Ev ödevlerinin öğrenci eğitimi açısından önemi Ş Ilgar HAYEF Journal of Education 2 (1), 119-134, 2005 | 54 | 2005 |
Motivasyon aktiviteleri ve öğretmen Ş Ilgar HAYEF Journal of Education 1 (2), 211-222, 2004 | 40 | 2004 |
Yaşlılık dönemi ve yaşlının gelişim görevleri L İlgar, Ş İlgar HAYEF Journal of Education 4 (1), 147-156, 2007 | 23 | 2007 |
Öğretmen adaylarının özel gereksinimli öğrencilerle ilgili farkındalığının incelenmesi (İÜ Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi örneği) Ş İLGAR HAYEF Journal of Education 14 (1), 313-338, 2017 | 22 | 2017 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının kitap okuma alışkanlığına ilişkin görüş ve tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi L İLGAR, Ş İLGAR, N TOPAÇ Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 41 …, 2015 | 22 | 2015 |
Evlilik birlikteliğinin bozulması-boşanma Ş İlgar Evlilik okulu, 227-239, 2004 | 14 | 2004 |
Öğretmen ve öğretmen adayları için rehberlik Eİ Gazioğlu, ŞM İlgar Pagem Akademi, 2008 | 12 | 2008 |
An investigation of the relationship between the teacher candidates' internet usage and their habits of reading L Ilgar, S Ilgar Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3220-3224, 2012 | 10 | 2012 |
An Investigation of Teachers' View of Homework Partnership S Ilgar Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 3225-3229, 2012 | 9 | 2012 |
Importance of promoting self-regulatory abilities in early childhood period SM Ilgar, C Karakurt Journal of Education and Practice 9 (12), 30-36, 2018 | 8 | 2018 |
AN INVESTIGATION OF THE AWARENESS OF TEACHER CANDIDATES ABOUT CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS (IU HASAN ALI YUCEL FACULTY OF EDUCATION SAMPLE)/OGRETMEN ADAYLARININ OZEL … S Ilgar HAYEF: Journal of Education 14 (1), 313-339, 2017 | 6 | 2017 |
COVID-19 sürecinde ilkokul 1. sınıfa başlayan öğrenci annelerinin kaygı durumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi G Özden, Ş İlgar IPERJ 5 (3), 225-42, 2021 | 4 | 2021 |
An investigation on the anxiety of Turkish mothers living in the USA about their children’s future S Ilgar, N Topac American Journal of Educational Research 2 (9), 745-751, 2014 | 4 | 2014 |
The perceptions and support of parents and guardians whose children attend Montessori programs S Ilgar The Anthropologist 16 (1-2), 241-249, 2013 | 4 | 2013 |
Okul öncesi öğretmenlerinin okul-aile işbirliğine ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi Ş İLGAR, N TOPAÇ Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 93-114, 2013 | 4 | 2013 |
The significance of preschool education and frequently encountered problems in preschool education L Ilgar, S Ilgar, NE Gosterisli International Journal of Arts & Sciences 4 (21), 355, 2011 | 4 | 2011 |
ÇOCUKLARLA İLETİŞİMDE KULLANILAN ÖVGÜ SÖZLERİNİN ÖĞRETMEN, ÖĞRETMEN ADAYI VE EBEVEYN AÇISINDAN ANALİZİ Ş İLGAR, ÖRS Esra SSD Journal 6 (26), 78-98, 2021 | 3 | 2021 |
Suriyeli Üniversite Öğrencilerinin Eğitim ve Uyum Sorunlarına İlişkin Genel Yaklaşımları Kilis 7 Aralık Üniversitesi Örneği ŞM İlgar, H Doğan, E Yıldırım Researcher 5 (2), 378-394, 2017 | 3 | 2017 |
Parental Tendency Towards Taking Responsibility: The Case of Homework. S Ilgar International Journal of Social Sciences & Education 3 (4), 2013 | 2 | 2013 |
The evaluation the opinions of pre-school teachers on school-family cooperation Ş İlgar, N Topaç Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 26, 93-114, 2013 | 2 | 2013 |