Takip et
Muharrem Çetin
Muharrem Çetin
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
hbv.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı perspektifinden üniversite öğrencilerinin medyaya bakışı
M Küçükkurt, Ç Murat Hazar, M Çetin, H Topbaş
Selçuk İletişim 6 (1), 37-50, 2009
952009
The research of the level of social media addiction of university students
MA Gazi, M Çetin, C Çakı
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (2), 549-559, 2017
562017
KRİZ İLETİŞİMİ VE SOSYAL MEDYA: EMİSYON KRİZİNDE VOLKSWAGEN’İN FACEBOOK KULLANIMI
M Çetin, YE Toprak
Selçuk İletişim 9 (3), 54-68, 2016
442016
Sosyal temsil kuramı bağlamında kurumsal reklamlar: Türk Hava Yolları örneği
M Çetin, EE Sönmez
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2014 (39), 191-207, 2015
422015
Örgüt kuramları perspektifinden halkla ilişkilerin gelişimi
M Çetin
İletişim Dergisi 18, 31-58, 2003
312003
Geleneksel medya gündeminin belirlenmesinde sosyal medyanın rolü
M Çetin, A Bel
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2014 (38), 56-73, 2014
252014
Örgütsel bağlılık ve halkla ilişkiler
M Çetin, H Kayır
Üçüncü Sektör Kooperatifçilik, 2010
252010
Örgütsel kültürün algılanmasında metaforların rolü
M ÇETİN, U EVCİM
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 185-220, 2009
222009
İletişim sürecini etkileyen faktörlere ilişkin bir değerlendirme
M Çetin
Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi 2, 203-226, 2009
212009
THE EXAMINATION OF THE ANTI-USA PROPAGANDA POSTERS IN THE IRAN REVOLUTION ACCORDING TO CLAUDE LÉVİ-STRAUSS'BINARY OPPOSITION
M Çetin, Ç Caner, MA Gazi
International Journal of Social Science 1 (3), 31-51, 2018
182018
Örgüt kültürünün algılanmasında metaforların rolü
U Evcim
Yayınlanmamış yüksek lisans tezi, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2008
172008
HALKLA İLİŞKİLER ALANINDAKİ DOKTORA TEZLERİ ÜZERİNDEN TÜRKİYE VE ABD’DE BİLİMSEL BİLGİNİN GELİŞİMİNİN ANALİZİ
C YAŞIN, M Çetin, B Sönmez
Selçuk iletişim 10 (1), 454-480, 2017
152017
Türkiye’de halkla ilişkiler alanındaki doktora tezleri üzerinden alanda yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
M Çetin, C Yaşin, B Sönmez
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2016 (43), 242-264, 2016
122016
GÜNÜMÜZ TOPLUMUNDA GÖZETIM OLGUSU/PHENOMENON OF SURVEILLANCE IN TODAY'S SOCIETY
M Çetin, S Asil
Third Sector Social Economic Review 52 (1), 180, 2017
112017
Çerçeveleme Kuramı Bağlamında Kamuoyu Oluşturmada Spin: Birinci Körfez Savaşı
M ÇETİN, YE TOPRAK
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 213-232, 2016
92016
Küreselleşme Sürecinde Kooperatif Kuruluşlarının Türkiye’deki Durumu
M Çetin, MA Gazi
62017
Özel hayatın gizliliği perspektifinden birey–devlet ilişkileri
R Tayfun, M Çetin
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi 2015 (41), 1-19, 2015
62015
KÜLTÜR MANTARI YETİŞTİRİCİLİĞİNDE İKLİMLENDİRME VE OTOMASYON
E EREN, M ÇETİN, L TÜRKLER, O ÖZ
62011
Örgüt Verimliliği Açısından Halkla İlişkiler ve Örgütsel Kültür (Tarım Kredi Kooperatifleri’nde ve Pankobirlik’te Bir Araştırma)
M Çetin
Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamış Doktora Tezi, Ankara, 2000
62000
Örgütsel Verimliliğin Sağlanmasında İmajın Rolü
M Çetin
Türk Kooperatifçilik Kurumu Dergisi 43 (2), 2008
32008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20