Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniği ve İlköğretim 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Maddenin Değişimi ve Tanınması Adlı Ünitede Kullanımı/Dıagnostıc Branched Tree Technıque and Its … M Kocaarslan Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (18), 2012 | 72* | 2012 |
An Exploratory Study of the Relationships between Reading Comprehension Competence, Reading Attitude and the Vividness of Mental Imagery among Turkish Fourth-Grade Students. M Kocaarslan International Electronic Journal of Elementary Education 8 (4), 675-686, 2016 | 44 | 2016 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: BARTIN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. M Genç, M Kocaarslan Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 17 (2), 2013 | 39 | 2013 |
“Garfield” Görselli 1-6. Sınıflar İçin Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe Uyarlama Çalışması M Kocaarslan İlköğretim Online 15 (4), 2016 | 31 | 2016 |
Zihinsel İmaj Oluşturma Öğretiminin 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi M Kocaarslan Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 30 | 2015 |
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi sınavlarında sordukları metne dayalı anlama sorularının incelenmesi M Kocaarslan, A Yamaç Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 431-448, 2018 | 29 | 2018 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görsel okuryazarlık yeterliklerinin belirlenmesi M Kocaarslan, Z Çeliktürk Bartın University Journal of Faculty of Education 2 (2), 344-362, 2013 | 27 | 2013 |
The effects of reading rate, accuracy and prosody on second grade students' oral retelling M Kocaarslan Acta psychologica 197, 86-93, 2019 | 20 | 2019 |
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama güçlüklerine ilişkin görüşleri: Nitel bir araştırma M Kocaarslan The Journal of Academic Social Science Studies 6 (8), 373-393, 2013 | 20 | 2013 |
Zihinsel imaj oluşturma öğretiminin 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama, okuma tutumu ve zihinsel imaj netliği üzerindeki etkisi F Kocaarslan, Mustafa, Akyol, Hayati, Güneş Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 63-80, 2017 | 19 | 2017 |
Garfield M Kocaarslan Görselli 1 (6), 1217-1233, 2016 | 13 | 2016 |
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının incelenmesi M Kocaarslan Asya Öğretim Dergisi 2 (1), 46-55, 2014 | 13 | 2014 |
İyi ve zayıf okuyucular için okuduğunu anlama: Kuramsal ve ampirik açıdan bir bakış M Kocaarslan Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (2 …, 2019 | 12 | 2019 |
A Research About Oral Reading Fluency of First Grade Students: Text Type and Gender Factor M Kocaarslan Journal of Education and Practice 8 (23), 40-51, 2017 | 11 | 2017 |
Analysis of prospective teachers' attitudes towards teaching as a profession M Kocaarslan Asian Journal of Instruction 2 (1), 46-55, 2014 | 9 | 2014 |
Sınıf öğretmenleri için bir öğretim aracı: etkileşimli kelime duvarı ve etkinlikleri M KOCAARSLAN, A YAMAÇ Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (3), 834-850, 2015 | 8* | 2015 |
Determination of visual literacy competences of education faculty students M Kocaarslan, Z Çeliktürk Bartin University Education Faculty Journal, 2013 | 8* | 2013 |
Sınıf öğretmeni adaylarının yazma ve yazma öğretimine ilişkin deneyim ve inançları. M Yamaç, A., Çeliktürk Sezgin, Z., & Kocaarslan Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016 | 7* | 2016 |
The relationships between oral reading fluency, sustained attention, working memory, and text comprehension in the third‐grade students M Kocaarslan Psychology in the Schools, 2022 | 5 | 2022 |
Evaluating Year-End Oral Reading Records of First Graders in Terms of Prosody Proficiency. M Kocaarslan, A Ergün Journal of Education and Training Studies 5 (1), 20-27, 2017 | 5 | 2017 |