedidaktische Forschungen 42, 134-143, 2007 | 29 | 2007 |
Examining the necessity of geography instruction in the programs of Preschool Education Departments M Unlu, S Alkis Marmara Geographical Review, 17-27, 2006 | 29* | 2006 |
The opinion of primary school students on social studies course S Alkıs, S Gulec İlköğretim Online 5 (1), 7-22, 2006 | 29* | 2006 |