Follow
Elif Mercan Uzun
Elif Mercan Uzun
Verified email at omu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi eğitim kurumlarındaki Suriyeli sığınmacı çocukların karşılaştıkları sorunlar hakkında öğretmen görüşleri
EM Uzun, E Bütün
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 1 (1), 72-83, 2016
3822016
Öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin algıları
E Cevat, A Kesten, K KIROĞLU, EM Uzun, AN Dicle
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 (2), 231-252, 2010
1052010
İLKOKUL BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 4+ 4+ 4 EĞİTİM SİSTEMİ VE BU SİSTEM SONRASINDA İLKOKULA BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN HAZIRBULUNUŞLUKLARI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
EM Uzun, A Kazım
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 15-44, 2014
652014
İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin medya ve medya okuryazarlığı dersine ilişkin tutumları
C Elma, A Kesten, AN Dicle, E Mercan, Ş Çınkır, Ö Palavan
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 27, 93-113, 2009
542009
21. Yüzyıl Medya Okuryazarlığı: Medya Okuryazarlığına Genel Bir Bakış ve Sınıf İçi Etkinlikler.
C Elma, A Kesten, Ş Çınkır, AN Dicle, Ö Mercan, E. ve Palavan
Ekinoks Yayınları, Ankara, 2008
43*2008
Okul öncesi öğretmenlerinin mesleki etik ikilemleri çözümleme biçimleri
E Mercan Uzun, C Elma
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 179-187, 2012
40*2012
Okul Öncesi Dönemde Uygulanan “Okula Hazırız” Eğitim Programının İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Hazırbulunuşluk Düzeylerine Etkisi
EM Uzun, K Alat
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (2), 59-80, 2017
372017
Roman çocukların okula devamsızlık nedenleri ve bu durumun çocuklar üzerindeki etkileri
EM Uzun, E Bütün
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal 2, 2015
272015
Okul öncesi öğretmen ve öğretmen adaylarının kaynaştırmaya yönelik görüşlerinin karşılaştırılması
B AKMAN, EM UZUN, DN YAZICI
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 96-114, 2018
242018
Examining first-grade teachers’ experiences and approaches regarding the impact of the COVID-19 pandemic on teaching and learning
E Uzun, E Kar, Y Ozdemir
Educational Process: International Journal 10 (3), 2021
182021
Türkiye’de medya okuryazarlığı eğitimi: Medyanın işleyişi ve etik ilkeler açısından bir değerlendirme
C Elma, A Kesten, AN Dicle, EM Uzun
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (3), 1409-1458, 2010
18*2010
Medya okuryazarlığı dersinin okul müdürlerinin görüşlerine göre değerlendirilmesi
C Elma, A Kesten, AN Dicle, E Mercan, Ş Çınkır, Ö Palavan
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36, 87-96, 2009
152009
Üniversite Öğrencilerinin Okul Öncesi Eğitime İlişkin Görüşleri (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği).
Ş Öztürk, Ş Şahin, E Mercan
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (1), 175-186, 2010
14*2010
Kurum yöneticilerinin bakış açısıyla topluma hizmet uygulamaları
A Kesten, C Elma, K Kıroğlu, AN Dicle, E Mercan, Ö Palavan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 10 (35), 45-63, 2011
10*2011
Okul öncesi kurumlarına devam eden mülteci çocukların sosyal-duygusal gelişimleri
A Çakan, M Mercan, EM Uzun
Zorunlu Göçler Ve Doğurduğu Sosyal Travmalar, 267-386, 2018
92018
Anasınıfı çocuklarında konuşma temel dil becerisinin üstlendiği işlevler
E Mercan
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Samsun, 2007
92007
Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
D Yazıcı, B Akman, E Mercan-Uzun, S Kardeş
Journal for the Education of Gifted Young 5 (3), 70-89, 2017
7*2017
Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim
A Kesten, P Özcan, AN Dicle, E Mercan
Kök yayıncılık, 2008
7*2008
Yazıcı, DN (2018). Comparison of pre-School teachers’ and preservice teachers’ views on Iinclusion
B Akman, E Mercan Uzun
Mersin University Journal of the Faculty of Education 14, 96-114, 0
5
Erken Çocukluk Döneminde Gelişim
E Dereli, G Salı, K Biber, MT Derman, MY Kılıçgün, S Kol, ÖÜEM Uzun, ...
İstanbul: Lisans Yayıncılık, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20