Follow
Mustafa Kocaarslan
Mustafa Kocaarslan
Associate Professor, Primary Education Department, Bartın University, Faculty of Education.
Verified email at bartin.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniği ve İlköğretim 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Maddenin Değişimi ve Tanınması Adlı Ünitede Kullanımı/Dıagnostıc Branched Tree Technıque and Its …
M Kocaarslan
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 9 (18), 2012
72*2012
An Exploratory Study of the Relationships between Reading Comprehension Competence, Reading Attitude and the Vividness of Mental Imagery among Turkish Fourth-Grade Students.
M Kocaarslan
International Electronic Journal of Elementary Education 8 (4), 675-686, 2016
442016
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ: BARTIN ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ.
M Genç, M Kocaarslan
Turkish Journal of Social Research/Turkiye Sosyal Arastirmalar Dergisi 17 (2), 2013
392013
“Garfield” Görselli 1-6. Sınıflar İçin Okumaya Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçe Uyarlama Çalışması
M Kocaarslan
İlköğretim Online 15 (4), 2016
312016
Zihinsel İmaj Oluşturma Öğretiminin 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi
M Kocaarslan
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
302015
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi sınavlarında sordukları metne dayalı anlama sorularının incelenmesi
M Kocaarslan, A Yamaç
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 431-448, 2018
292018
Eğitim fakültesi öğrencilerinin görsel okuryazarlık yeterliklerinin belirlenmesi
M Kocaarslan, Z Çeliktürk
Bartın University Journal of Faculty of Education 2 (2), 344-362, 2013
272013
The effects of reading rate, accuracy and prosody on second grade students' oral retelling
M Kocaarslan
Acta psychologica 197, 86-93, 2019
202019
Sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersinde okuduğunu anlama güçlüklerine ilişkin görüşleri: Nitel bir araştırma
M Kocaarslan
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (8), 373-393, 2013
202013
Zihinsel imaj oluşturma öğretiminin 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama, okuma tutumu ve zihinsel imaj netliği üzerindeki etkisi
F Kocaarslan, Mustafa, Akyol, Hayati, Güneş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 63-80, 2017
192017
Garfield
M Kocaarslan
Görselli 1 (6), 1217-1233, 2016
132016
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının incelenmesi
M Kocaarslan
Asya Öğretim Dergisi 2 (1), 46-55, 2014
132014
İyi ve zayıf okuyucular için okuduğunu anlama: Kuramsal ve ampirik açıdan bir bakış
M Kocaarslan
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 20 (2 …, 2019
122019
A Research About Oral Reading Fluency of First Grade Students: Text Type and Gender Factor
M Kocaarslan
Journal of Education and Practice 8 (23), 40-51, 2017
112017
Analysis of prospective teachers' attitudes towards teaching as a profession
M Kocaarslan
Asian Journal of Instruction 2 (1), 46-55, 2014
92014
Sınıf öğretmenleri için bir öğretim aracı: etkileşimli kelime duvarı ve etkinlikleri
M KOCAARSLAN, A YAMAÇ
Eğitimde Kuram ve Uygulama 11 (3), 834-850, 2015
8*2015
Determination of visual literacy competences of education faculty students
M Kocaarslan, Z Çeliktürk
Bartin University Education Faculty Journal, 2013
8*2013
Sınıf öğretmeni adaylarının yazma ve yazma öğretimine ilişkin deneyim ve inançları.
M Yamaç, A., Çeliktürk Sezgin, Z., & Kocaarslan
Electronic Turkish Studies 11 (3), 2016
7*2016
The relationships between oral reading fluency, sustained attention, working memory, and text comprehension in the third‐grade students
M Kocaarslan
Psychology in the Schools, 2022
52022
Evaluating Year-End Oral Reading Records of First Graders in Terms of Prosody Proficiency.
M Kocaarslan, A Ergün
Journal of Education and Training Studies 5 (1), 20-27, 2017
52017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20