The Impact of Project-Based Learning on Achievement and Student Views: The Case of AutoCAD Programming Course. HC Çelik, H Ertas, A İlhan Journal of Education and Learning 7 (6), 67-80, 2018 | 54 | 2018 |
2005’ten 2018’e Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi A İlhan, R Aslaner Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 46 (46), 394-415, 2019 | 39 | 2019 |
Üniversite öğrencilerinin bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi A İlhan, HC Çelik, A Aslan İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 141-156, 2016 | 39 | 2016 |
Ortaokul matematik ders kitaplarının matematik öğretmenleri tarafından değerlendirilmesi E Korkmaz, T Tutak, A İlhan Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 118-128, 2020 | 35 | 2020 |
The impact of game-based, modeling, and collaborative learning methods on the achievements, motivations, and visual mathematical literacy perceptions A İlhan SAGE Open 11 (1), 21582440211003567, 2021 | 31 | 2021 |
The effects of computer aıded mathematıcs teachıng on mathematıcs teachers' vıews on learnıng T Tutak, A İlhan, Ü İç, S Kılıçarslan Türkish Studies Educational Science 13 (27), 1509-1514, 2018 | 26* | 2018 |
Evaluating the attitudes of university students about scientific research A Ilhan, HC Celik, A Aslan Inonu University Journal of the Faculty of Education 17 (2), 141-156, 2016 | 22 | 2016 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarına Yönelik Görsel Matematik Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi Ve Görsel Matematik Okuryazarlığı İle Geometri Başarıları Arasındaki … A İlhan Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 18 | 2015 |
What is the Predictive Power of Visual Mathematics Literacy Perception and Its Sub-dimensions for Geometry Success? A Ilhan, T Tutak, HC Celik Eurasian Journal of Educational Research 19 (80), 1-24, 2019 | 17 | 2019 |
Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (52), 808-818, 2017 | 16 | 2017 |
Analysis of contextual problem solutions, mathematical sentences, and misconceptions of pre-service mathematics teachers A Ilhan, M Akin International Electronic Journal of Mathematics Education 17 (1), 2022 | 14 | 2022 |
Analysis of the Correlations Between Visual Mathematics Literacy Perceptions, Reasoning Skills on Geometric Shapes and Geometry Performances of Pre-Service Mathematics Teachers A İLHAN, R ASLANER Participatory Educational Research 8 (1), 90-108, 2021 | 12 | 2021 |
The Effect of Mathematics Class Commitment and Anxiety on Mathematics Success: A Path Analysis Study A İLHAN, S POÇAN, M GEMCİOĞLU Education and Urban Society, 1-19, 2021 | 10 | 2021 |
Ortaokul öğrencilerinin matematik tutumu ve problem çözmeye yönelik algılarının matematik başarılarıyla ilişkisi A İlhan, M Gemcioğlu, S Poçan Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 1-15, 2021 | 9 | 2021 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ MF Akın, A İlhan Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 739-753, 2020 | 9 | 2020 |
Evaluation of middle school mathematics course curriculums from 2005 to 2018 A İLHAN, R ASLANER PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL …, 2019 | 9 | 2019 |
Matematik başarısının geometriye yönelik tutum ve geometri inancı ile ilişkisinin incelenmesi A İlhan, M Gemcioğlu, S Poçan Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 77-91, 2021 | 8 | 2021 |
Matematik öğretmeni adaylarının geometrik şekiller üzerine akıl yürütme becerilerinin üniversite ve sınıf düzeyi değişkenleri açısından incelenmesi A İlhan, R ASLANER İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 82-97, 2018 | 8 | 2018 |
Geometri konularının öğretiminde dinamik geometri yazılımı kullanımının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının görsel matematik okuryazarlık algı düzeylerine etkisinin … A İlhan, R Aslaner Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017 | 8 | 2017 |
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ OLAN VE OLMAYAN PROBLEMLERE İLİŞKİN BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI. HC Çelik, MF AKIN, A İlhan Electronic Turkish Studies 13 (27), 2018 | 7 | 2018 |