Follow
Tolga Kara
Tolga Kara
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Sosyal medya endüstrisi
T Kara
İstanbul: Beta Yayıncılık 11, 2013
3742013
Sosyal medya akademi
T Kara, E Özgen
Beta Basım Yayın, 2012
191*2012
SOSYAL MEDYA ÜZERÎNDE YENÎ NESÎL PAZARLAMA VE TÜRKÎYE BÎLGÎ & ÎLETÎŞÎM HÎZMETLERÎ ENDÜSTRÎSÎNDE SOSYAL AĞLARIN KULLANIMINA YÖNELÎK BÎR ARAŞTIRMA.
T Kara
Global Media Journal: Turkish Edition 2 (4), 2012
1002012
GENÇLER NEDEN SNAPCHAT KULLANIYOR KULLANIMLAR VE DOYUMLAR YAKLAŞIMI ÜZERİNDEN BİR ARAŞTIRMA
K Tolga
Intermedia international e-journal 3 (5), 262-277, 2016
562016
Kültür endüstrisi kavramı çerçevesinde medya ürünleri: Eleştirel yaklaşım
T Kara
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2014
502014
Sosyal Medya Ağlarının Sosyal Ticaret Ağına Dönüşümü: Facebook Örneği.
T Kara
Gaziantep University Journal of Social Sciences 11 (4), 2012
392012
Sosyal medya kobi’ler için bir fırsat mı
T Kara
Facebook ve LınkedIn Üzerinden Bir İnceleme, Tolga Kara ve Ebru Özgen …, 2012
36*2012
Küreselleşme Üzerine Notlar,“Yeni Ekonomi ve Basın İşletmeleri Üzerine Etkisi”, 1
T Kara
Basım, İstanbul: Nobel Basımevi, 151-173, 2007
24*2007
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ (2018) DİJİTAL VATANDAŞLIK KAVRAMI VE ALT BOYUTLARI BAĞLAMINDA İNCELENMESİ.
T KARA, E ATASOY
Balikesir University Journal of Social Sciences Institute 22 (41), 2019
222019
Instagram’ın sağlık iletişimi bağlamında kullanımı: Özel hastaneler üzerine bir inceleme
T Kara
Global Media Journal TR Edition 7 (14), 7-22, 2017
202017
Sosyal Medya’nın Kaldıraç Etkisi: Türk Sivil Havacılık Endüstrisi Sosyal Medya Gücünü Nasıl Kullanıyor?
T Kara
The Turkish Online Journal of Design Art and Communication, 2016
192016
BASIN İŞLETMELERİNDE FİNANSAL YÖNETİMİN ÖNEMİ
TU Dai, K Tolga
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi| Istanbul University …, 2012
132012
Instagram hayatları: Instagram fotoğrafları üzeri̇ne bi̇r i̇çeri̇k anali̇zi̇
T Kara
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi 19, 11-20, 2018
122018
Küresel Ekonomik Kriz ve Medya Sektörüne Yansımaları
T Kara
Marmara İletişim Dergisi, 2009
102009
MEDYA İŞLETMELERİNDE YENİ NESİL PAZARLAMA: FREEMIUM SPOTIFY ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
K Tolga, T HÜNKAR
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 8 (4), 684-693, 2018
92018
İnternet Gazeteciliğinde Yeni Reklam Dönemi: ABD, İngiltere, Türkiye Karşılaştırması
T Kara
Deniz Yengin, Anahtar Yayınları, İstanbul, 429-449, 2012
92012
Basın işletmelerinde likidite analizi: Hürriyet gazetesi örneği
K Tolga
Marmara İletişim Dergisi 12 (12), 151-158, 2007
92007
Basın İşletmeciliği ve Türk Medya Piyasasının Yapısal Değişkenleri
T Kara
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi 1 (22), 109-121, 2005
9*2005
İnternet Ekonomisini Anlamak
T Kara
Yeni İletişim Ortamları ve Etkileşim Uluslararası Konferansı, İstanbul, 294-302, 2006
8*2006
SOSYAL MEDYADA KRİZ İLETİŞİMİ: FUTBOL TARAFTARLIĞI PERSPEKTİFİ
T Kara
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi 12 (1), 71-82, 2020
72020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20