Follow
ılgın çakıroğlu
Title
Cited by
Cited by
Year
COVID-19 sürecinde ve post-pandemi döneminde yaşam tarzı açısından tüketici davranışlarının değişen eğilimi üzerine kavramsal bir çalışma
KI Çakıroğlu, S Pirtini, Ö Çengel
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2020
772020
COVID-19 SÜRECİNDE İŞLETMELERDE KURUMSAL YÖNETİM VE SOSYAL SORUMLULUK STRATEJİLERİNİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI ÜZERİNE PAZARLAMA YÖNLÜ BİR YAKLAŞIM
Ö Çengel, S Pirtini, I ÇAKIROĞLU
İstanbul Ticaret Üniversitesi Girişimcilik Dergisi 4 (7), 1-21, 2020
162020
MAĞAZA KİŞİLİĞİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE UYARLAMASININ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİĞİ
IK Çakıroğlu, A Öztürk
Business Management Studies: An International Journal 8 (5), 4273-4299, 2020
82020
Customer experience management in omnichannel retailing
KI Çakiroğlu, Ö Çengel
Managing Customer Experiences in an Omnichannel World: Melody of Online and …, 2020
22020
The Impact of Mall Attractiveness on Mall Patronage Intention: The Mediating Effect of Mall Personality
Ö Çengel, I Çakıroğlu
International Journal of Commerce and Finance 6 (1), 204-226, 2020
22020
Pazarlama yönetimi açısından yaşam tarzı araştırmalarının sistematik incelemesi üzerine bir içerik analizi
KI Çakıroğlu, Ö Çengel, S Pirtini
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2021
12021
Rize İlinin Üniversite Algı ve Beklentilerine Yönelik Nitel Bir Araştırma
Z Karataş, KI Çakıroğlu, M Bektaş
İçinde, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve Akademisyenleri ile …, 2017
12017
E-tüketim davranışları yaklaşımı ile yaşam tarzları üzerine bir araştırma: İstanbul örneği
KI Çakiroğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
12016
Blok Zinciri Teknolojisi Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım
KI Çakıroğlu
2023
Tüketicilerin Boş Zaman Tüketimi
KI Çakıroğlu
Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, 99-116, 2023
2023
Mağaza Markalarına Yönelik Satın Alma Niyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Sistematik Bir Literatür İncelemesi
I ÇAKIROĞLU
Fiscaoeconomia 7 (1), 694-723, 2023
2023
SÜRDÜRÜLEBİLİR PAZARLAMA YAKLAŞIMIYLA KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUĞUN BOYUTLARI AÇISINDAN İŞLETMELERİN SEKTÖREL BAZDA ÖNE ÇIKAN FAALİYETLERİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
I ÇAKIROĞLU, MY ÖZTEK, S PİRTİNİ
Journal of Research in Business 7 (2), 421-458, 2022
2022
VALIDITY AND RELIABILITY OF TURKISH ADAPTATION OF THE STORE PERSONALITY SCALE
KI ÇAKIROĞLU, A ÖZTÜRK
Business & Management Studies: An International Journal 8 (5), 4273, 2020
2020
Uluslararası Öğrencilerin Üniversiteye İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Anlaşılmasına Yönelik Nitel Bir Araştırma
I Çakıroğlu, M Bektaş
2019
E-Tüketim Bakış Açısı ile Yaşam Tarzları / Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş.
2017
Do Store Brands have a Personality?
K Çakıroğlu
International Journal of Business and Management Studies 6 (2), 2017
2017
DİJİTAL PAZARLAMA
ES Yılmaz
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17