Takip et
Yenal YAĞMUR
Yenal YAĞMUR
siirt.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Evaluation of halal tourism in terms of bibliometric characteristics
Y Yagmur, R Ehtiyar, A Aksu
Journal of Islamic Marketing 11 (6), 1601-1617, 2020
582020
Üniversite öğrencilerinin sosyalleşme süreci ve rekreasyon faaliyetlerinin incelenmesi üzerine bir çalışma
Y YAĞMUR, ET İÇİGEN
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 27 (2), 227-242, 2016
502016
YABANCI TURİSTLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR DESTİNASYON ALGILARI: KEMER DESTİNASYONUNA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
O Doğan, Y Yağmur
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 13 (2), 487-506, 2017
282017
Destination Image of Antalya from the Perspectives of Tourists Staying in Hospitality Establishments with the Concept of Halal Tourism
Y Yağmur, A Aksu
JOURNAL OF TOURISM AND SERVICES 21 (11), 103-128, 2020
222020
Antalya’nın destinasyon kişiliği ve imajına ilişkin keşfedici bir araştırma
FÖ Güzel, İ Şahin, Y Yağmur, Ö Erdem, S Karasakal, C Ünal
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 13 (50), 125-139, 2018
142018
Foreign tourists' risk perceptions about Turkey: An application in Antalya region
Y Yağmur, O Doğan
Turizam 21 (2), 90-101, 2017
92017
Investigation of destination image mediating effect on tourists’ risk assessment, behavioural intentions and satisfaction
Y Yağmur, A Aksu
Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing 8 (1), 27-37, 2022
82022
Üniversite öğrencilerinin sosyalleşme süreci ve rekreasyon aktivitelerinin incelenmesi: Erciyes Üniversitesi örneği
Y Yağmur
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
82015
FRANSIZ TURİSTLERİN DESTİNASYON MARKA DEĞERİ DENEYİMLERİ: KEMER YÖRESİ UYGULAMASI.
Y YAĞMUR, C KOLUKISA
Gümüshane University Electronic Journal of the Institute of Social Science …, 2016
72016
Top quality hotel managers' perspectives on smart technologies: an exploratory study
Y Yağmur, A Demirel, GD Kılıç
Journal of Hospitality and Tourism Insights, 2023
52023
Otel işletmelerinde helal ürün ve hizmetlerin risk değerlendirmesinde turistlerin memnuniyet ve tekrar ziyaret etme niyetlerine ilişkin destinasyon imajının aracı etkisine …
Y Yağmur
Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
52019
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Yabancı Dil Eğitimine Yönelik Memnuniyet Düzeylerinin İncelenmesi: Akdeniz Üniversitesi Turizm Fakültesi Örneği. 16
O Doğan, S Gültekin, Y Yağmur, A Dinçel
Ulusal Turizm Kongresi Bildiriler Kitabı 126, 2015
52015
Model to determine the perceived risks of tourists staying at hotels where the halal tourism concept is present: Antalya region example
Y Yağmur, A Aksu
Enlightening Tourism. A Pathmaking Journal 11 (2), 428-469, 2021
32021
Rekreasyonel Liderlik
Y Yağmur
Rekreasyon: Tarihsel Gelişim, Teoriler, Farklı Alanlarla İlişkiler ve Güncel …, 2020
3*2020
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET KALİTESİ BEKLENTİ VE ALGILARININ ÖLÇÜLMESİ: FRANSIZ TURİSTLERE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Y Yağmur, D Doğan, C Kolukısa
Journal of Recreation and Tourism Research, 1-10, 2015
32015
Investigation of destination image mediating effect on tourists' risk assessment, behavioural intentions and satisfaction.
Y Yagmur, A Aksu
22022
Review of Global Winter Tourism Research in the Web of Science (WoS) Database between 1988-2020: A Bibliometric and Visualization Analysis
Ü Gaberli, Y Yağmur
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 12 (2 …, 2021
12021
İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyelerinin Helal Turizme Yönelik Bakış Açıları
F Küçüktopuzlu, Y Yağmur, İ Erpay
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 3 (4), 1349-1370, 2019
12019
Coğrafi İşaret Kavramıyla İlgili Ulusal Yazında Gerçekleştirilen Çalışmaların İncelenmesi
Y Yağmur, M Kardeş
Journal of Tourism Intelligence and Smartness 6 (3), 224-233, 2023
2023
Could the Southern-Kurtalan Express be as Popular as the Eastern Express? Comparative SWOT Analysis
Y Yağmur
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 20 (3), 490-510, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20