Follow
ÇAĞLA TUĞBERK ARIKER
ÇAĞLA TUĞBERK ARIKER
Verified email at gelisim.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketicilerin restoran seçiminde kullandiklari seçim kriterleri ile demografik özellikleri arasindaki ilişki
Ç ARIKER
Öneri Dergisi 10 (38), 11-31, 2012
692012
Generation Z and CSR: Antecedents of purchasing intention of university students
Ç Ariker, A Toksoy
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 8 (16), 483-502, 2017
432017
Restoran web sitelerinin içerik ve sunumlarının analizi: İstanbul örneği
Ç Arıker
342012
Dünya’da ve Türkiye’de sosyal girişimciliğin gelişimi
A Sönmez, Ç ARIKER, A Toksoy
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi 17 (37 Girişimcilik Özel …, 2016
312016
DO CONSUMERS PUNISH RETAILERS WITH POOR WORKING CONDITIONS DURING COVID-19 CRISIS? AN EXPERIMENTAL STUDY OF Q-COMMERCE GROCERY RETAILERS
C Tugberk Ariker
Journal of Management Marketing and Logistics 8 (3), 140-153, 2021
112021
Massive open online course (MOOC) platforms as rising social entrepreneurs: Creating social value through reskilling and upskilling the unemployed for after COVID-19 conditions
Ç Arıker
Research Anthology on Business Continuity and Navigating Times of Crisis …, 2022
82022
Bilgi yükü temelinde, tüketicinin özgürlüğü ve kısıtlanmışlığının karar sonrası değerlemelerle ilişkisi
Ç Arıker
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
52011
Shopping Motivations Of Generation Z Customers For Different Retailer Types And Shopping Companion
U Yozgat, Ç Arıker
The Turkish Online Journal of Design, Art and Communication–TOJDAC, Special …, 2018
42018
Pazardaki Gücün Karşılığı Pazarlama Verimliliği
Ç Arıker, S Gürdal
32014
Yaşam Tarzına Göre Tüketicilerin Marka Tercihleri
Ç Arıker
PQDT-Global, 2005
32005
The relationship between perfectionism, disconfirmation sensitivity, gap between expected and perceived service quality, customer satisfaction and revisit intention: A research …
ZC Tekin
İstanbul Gelişim Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2022
12022
Restoran müşterilerinin yalnızlık gereksinimi ve kalabalığı tolere edebilme düzeyi bağlamında farklılaşan alansal kalabalık ve masalar arası boşluk algısı
Ç ARIKER, A Savaşan, M Sofuoğlu
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 67-78, 2020
1*2020
A Methodological Problem:“Created Artificial Awareness” in CSR Research
Ç Arıker
Journal of Global Strategic Management 11 (01), 25-34, 2017
12017
3. KOBİ’ler ve Verimlilik Kongresi
G Gençyılmaz, G Savcı Gökgöz, Ç Arıker
İstanbul Kültür Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme …, 2006
12006
Second-Hand Clothing Shopping: A Summary of Shopping Orientations and Shopping Concerns
Ç Tuğberk Arıker
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies - Volume VI …, 2023
2023
Freedom of Choice, Restrictedness and Information Load: A Perspective for Online Retailers
ÇT Arıker
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies- Volume V …, 2022
2022
Korkunun Davranışa Etkisi: Covid-19 Döneminde Yayınlanan Yüksek ve Düşük Korku Düzeyine Sahip Kamu Spotlarının Etkileri
ÇT Arıker, M Yıldız
25. Pazarlama Kongresi / 25th Marketing Congress, pazarlama.org.tr, 195-198, 2021
2021
Yeni Bir İş Modeli: Dijital Abonelik Girişimleri
Ç Arıker
Sosyal Bilimler Perspektifi ile Girişimcilik Kavramsal ve Sayısal …, 2020
2020
Restoran Müşterilerinin Yalnızlık Gereksinimi ve Kalabalığı Tolere Edebilme Düzeyi Bağlamında Farklılaşan Alansal Kalabalık ve Masalar Arası Boşluk Algısı
Ç Arıker, A Savaşan, M Sofuoğlu
PPAD Pazarlama Kongresi (24. Pazarlama Kongresi), http://pazarlama.org.tr …, 2019
2019
Bir Kutu Seç: Türkiye'de Dijital Abonelik İş Modelleri (SELECT A BOX: DIGITAL SUBSCRIPTION ENTERPRISES IN TURKEY)
Ç Arıker
https://www.researchgate.net/publication …, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20