PISA 2003 sonuçlarına göre öğrenci ve sınıf özelliklerinin matematik okuryazarlığına ve problem çözme becerilerine etkisi G Akyüz, NM Pala İlköğretim Online 9 (2), 668-678, 2010 | 164 | 2010 |
The effects of student and school factors on mathematics achievement in TIMSS 2011 G Akyüz | 99 | 2014 |
Türkiye ve Avrupa Birliği ülkelerinde öğretmen ve sınıf niteliklerinin matematik başarısına etkisinin incelenmesi G Akyüz İlköğretim Online 5 (2), 75-86, 2006 | 81 | 2006 |
The effect of student and class characteristics on mathematics literacy and problem solving in PISA 2003 G Akyüz, NM Pala Elementary Education Online 9 (2), 668-678, 2010 | 54 | 2010 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yapılarının modellenmesi FTD Övez, G Akyüz Eğitim ve Bilim 38 (170), 2013 | 52 | 2013 |
Investigation of the effect of teacher and class characteristics on mathematics achievement in Turkey and European Union countries G Akyüz Elementary Education Online 5 (2), 2006 | 42 | 2006 |
Öğrencilerin okul dişi etkinliklere ayirdiklari süreler ve matematik başarisi arasindaki ilişkinin incelenmesi G Akyüz Elektronik sosyal bilimler dergisi 12 (46), 112-130, 2013 | 38 | 2013 |
Matematik öğretiminde somut materyallerin kullanilmasi S Bulut, S Özkaya Seçil, HH Yıldırım, B Tunca Yıldız null, 2002 | 37 | 2002 |
TIMSS 2011’de öğrenci ve okul faktörlerinin matematik başarısına etkisi G Akyüz Eğitim ve Bilim 39 (172), 2014 | 35 | 2014 |
PISA 2003 verilerine göre matematik okuryazarlığının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi: Türkiye ve Hong Kong-Çin modelleri G Akyüz, K Satıcı | 30 | 2013 |
Sanayi müzelerinin tarih öğretiminde kullanım durumu: Rahmi M. Koç müzesi örneği G Akyüz PQDT-Global, 2009 | 25 | 2009 |
Non-Routine Problem Solving Performances of Mathematics Teacher Candidates. G Akyüz Educational Research and Reviews 15 (5), 214-224, 2020 | 18 | 2020 |
6. sınıf öğrencilerinin denklemler konusunda sahip oldukları yanılgıların giderilmesine yönelik bir çalışma G Akyüz, T Hangül Journal of Theoretical Educational Science, 18, 2014 | 18 | 2014 |
Teacher and classroom characteristics: Their relationship with mathematics achievement in Turkey, European Union countries and candidate countries G Akyüz Middle East Technical University, 2006 | 18 | 2006 |
Öğretmen ve sınıf özellikleri: Türkiye, Avrupa Birliği ülkeleri ve diğer aday ülkelerde matematik başarısı ile ilişkileri G Akyüz Yayınlanmamış doktora tezi, ODTÜ, Ankara, 2006 | 16 | 2006 |
Modelling technological pedagogical content knowledge constructs of preservice elementary mathematics teachers FT Dikkartin Ovez, G Akyuz Egitim Ve Bilim-Education and Science 38 (170), 321-334, 2013 | 15 | 2013 |
9. sınıf öğrencilerinin örüntü genelleme problemlerini çözme stratejilerinin belirlenmesi MY ÇAYİR, G AKYÜZ Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 9 (2 …, 2015 | 13 | 2015 |
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematik öğretimine ilişkin inançları O Sinan, G Akyüz | 13 | 2012 |
Reflections from research methods education program: Effect on pre-service teachers' attitudes and anxieties G Akyüz | 9 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNMEYE ODAKLI ÖĞRETİMİ PLANLAMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ G Öztürk, G Akyüz Kastamonu Eğitim Dergisi 21 (3), 841-864, 2016 | 8 | 2016 |