Türkiye de Doktora Eğitimi Sürecine İlişkin Öğretim Üyelerinin ve Doktora Öğrencilerinin Görüşleri N KARADAĞ, S ÖZDEMİR Yükseköğretim ve Bilim dergisi, 267-281, 2017 | 32 | 2017 |
Öğrenen örgütlerde liderlik: Okul müdürleri üzerine nitel bir araştırma S Özdemir, N Karadağ, AÇ KILINÇ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 17-34, 2013 | 23 | 2013 |
İlköğretim okulu müdürlerinin etkili okul bağlamında olası bir okul merkezli yönetim uygulamasına ilişkin rol ve sorumluluk algıları (Adıyaman ili örneği) N Karadağ Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 20 | 2010 |
OKUL KÜLTÜRÜNÜN OLUŞTURULMASI VE GELİŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN OKUL MÜDÜRÜ GÖRÜŞLERİ N KARADAĞ, S ÖZDEMİR International Journal of Sport Culture and Science 3 (Special Issue 4), 259-273, 2015 | 19 | 2015 |
The Senior Managers' Opinions on the Academic Leadership Process. N Karadag Acta Didactica Napocensia 10 (4), 79-92, 2017 | 17 | 2017 |
School principals’ opinions regarding creation and development of school culture N Karadağ, S Özdemir International Journal of Science Culture and Sport 3 (4), 259-273, 2015 | 17 | 2015 |
Okul merkezli yönetim sürecininde görev alan okul müdürlerinin rolleri MS Summak, N Karadağ Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 130-140, 2009 | 14 | 2009 |
YÜKSEKÖĞRETİMDE ULUSLARARASILAŞMA BAĞLAMINDA TÜRKİYE’DE EĞİTİM GÖREN SURİYELİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. N Karadağ Electronic Turkish Studies 11 (19), 2016 | 13 | 2016 |
İlkokulların Mesleki Öğrenme Toplulukları Olma Durumlarının Değerlendirilmesi N Karadağ, MŞ Bellibaş Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama 8 (16), 24-42, 2017 | 10 | 2017 |
POPÜLER KÜLTÜRÜN YÖNETİM UYGULAMALARINA ETKİSİNE İLİŞKİN YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ H Özgan, N Karadağ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 8 (28), 187-199, 2009 | 10 | 2009 |
EĞİTİM FAKÜLTELERİNİN VİZYON ve MİSYONLARINA KARŞILAŞTIRMALI BİR BAKIŞ N Karadağ, S Özdemir Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 255-277, 2015 | 9 | 2015 |
TOPLUMSAL KALKINMANIN BİR ARACI OLARAK EĞİTİM N Karadağ, B Balkar Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (1), 225-239, 2015 | 9 | 2015 |
Examining the Branding of Turkish Universities in the Context of Socio-Economic Development of Their Cities. N Karadag International Journal of Higher Education 5 (4), 173-183, 2016 | 8 | 2016 |
Determining the difficulties female managers experience in higher education and the factors supporting them N Karadağ Educational Policy Analysis and Strategic Research 13 (3), 74-88, 2018 | 7 | 2018 |
Kolektif öğretmen yeterliği ile öğretmen failliği arasındaki ilişkinin incelenmesi: Hiyerarşik lineer modelleme (HLM) analizi MŞ Bellibaş, N Karadağ, S Gümüş Başkent University Journal of Education 8 (1), 160-168, 2021 | 6 | 2021 |
The views of faculty members and PhD students on the processes of doctoral education in Turkey N KARADAĞ, S ÖZDEMİR Journal of Higher Education and Science 7 (2), 267-281, 2016 | 6 | 2016 |
Öğrencilerin öğretmenlerine güven düzeyleri, okul tükenmişlikleri ile akademik başarılarının yapısal eşitlik modellemesiyle incelenmesi S Atik, N Özer, N Karadağ Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2018 | 5 | 2018 |
Yükseköğretim konusunda yapılmış çalışmaların lisansüstü tezlere dayalı analizi N Karadağ Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (29), 512-535, 2018 | 5 | 2018 |
Türkiyede doktora eğitim süreci kapasitesinin değerlendirilmesi: Eğitim bilimleri enstitüsü örneği N Karadağ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 5 | 2014 |
Türkiye ve AB Ülkeleri Yükseköğretim Kurumlarının Kuruluş Amaçları Doğrultusunda Genel Amaç, Vizyon ve Misyonlarının Karşılaştırılması N Güçlü, N Karadağ Uluslararası Yükseköğretim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar (UYK-2011 …, 2011 | 5 | 2011 |