Takip et
Bahar Ceritoglu
Bahar Ceritoglu
Marmara Üniversitesi Pazarlama Doçenti
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
YÖRESEL ÜRÜN İMAJININ TÜKETİCİ SATINALMA DAVRANIŞI VE YÜKSEK FİYAT ÖDEME EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ-İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA
GK SCHNEIDER, AB CERİTOĞLU
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 3 (6), 29-52, 2010
412010
Markanın Gerçek Konumu: Tüketici Algısı
AB Ceritoğlu
Marka Yönetimi Sempozyumu, 14-15, 2005
362005
Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar Mı? Türkiye'deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma
C Baumgarth, G SCHNEİDER, B Ceritoğlu
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25 (2), 535-564, 2008
312008
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK: VE İŞLETMELERİN ÇEVRE BİLİNCİ EKSENİNDEKİ UYGULAMALARININ TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞI VE KURUM İMAJI ALGISINA ETKİSİ
AB Ceritoğlu
YALIN YAYINCILIK, 2020
242020
Genç tüketicilerde marka bilincinin oluşması ve marka sadakati kavramlarının incelenmesi ve konu ile ilgili bir uygulama
AB Ceritoğlu
PQDT-Global, 2004
222004
Kurumsal sosyal sorumluluk
AB Ceritoğlu
İstanbul: Yalın Yayıncılık, 2011
92011
Tüketicilerin Gıda Ürünlerinin Kalitesini Algılamada Dikkate Aldıkları İçsel ve Dışsal Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Pilot Çalışma
A Uslu, G Kelemci, AB Ceritoğlu
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 17 (1 …, 2002
82002
The role of the local products in a global World an investigation in İstanbul
G Kelemci Schneider, B Ceritoğlu
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 6, 29-52, 2010
62010
Impulse für die Markenforschung und Markenführung
C Baumgarth, GK Schneider, B Ceritoglu
Springer-Verlag, 2009
52009
Risikomanagement in Lieferketten–Supply-Chain-Risikomanagement
AB Ceritoğlu
Risikomanagement in Unternehmen, 269-295, 2017
22017
Ist CHANEL wirklich stärker als NIVEA? Empirische Studie zum Nutzen, Opfer und zur Markenstärke von Basis-, Premium-und Luxusmarken
C Baumgarth, G Kelemci-Schneider, B Ceritoğlu
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung, 167-193, 2010
22010
ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA BAŞARI FAKTÖRÜ: MARKALAŞMA
AB CERİTOĞLU
YALIN YAYINCILIK, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–12