Takip et
Mustafa Kocaarslan
Mustafa Kocaarslan
Associate Professor, Primary Education Department, Bartın University, Faculty of Education.
bartin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniği ve İlköğretim 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Maddenin Değişimi ve Tanınması Adlı Ünitede Kullanımı/Dıagnostıc Branched Tree Technıque and Its …
M Kocaarslan
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (18), 2012
72*2012
An Exploratory Study of the Relationships between Reading Comprehension Competence, Reading Attitude and the Vividness of Mental Imagery among Turkish Fourth-Grade Students.
M Kocaarslan
International Electronic Journal of Elementary Education 8 (4), 675-686, 2016
442016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: BARTIN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ.
M Genç, M Kocaarslan
Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 17 (2), 2013
392013
“Garfield” Görselli 1-6. Sınıflar İçin Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe Uyarlama Çalışması
M Kocaarslan
İlköğretim Online 15 (4), 2016
312016
Zihinsel İmaj Oluşturma Öğretiminin 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
M Kocaarslan
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
302015
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi sınavlarında sordukları metne dayalı anlama sorularının incelenmesi
M Kocaarslan, A Yamaç
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 431-448, 2018
292018
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görsel okuryazarlık yeterliklerinin belirlenmesi
M Kocaarslan, Z Çeliktürk
Bartın University Journal of Faculty of Education 2 (2), 344-362, 2013
272013
The effects of reading rate, accuracy and prosody on second grade students' oral retelling
M Kocaarslan
Acta psychologica 197, 86-93, 2019
212019
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama güçlüklerine ilişkin görüşleri: Nitel bir araştırma
M Kocaarslan
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (8), 373-393, 2013
202013
Zihinsel imaj oluşturma öğretiminin 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama, okuma tutumu ve zihinsel imaj netliği üzerindeki etkisi
F Kocaarslan, Mustafa, Akyol, Hayati, Güneş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 63-80, 2017
192017
İyi ve zayıf okuyucular için okuduğunu anlama: Kuramsal ve ampirik açıdan bir bakış
M Kocaarslan
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (2 …, 2019
132019
Garfield
M Kocaarslan
Görselli 1 (6), 1217-1233, 2016
132016
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının incelenmesi
M Kocaarslan
Asya Öğretim Dergisi 2 (1), 46-55, 2014
132014
A Research About Oral Reading Fluency of First Grade Students: Text Type and Gender Factor
M Kocaarslan
Journal of Education and Practice 8 (23), 40-51, 2017
112017
Analysis of prospective teachers' attitudes towards teaching as a profession
M Kocaarslan
Asian Journal of Instruction 2 (1), 46-55, 2014
92014
Sınıf öğretmenleri için bir öğretim aracı: etkileşimli kelime duvarı ve etkinlikleri
M KOCAARSLAN, A YAMAÇ
Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (3), 834-850, 2015
8*2015
Determination of visual literacy competences of education faculty students
M Kocaarslan, Z Çeliktürk
Bartin University Education Faculty Journal, 2013
8*2013
Sınıf öğretmeni adaylarının yazma ve yazma öğretimine ilişkin deneyim ve inançları.
M Yamaç, A., Çeliktürk Sezgin, Z., & Kocaarslan
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
7*2016
The relationships between oral reading fluency, sustained attention, working memory, and text comprehension in the third‐grade students
M Kocaarslan
Psychology in the Schools, 2022
52022
Evaluating Year-End Oral Reading Records of First Graders in Terms of Prosody Proficiency.
M Kocaarslan, A Ergün
Journal of Education and Training Studies 5 (1), 20-27, 2017
52017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20