Okul öncesi eğitim kurumlarındaki Suriyeli sığınmacı çocukların karşılaştıkları sorunlar hakkında öğretmen görüşleri EM Uzun, E Bütün Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 1 (1), 72-83, 2016 | 382 | 2016 |
Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin algıları E Cevat, A Kesten, K KIROĞLU, EM Uzun, AN Dicle Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 (2), 231-252, 2010 | 106 | 2010 |
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 4+ 4+ 4 EĞİTİM SİSTEMİ VE BU SİSTEM SONRASINDA İLKOKULA BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN HAZIRBULUNUŞLUKLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ EM Uzun, A Kazım Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 15-44, 2014 | 65 | 2014 |
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin medya ve medya okuryazarlığı dersine ilişkin tutumları C Elma, A Kesten, AN Dicle, E Mercan, Ş Çınkır, Ö Palavan Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27, 93-113, 2009 | 55 | 2009 |
21. Yüzyıl Medya Okuryazarlığı: Medya Okuryazarlığına Genel Bir Bakış ve Sınıf İçi Etkinlikler. C Elma, A Kesten, Ş Çınkır, AN Dicle, Ö Mercan, E. ve Palavan Ekinoks Yayınları, Ankara, 2008 | 43* | 2008 |
Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ikilemleri çözümleme biçimleri E Mercan Uzun, C Elma Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 179-187, 2012 | 41* | 2012 |
Okul Öncesi Dönemde Uygulanan “Okula Hazırız” Eğitim Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Hazırbulunuşluk Düzeylerine Etkisi EM Uzun, K Alat Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (2), 59-80, 2017 | 37 | 2017 |
Roman çocukların okula devamsızlık nedenleri ve bu durumun çocuklar üzerindeki etkileri EM Uzun, E Bütün Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal 2, 2015 | 27 | 2015 |
Okul öncesi öğretmen ve öğretmen adaylarının kaynaştırmaya yönelik görüşlerinin karşılaştırılması B AKMAN, EM UZUN, DN YAZICI Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 96-114, 2018 | 24 | 2018 |
Examining first-grade teachers’ experiences and approaches regarding the impact of the COVID-19 pandemic on teaching and learning E Uzun, E Kar, Y Ozdemir Educational Process: International Journal 10 (3), 2021 | 20 | 2021 |
Türkiye’de medya okuryazarlığı eğitimi: Medyanın işleyişi ve etik ilkeler açısından bir değerlendirme C Elma, A Kesten, AN Dicle, EM Uzun Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (3), 1409-1458, 2010 | 18* | 2010 |
Medya okuryazarlığı dersinin okul müdürlerinin görüşlerine göre değerlendirilmesi C Elma, A Kesten, AN Dicle, E Mercan, Ş Çınkır, Ö Palavan Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36, 87-96, 2009 | 17 | 2009 |
Üniversite Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitime İlişkin Görüşleri (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği). Ş Öztürk, Ş Şahin, E Mercan Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 175-186, 2010 | 14* | 2010 |
Kurum yöneticilerinin bakış açısıyla topluma hizmet uygulamaları A Kesten, C Elma, K Kıroğlu, AN Dicle, E Mercan, Ö Palavan Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 10 (35), 45-63, 2011 | 10* | 2011 |
Okul öncesi kurumlarına devam eden mülteci çocukların sosyal-duygusal gelişimleri A Çakan, M Mercan, EM Uzun Zorunlu Göçler Ve Doğurduğu Sosyal Travmalar, 267-386, 2018 | 9 | 2018 |
Anasınıfı çocuklarında konuşma temel dil becerisinin üstlendiği işlevler E Mercan Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Samsun, 2007 | 9 | 2007 |
Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children D Yazıcı, B Akman, E Mercan-Uzun, S Kardeş Journal for the Education of Gifted Young 5 (3), 70-89, 2017 | 7* | 2017 |
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim A Kesten, P Özcan, AN Dicle, E Mercan Kök yayıncılık, 2008 | 7* | 2008 |
Yazıcı, DN (2018). Comparison of pre-School teachers’ and preservice teachers’ views on Iinclusion B Akman, E Mercan Uzun Mersin University Journal of the Faculty of Education 14, 96-114, 0 | 5 | |
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim E Dereli, G Salı, K Biber, MT Derman, MY Kılıçgün, S Kol, ÖÜEM Uzun, ... İstanbul: Lisans Yayıncılık, 2022 | 3 | 2022 |