Takip et
Aziz İLHAN
Aziz İLHAN
inonu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Impact of Project-Based Learning on Achievement and Student Views: The Case of AutoCAD Programming Course.
HC Çelik, H Ertas, A İlhan
Journal of Education and Learning 7 (6), 67-80, 2018
542018
2005’ten 2018’e Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programlarının Değerlendirilmesi
A İlhan, R Aslaner
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 46 (46), 394-415, 2019
392019
Üniversite öğrencilerinin bilimsel araştırmaya yönelik tutumlarının incelenmesi
A İlhan, HC Çelik, A Aslan
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 141-156, 2016
392016
Ortaokul matematik ders kitaplarının matematik öğretmenleri tarafından değerlendirilmesi
E Korkmaz, T Tutak, A İlhan
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 118-128, 2020
352020
The impact of game-based, modeling, and collaborative learning methods on the achievements, motivations, and visual mathematical literacy perceptions
A İlhan
SAGE Open 11 (1), 21582440211003567, 2021
312021
The effects of computer aıded mathematıcs teachıng on mathematıcs teachers' vıews on learnıng
T Tutak, A İlhan, Ü İç, S Kılıçarslan
Türkish Studies Educational Science 13 (27), 1509-1514, 2018
26*2018
Evaluating the attitudes of university students about scientific research
A Ilhan, HC Celik, A Aslan
Inonu University Journal of the Faculty of Education 17 (2), 141-156, 2016
222016
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarına Yönelik Görsel Matematik Okuryazarlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi Ve Görsel Matematik Okuryazarlığı İle Geometri Başarıları Arasındaki …
A İlhan
Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
182015
What is the Predictive Power of Visual Mathematics Literacy Perception and Its Sub-dimensions for Geometry Success?
A Ilhan, T Tutak, HC Celik
Eurasian Journal of Educational Research 19 (80), 1-24, 2019
172019
Ortaokul 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin matematiksel akıl yürütme beceri düzeylerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
S Poçan, C Yaşaroğlu, A İlhan
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (52), 808-818, 2017
162017
Analysis of contextual problem solutions, mathematical sentences, and misconceptions of pre-service mathematics teachers
A Ilhan, M Akin
International Electronic Journal of Mathematics Education 17 (1), 2022
142022
Analysis of the Correlations Between Visual Mathematics Literacy Perceptions, Reasoning Skills on Geometric Shapes and Geometry Performances of Pre-Service Mathematics Teachers
A İLHAN, R ASLANER
Participatory Educational Research 8 (1), 90-108, 2021
122021
The Effect of Mathematics Class Commitment and Anxiety on Mathematics Success: A Path Analysis Study
A İLHAN, S POÇAN, M GEMCİOĞLU
Education and Urban Society, 1-19, 2021
102021
Ortaokul öğrencilerinin matematik tutumu ve problem çözmeye yönelik algılarının matematik başarılarıyla ilişkisi
A İlhan, M Gemcioğlu, S Poçan
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 1-15, 2021
92021
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ PROBLEMİ BENCKERT KRİTERLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRMESİ
MF Akın, A İlhan
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 739-753, 2020
92020
Evaluation of middle school mathematics course curriculums from 2005 to 2018
A İLHAN, R ASLANER
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL …, 2019
92019
Matematik başarısının geometriye yönelik tutum ve geometri inancı ile ilişkisinin incelenmesi
A İlhan, M Gemcioğlu, S Poçan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 77-91, 2021
82021
Matematik öğretmeni adaylarının geometrik şekiller üzerine akıl yürütme becerilerinin üniversite ve sınıf düzeyi değişkenleri açısından incelenmesi
A İlhan, R ASLANER
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 82-97, 2018
82018
Geometri konularının öğretiminde dinamik geometri yazılımı kullanımının ilköğretim matematik öğretmen adaylarının görsel matematik okuryazarlık algı düzeylerine etkisinin …
A İlhan, R Aslaner
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
82017
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAĞLAM TEMELLİ OLAN VE OLMAYAN PROBLEMLERE İLİŞKİN BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN KARŞILAŞTIRILMASI.
HC Çelik, MF AKIN, A İlhan
Electronic Turkish Studies 13 (27), 2018
72018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20