Follow
ılgın çakıroğlu
Title
Cited by
Cited by
Year
Covid-19 sürecinde ve post-pandemi döneminde yaşam tarzi açisindan tüketici davranişlarinin değişen eğilimi üzerine kavramsal bir çalişma
I Çakıroğlu, S Pirtini, Ö Çengel
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (37), 81-103, 2020
932020
COVID-19 SÜRECİNDE İŞLETMELERDE KURUMSAL YÖNETİM VE SOSYAL SORUMLULUK STRATEJİLERİNİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI ÜZERİNE PAZARLAMA YÖNLÜ BİR YAKLAŞIM
Ö Çengel, S Pirtini, I Çakıroğlu
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi 4 (7), 1-21, 2020
212020
MAĞAZA KİŞİLİĞİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE UYARLAMASININ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİĞİ
IK Çakıroğlu, A Öztürk
Business Management Studies: An International Journal 8 (5), 4273-4299, 2020
52020
Impact of mall attractiveness on mall patronage intention: the mediatıng effect of mall personality
Ö Çengel, I Çakıroğlu
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020
42020
PAZARLAMA YÖNETİMİ AÇISINDAN YAŞAM TARZI ARAŞTIRMALARININ SİSTEMATİK İNCELEMESİ ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
I Çakıroğlu, S Pirtini, Ö Çengel
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (40), 260-286, 2021
22021
Customer experience management in omnichannel retailing
KI Çakiroğlu, Ö Çengel
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and …, 2020
22020
E-tüketim davranışları yaklaşımı ile yaşam tarzları üzerine bir araştırma: İstanbul örneği
KI Çakiroğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
22016
SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN BOYUTLARI AÇISINDAN İŞLETMELERİN SEKTÖREL BAZDA ÖNE ÇIKAN FAALİYETLERİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
I ÇAKIROĞLU, MY ÖZTEK, S PİRTİNİ
Journal of Research in Business 7 (2), 421-458, 2022
12022
VALIDITY AND RELIABILITY OF TURKISH ADAPTATION OF THE STORE PERSONALITY SCALE
KI ÇAKIROĞLU, A ÖZTÜRK
Business & Management Studies: An International Journal 8 (5), 4273, 2020
12020
Rize İlinin Üniversite Algı ve Beklentilerine Yönelik Nitel Bir Araştırma
Z Karataş, KI Çakıroğlu, M Bektaş
İçinde, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve Akademisyenleri ile …, 2017
12017
Mağaza Markalarına Yönelik Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Sistematik Bir Literatür İncelemesi
I Çakıroğlu
Fiscaoeconomia 7 (1), 694-723, 2023
2023
Blok Zinciri Teknolojisi Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım
KI Çakıroğlu
2023
Tüketicilerin Boş Zaman Tüketimi
KI Çakıroğlu
Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, 99-116, 2023
2023
Mağaza Markalarına Yönelik Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Sistematik Bir Literatür İncelemesi
I ÇAKIROĞLU
Fiscaoeconomia 7 (1), 694-723, 2023
2023
Uluslararası Öğrencilerin Üniversiteye İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Anlaşılmasına Yönelik Nitel Bir Araştırma
I Çakıroğlu, M Bektaş
2019
E-Tüketim Bakış Açısı ile Yaşam Tarzları / Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
2017
Do Store Brands have a Personality?
K Çakıroğlu
International Journal of Business and Management Studies 6 (2), 2017
2017
DİJİTAL PAZARLAMA
ES Yılmaz
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–18